Gå til innhold

Jeg savner tegn fra min avdøde kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han døde for 5 måneder siden og jeg har ikke merket at han er rundt meg, utenom den kvelden han døde.

Jeg kom hjem fra sykehuset et par timer etter at han "dro sin vei", og plutselig raste det ned et bilde og en Rubicks kube som stod på hyllen i stuen.

Aldri før eller etter har dette bildet og kuben falt ned, så jeg er sikker på at det var han som sa hadet til meg da, selv om jeg ble veldig skremt.

Skjønner ikke hvordan jeg skal merke at han er rundt meg?

Tenker nesten konstant på han og snakker ofte til han, men det er stille 😐

Anonymkode: f7e94...dce

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kondolerer❤️

Selv opplevde jeg at lyset i rommet jeg var i gikk og kom på igjen den kvelden som et familiemedlem døde. Og opplevde også det samme rett etter at min mor døde. Det var ikke samme rom, og til og med i to forskjellige hus.

Har ikke merket noe mer etter det.

Anonymkode: d43af...6aa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok dessverre ikke sånn at vi kan forvente tegn fra våre elskede døde… en ting du kan prøve, om du ikke allerede gjør det, er å øve deg på meditasjon. Det kan være så enkelt som å tenne et lys i et mørkt rom og fokusere på flammen. Gjør dette med intensjon om å åpne for kontakt. Kanskje får du noe da. 

Jeg har ved noen anledninger hatt kontakt med de døde. De har det alltid bra. Det er godt å være der de er når de har kommet trygt over. Alltid! At din kjæreste ikke på åpenbare måter har tatt kontakt med deg, kan være fordi han ikke har noe uforløst her og rett og slett er trygt over. 

Anonymkode: 9c4f2...453

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kondolerer 💗

Det kan også være at det er til ditt beste akkurat nå at du skal begynne å gå videre og gi slipp på energien hans og at han derfor ikke er rundt deg. Jeg støtter det som den over her skriver at det kanskje kan hjelpe å prøve og meditere og kanskje også spørre deg selv/guidene dine om hvorfor energien hans ikke er hos deg. Min erfaring er at dersom man spør et slikt spørsmål og så går inn i meditasjon eller refleksjon der man sitter med lukkede øyne å bare lar hjernen dagdrømme, så kommer det ofte svar. Og dersom det ikke kommer med en gang, kan det komme i drømmene når du sover eller plutselig i løpet av de neste dagene. 

Føler med deg, håper du finner svar 💗

Anonymkode: af8b7...22e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er nok dessverre ikke sånn at vi kan forvente tegn fra våre elskede døde… en ting du kan prøve, om du ikke allerede gjør det, er å øve deg på meditasjon. Det kan være så enkelt som å tenne et lys i et mørkt rom og fokusere på flammen. Gjør dette med intensjon om å åpne for kontakt. Kanskje får du noe da. 

Høres ut som spiritisme, og det tenker jeg at folk bør være forsiktig med. Det kan gi noen forventningsfulle mentale opplevelser som kan skremme. 

Utover det tenker jeg at TS leter for hardt etter tegn. Og da finner man som regel ikke det. Det er når man forventer det minst at man opplever noe. Imellomtiden kan du trøste deg med at han hører deg når du snakker til han og han passer på deg når du trenger det, men han overvåker deg ikke.

Så legg tegnsøkingen på hylla, og fortsett å snakke med han. Plutselig en dag så kan du merke det, og gjerne når du trenger det ekstra mye, uten at det er relatert til sorgen av han i det hele tatt. 

Ta vare på deg selv. 🧡

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kondolerer 💗

Det kan også være at det er til ditt beste akkurat nå at du skal begynne å gå videre og gi slipp på energien hans og at han derfor ikke er rundt deg. Jeg støtter det som den over her skriver at det kanskje kan hjelpe å prøve og meditere og kanskje også spørre deg selv/guidene dine om hvorfor energien hans ikke er hos deg. Min erfaring er at dersom man spør et slikt spørsmål og så går inn i meditasjon eller refleksjon der man sitter med lukkede øyne å bare lar hjernen dagdrømme, så kommer det ofte svar. Og dersom det ikke kommer med en gang, kan det komme i drømmene når du sover eller plutselig i løpet av de neste dagene. 

Føler med deg, håper du finner svar 💗

Anonymkode: af8b7...22e

Ts her

Jeg drømmer nesten ikke om han heller og det er merkelig, for jeg er en som drømmer veldig mye om alt mulig.

Har for det meste kun hatt mareritt om hvordan det var da han døde.

Anonymkode: f7e94...dce

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har drømt om Pappa to ganger etter han døde for fem år siden, og begge gangene sa han «jeg har det bra» ♥️
Jeg velger å tenke at da har han funnet fred og godtatt døden, selv om jeg gjerne skulle hatt bekreftelse på noen ting jeg fortsatt tenker på under sykdomsforløpet hans, så har han det uansett bra.
Og det er der viktigste. 

Kommer forresten på en opplevelse hvor jeg sklei på trappa utenfor inngangsdøren, og alt tilsa at jeg burde ha gått rett bakover og slått meg, men det var som om en hånd holdt meg oppe hele veien ned og jeg falt heldigvis ikke. 
Måtte si høyt «det gikk bra!», men tror jeg sa det mer til noen andre enn til meg selv. 
Det er vel kanskje den eneste fysiske bekreftelsen jeg har fått. 
Dette skjedde før drømmene.

Anonymkode: c4366...d18

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...