svartkatt Skrevet 20. mars #21 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har ikke gitt beskjed. Ingen tør å si ifra til han. Anonymkode: 3594e...5e8 Hva skjer da? Kommer han og banker deg opp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #22 Del Skrevet 20. mars Rapporter om at det et stjålet da. Anonymkode: d21f1...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #23 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 17.58): Nei jeg kan ikke si noe. Bare skjønner ikke hvorfor han ikke respekterer andres grenser. Anonymkode: 3594e...5e8 Fordi han har ikke noen grunn til å gjøre det, i og med at han alltid får slippe helt greit unna med å tråkke over grensene dine? Klart han gjør som han vil når det aldri får noen konsekvenser. Anonymkode: 9aae9...52f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #24 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 17.58): Nei jeg kan ikke si noe. Bare skjønner ikke hvorfor han ikke respekterer andres grenser. Anonymkode: 3594e...5e8 Vet han hva grensene dine er, da? Jeg synes du kan si at han må klippe ut ditt barn til han har spurt barnet (eller hva som er din grense). Anonymkode: e0904...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #25 Del Skrevet 22. mars Han har lov til å dele ditt innlegg med deleknappen, men ikke laste ned bildet og laste det opp igjen på egen eller andres "vegg" Anonymkode: 125af...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 22. mars #26 Del Skrevet 22. mars Du kan si til han at du ønsker at han fjerner bildet, da du ikke er komfortabel med å dele det med andre enn i din private gruppe. Han hadde nok ikke dårlige intensjoner, og syntes nok det var et fint bilde. Han burde selvsagt spurt deg først. Når det gjelder muligheten for å ta dette rettslig, er det håpløst. For det første har han ikke tjent penger på bildet, og for det andre er kundebehandlingen til meta ikke-eksisterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. mars #27 Del Skrevet 22. mars Tråden er ryddet for spam og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 22. mars #28 Del Skrevet 22. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 17.34): Nå har min bror brukt et bilde jeg tok for noen år tilbake, av min mor (og mitt tenåringsbarn sammen) og la det ut som bilde til å gratulere min mor med bursdagen. Typ «gratulere med dagen mor» og vedlagt bilde av henne og mitt barn, som JEG tok for et par år siden. Jeg har ikke gitt han lov til å bruke bilde jeg har tatt, heller ikke lov til å legge ut av mitt barn… Vi møtes kun en gang årlig, så barnet kjenner han knapt. Han har heller ikke skrevet at bildet er tatt av meg… Han hadde flere bilder å bruke, og har lagt til flere bilder av mor så det er ikke pga mangel på bilder heller. Sier jeg ifra, blir det drama for ingen tør å si noe i mot han. Det er så irriterende og jeg liker ikke at han bruker bilder av barnet mitt, vi har ikke gitt samtykke til det, hverken barnet eller jeg. Hva gjør man? Anonymkode: 3594e...5e8 Du gir han redusert tilgjengelighet til innholdet på din profil👍 Endret 22. mars av Fighter83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 22. mars #29 Del Skrevet 22. mars Om dette er på Facebook så åpner du facebook i side for datamaskin(ikke app) også gjør du dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå