AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 Jeg er veldig usikker, men jeg tror en behandler innen helsevesenet onanerer når han behandler meg. Jeg ligger på magen når jeg er til behandling, derfor får jeg ikke sett. Det er ikke beføling etc involvert. Det er mer vage ting som rytme på håndbevegelser og slikt som har skapt denne følelsen. Grunnen til at jeg lurer på dette med skjult kamera, er for å ha bevis hvis det faktisk er sant. Hvis ikke blir det ord mot ord i en evt sak mot han… Jeg synes også det er for sprøtt til å være sant også, så jeg håper jo egentlig jeg tar gruelig feil. Anonymkode: e52c2...747
Paneera Skrevet 19. mars 2024 #2 Skrevet 19. mars 2024 Ville heller sagt at du kjenner noen bevegelser som du ikke skjønner hva er, og spørre om han kan forklare hva han gjør og hvorfor. Så ser du kanskje på responsen hvis noe er muffens?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #3 Skrevet 19. mars 2024 Hvorfor i helvete slutter du ikke hos denne behandleren? Anonymkode: de8cf...8c9 1 4
Rosmerta Skrevet 19. mars 2024 #4 Skrevet 19. mars 2024 TS her. Jeg vet ikke helt hva jeg har å tjene på det, hvis jeg samtidig ser at det jeg tror er sant? Da har jeg ikke bevis… Samfunnsengasjert skrev (Akkurat nå): Ville heller sagt at du kjenner noen bevegelser som du ikke skjønner hva er, og spørre om han kan forklare hva han gjør og hvorfor. Så ser du kanskje på responsen hvis noe er muffens? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #5 Skrevet 19. mars 2024 Hvis du ikke ser st han gjør det, er det veldig spesielt å prøve å skaffe bevis «i tilfelle» han gjør det… Så lenge du ikke ser, men bare føler, så er det egentlig en ikke-sak i litt hode. Anonymkode: 991cc...02b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #6 Skrevet 19. mars 2024 Jeg lurer på hvordan du har tenkt å få til dette i praksis? Er jo ikke bare å sette opp skjult kamera? Kjør på, er jo helt uakseptabelt om det er tilfelle. Det er du som føler deg lite smart om du tar feil. Har du rett derimot, så kan du avverge noe og hindre at andre pasienter blir utsatt for det samme. Anonymkode: 38b93...b77 2
Snop Skrevet 19. mars 2024 #7 Skrevet 19. mars 2024 Det er helt opp til deg, jeg hadde nok gjort det. Om det er lovlig, er en annen ting. 2
VendigoBlå Skrevet 19. mars 2024 #8 Skrevet 19. mars 2024 Normalt så er det ikke ulovlig å filme seg selv med skjult kamra. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Skrevet 20. mars 2024 Kan du ikke bare plutselig løfte opp hodet og se? Anonymkode: f7f64...9fb 4 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #10 Skrevet 21. mars 2024 Det foregår mye rart, så ja, forsøk å film og se hva han egentlig gjør! Anonymkode: 14c4d...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #11 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 15.17): Kan du ikke bare plutselig løfte opp hodet og se? Anonymkode: f7f64...9fb Det enkleste er ofte det beste 👍 Anonymkode: beb5f...227 1 3
Grüner Skrevet 21. mars 2024 #12 Skrevet 21. mars 2024 Skjult kamera er ikke tillatt: https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/overvaking-og-sporing/kameraovervaking/informasjon-og-sletting/ 1
Grüner Skrevet 21. mars 2024 #13 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det enkleste er ofte det beste 👍 Anonymkode: beb5f...227 AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 17.43): Jeg er veldig usikker, men jeg tror en behandler innen helsevesenet onanerer når han behandler meg. Jeg ligger på magen når jeg er til behandling, derfor får jeg ikke sett. Det er ikke beføling etc involvert. Det er mer vage ting som rytme på håndbevegelser og slikt som har skapt denne følelsen. Grunnen til at jeg lurer på dette med skjult kamera, er for å ha bevis hvis det faktisk er sant. Hvis ikke blir det ord mot ord i en evt sak mot han… Jeg synes også det er for sprøtt til å være sant også, så jeg håper jo egentlig jeg tar gruelig feil. Anonymkode: e52c2...747 Hva slags behandling er dette?
Bombasi Skrevet 21. mars 2024 #14 Skrevet 21. mars 2024 Du "kan" ikke gjøre det, men du kan hvis du vil - bare at du kan ikke bruke filmen til eller mot noe. Hvis det er dette som er mistanken din så slutter du å gå dit ASAP. Finn deg en annen behandler. 1
Bacteria Skrevet 21. mars 2024 #15 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 15.17): Kan du ikke bare plutselig løfte opp hodet og se? Anonymkode: f7f64...9fb AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det enkleste er ofte det beste 👍 Anonymkode: beb5f...227 Enig med dere. Viser bare hvor forskjellige vi er. Jeg hadde blitt så nysgjerrig at hodet hadde spretti opp, og kanskje også spurt først om hva han gjør på. Regner med at ts er en voksen kvinne, og i stand til å deale med en sånn situasjon uten å ty til skjult kamera. Hvis fysioterapeut/manuellterapeut da står der med snoppen i handa er det bare å anmelde. Er politiet som skal skaffe bevis. Spør du meg, tror jeg det er meget usannsynlig at terapeuten driver og runker når ts ligger på benken. Det foregår mye rart ja, men dett tror jeg foregår oppi hodet på ts for å være ærlig. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #16 Skrevet 21. mars 2024 Bacteria skrev (4 minutter siden): Enig med dere. Viser bare hvor forskjellige vi er. Jeg hadde blitt så nysgjerrig at hodet hadde spretti opp, og kanskje også spurt først om hva han gjør på. Regner med at ts er en voksen kvinne, og i stand til å deale med en sånn situasjon uten å ty til skjult kamera. Hvis fysioterapeut/manuellterapeut da står der med snoppen i handa er det bare å anmelde. Er politiet som skal skaffe bevis. Spør du meg, tror jeg det er meget usannsynlig at terapeuten driver og runker når ts ligger på benken. Det foregår mye rart ja, men dett tror jeg foregår oppi hodet på ts for å være ærlig. Altså, jeg oppdaget ved hjelp av skjult filming at behandleren min faktisk ikke engang var i rommet mesteparten av timene mine. Han listet seg rett og slett ut av rommet og var borte en 30-40 minutters tid før han listet seg inn igjen. Viste seg at trykket "han" la på korsryggen min og som det var så viktig at han hele tiden holdt, var ei stor bok. "Jeg jobber oftest slik at pasienten hele tiden ligger rolig og med lukkede øyne, og så mens jeg jobber forsiktig og med jevnt trykk i korsryggen din kan du fortelle meg om livret ditt og ting som tynger deg slik at du kan få lettet på spenningene på den måten også. Ikke forvent svar, jeg skal ikke være part i samtalen. Det viktigste er ikke min reaksjon, men dine tanker om det du sier og hva det får deg til å føle. I dag tenkte jeg du kunne fortelle meg om 1. klasse og hva du husker derfra så jobber jeg jevnt i korsryggen imens." Anonymkode: 160b2...a1b
Bacteria Skrevet 21. mars 2024 #17 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altså, jeg oppdaget ved hjelp av skjult filming at behandleren min faktisk ikke engang var i rommet mesteparten av timene mine. Han listet seg rett og slett ut av rommet og var borte en 30-40 minutters tid før han listet seg inn igjen. Viste seg at trykket "han" la på korsryggen min og som det var så viktig at han hele tiden holdt, var ei stor bok. "Jeg jobber oftest slik at pasienten hele tiden ligger rolig og med lukkede øyne, og så mens jeg jobber forsiktig og med jevnt trykk i korsryggen din kan du fortelle meg om livret ditt og ting som tynger deg slik at du kan få lettet på spenningene på den måten også. Ikke forvent svar, jeg skal ikke være part i samtalen. Det viktigste er ikke min reaksjon, men dine tanker om det du sier og hva det får deg til å føle. I dag tenkte jeg du kunne fortelle meg om 1. klasse og hva du husker derfra så jobber jeg jevnt i korsryggen imens." Anonymkode: 160b2...a1b Seriøst? Hva gjorde behandleren da, så på Netflix? 😅 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #18 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, jeg oppdaget ved hjelp av skjult filming at behandleren min faktisk ikke engang var i rommet mesteparten av timene mine. Han listet seg rett og slett ut av rommet og var borte en 30-40 minutters tid før han listet seg inn igjen. Viste seg at trykket "han" la på korsryggen min og som det var så viktig at han hele tiden holdt, var ei stor bok. "Jeg jobber oftest slik at pasienten hele tiden ligger rolig og med lukkede øyne, og så mens jeg jobber forsiktig og med jevnt trykk i korsryggen din kan du fortelle meg om livret ditt og ting som tynger deg slik at du kan få lettet på spenningene på den måten også. Ikke forvent svar, jeg skal ikke være part i samtalen. Det viktigste er ikke min reaksjon, men dine tanker om det du sier og hva det får deg til å føle. I dag tenkte jeg du kunne fortelle meg om 1. klasse og hva du husker derfra så jobber jeg jevnt i korsryggen imens." Anonymkode: 160b2...a1b Hva slags behandling var dette da? Anonymkode: 41f6d...3c9 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #19 Skrevet 21. mars 2024 Det er mye rart. Anonymkode: e73c5...eee
HW1 Skrevet 22. mars 2024 #20 Skrevet 22. mars 2024 Grüner skrev (6 timer siden): Skjult kamera er ikke tillatt: https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/overvaking-og-sporing/kameraovervaking/informasjon-og-sletting/ Det er forskjell på å bruke skjult kamera og det å bruke skjult kamera til overvåkning. Det å filme en situasjon du selv er med i med skjult kamera er ikke overvåkning og vil ikke i seg selv være ulovlig. Med ikke i seg selv så mener jeg at hvis du f.eks prøver å ta med deg skjult kamera inn i f.eks garderobe så vil dette sannsynligvis være ulovlig. Men det har ikke noe med at kameraet er skjult. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå