Gå til innhold

Er fødeplass på Rikshospitalet forbehold risiko-svangerskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det står at det er kombinert føde og observasjonspost. Betyr det at også tar i mot "vanlige" fødsler der også?

Anonymkode: 5be01...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja vi hadde en normal fødsel der, men det er jo der de sender alle problematiske sakene mange fra utenom Oslo også, var mange folk med harde utfordringer med fødsel og barna etterpå. 

Bra plass med bra folk

Endret av NakenPanda
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt tre normale fødsler der. De trenger det for å opprettholde tilbudet til risikofødslene.

Anonymkode: dbad9...64d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (13 minutter siden):

Ja vi hadde en normal fødsel der, men det er jo der de sender alle problematiske sakene mange fra utenom Oslo også, var mange folk med harde utfordringer med fødsel og barna etterpå. 

Bra plass med bra folk

Har de en "kvote" for vanlige svangerskap uten kjent risiko versus problematiske svangerskap? Hvor lett er det å få fødeplass der? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har de en "kvote" for vanlige svangerskap uten kjent risiko versus problematiske svangerskap? Hvor lett er det å få fødeplass der? 

Tror de sender folk til annet sykehus ved behov for ekstra rom til risiko fødsler, så tror det er litt flytende, noen er jo planlagte andre er akutt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk fødeplass uten at der var noe spesielt med mitt svangerskap. Men jeg var over 40 år og fødte på en tid på året med relativt lav aktivitet. Så begge de tingene kan jo potensielt ha hatt noe og si. 

Anonymkode: 5fee4...b21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått fødeplass der og skal føde til sommeren! Er 30 år, førstegangsfødende og frisk og rask! Ikke noen risikosvangerskap her:) 

Anonymkode: 3e72e...7e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere jeg kjenner har fått innvilget fødeplass der uten å ha risikosvangerskap. 

Anonymkode: 5a731...cf6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...