Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også skatteoppgjøret i dag. Fikk og leverte skattemeldingen den 14.

Anonymkode: 26710...ec9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk og leverte skattemelding den 14 jeg også, men ikke fått oppgjøret eller pengene. 

Anonymkode: ded68...ebf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette forstår jeg ikke. Leser jo en artikkel på din side nå hvor det står at 20.mars er første dag med mulighet for utbetaling av skattepengene...

Anonymkode: d4179...d69

Første dag etter artikkelen kanskje?

Anonymkode: 5fe92...964

AnonymBruker
Skrevet

Ja kom på konto i dag.

Anonymkode: 8b173...3ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Første dag etter artikkelen kanskje?

Noen skriver at de fikk oppgjøret, altså pengene 13 mars. Hvordan er dette mulig når skatteetaten sier i artikkelen at i dag (20 mars) er aller første utbetalingsdag?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Noen skriver at de fikk oppgjøret, altså pengene 13 mars. Hvordan er dette mulig når skatteetaten sier i artikkelen at i dag (20 mars) er aller første utbetalingsdag?

Da har skatteetaten uttalt seg feil eller startet utbetalingene tidligere enn hva de har uttalt. Hva er det å lure på? 😅 kjenner flere som har fått oppgjøret alt. Selv har jeg ikke fått enda, leverte den 12. 

Anonymkode: b14b8...f63

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Da har skatteetaten uttalt seg feil eller startet utbetalingene tidligere enn hva de har uttalt. Hva er det å lure på? 😅 kjenner flere som har fått oppgjøret alt. Selv har jeg ikke fått enda, leverte den 12. 

Hva det er å lure på?? Er det ikke ganske sykt om ikke selv skatteetaten har kontroll på når de første utbetalingene faktisk skjer?

AnonymBruker
Skrevet

Kattepenger kom på konto i dag 🤩

Anonymkode: 413b6...cbd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kattepenger kom på konto i dag 🤩

Anonymkode: 413b6...cbd

🐱✌️😅

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte inn med endringer kvelden 14.mars, fikk utbetalt i natt. 

Anonymkode: 8a5fd...99c

AnonymBruker
Skrevet

Fikk skattemelding 14.03., leverte 14. eller 15. og fikk pengene i dag. 

Anonymkode: a344a...15c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva det er å lure på?? Er det ikke ganske sykt om ikke selv skatteetaten har kontroll på når de første utbetalingene faktisk skjer?

Nei. Endringer kan skje, vettu. Også i det offentlige. Det er jo bare positivt at de begynner å utbetale før. Slapp av. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Endringer kan skje, vettu. Også i det offentlige. Det er jo bare positivt at de begynner å utbetale før. Slapp av. 

Artikkelen ble publisert idag. Veldig merkelig å publisere en artikkel hvor de opplyser om første utbetalingsdato for så å skulle endre denne til tidligere..

Mulig ikke du er opptatt av at det man leser i media er korrekte opplysninger, spesielt det som er opplyst av skatteetaten, men jeg synes det er greit at man kan stole på det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Noen som har fått utbetalt skattepengene? 

Anonymkode: 4a2cb...c00

Ja. Har fått dem i dag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En jeg kjenner fikk penger forje onsdag.  Han ble overrasket 

Anonymkode: 9830d...958

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg mente at kanskje de sier at første dag etter at artikkelen er publisert er i dag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Artikkelen ble publisert idag. Veldig merkelig å publisere en artikkel hvor de opplyser om første utbetalingsdato for så å skulle endre denne til tidligere..

Mulig ikke du er opptatt av at det man leser i media er korrekte opplysninger, spesielt det som er opplyst av skatteetaten, men jeg synes det er greit at man kan stole på det.

Du får ta kontakt med skatteetaten da vel. Jeg kan ikke si jeg henger meg så veldig opp i en slik dato, nei. Den er jo ikke viktig på noen måte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fikk skattemelding 14.03., leverte 14. eller 15. og fikk pengene i dag. 

Anonymkode: a344a...15c

Fikk skattemeldingen 13, leverte 14.

Har ikke fått pengene.

Så da blir det vel tidligst om to uker. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk og leverte skattemeldingen den 12.

Pengene ble utbetalt tidlig morgen i går 19.3. 

E-post om at skatteoppgjøret var klart kom kl. 0130 natt til tirsdag.

Anonymkode: 60b0b...c81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Sliter man med å skaffe mat til ungene sine bør man jo prioritere det fremfor å betale inn for mye i skatt, for så å vente desperat på at pengene skal komme tilbake. Så en sak i avisen om en dame som kom i uføre fordi hun fikk baksmell på 31 000. Men da er man jo allerede kommet i uføre, siden man egentlig tjener flere tusen mindre i netto i mnd enn det man trodde. Det rareste med alle disse skattetrådene er alle som sier de MÅ ha pengene i mars. Når man hele tiden kunne valgt å beholde dem fra starten av. Hvis man MÅ ha pengene i mars, kan man rett og slett ikke bruke ekstra skattetrekk som sparingsmetode. 

Anonymkode: 6ec3e...ba5

Ja, og det samme gjelder dem som bruker det som feriesparing. Pengene kan komme i november, så det er ikke så smart. Da kan det bli hjemmeferie…

Anonymkode: e2cf4...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...