AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Del Skrevet 19. mars 2024 Altså som tenåringer eller unge voksne. Har du kledd deg slik? Hva synes du om fenomenet? Anonymkode: 3268b...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Del Skrevet 19. mars 2024 Som i bevisst koordinere? Det har jeg aldri hørt om. Men har slått meg at i ofte er veldig likt kledd, for eksempel møtte samtlige opp i sort kjole til en middag forrige uke, det var litt komisk. Vi er imidlertid litt eldre. Anonymkode: dbe07...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #3 Del Skrevet 19. mars 2024 Alle tenåringer er unike med sin helt særegne klesstil som er nøye uttenkt og skiller seg fra de andre sauene som følger mote og hverandre. Så er det veldig pussig at når man ser på bilder, så var de aller fleste veldig like. Uansett om vi snakker 80, 90, 2000 eller 2010-tallet 😄 Anonymkode: a9a23...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #4 Del Skrevet 19. mars 2024 Jeg og bestevenninnenmin er i starten og slutten av 30årene, og vi er svært ofte uplanlagt likt kledd 😅 Vi har begge veldig variert stil, og går både i kjoler, skjørt, baggy jeans og skinny jeans, og sikkert halvparten av gangene vi møtes ute så har vi valgt samme stil og farger, uten å ha snakket sammen! Jeg stusser mer over at så mange jenter som henger sammen har identisk sminke, og likt hår... Anonymkode: 43134...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 19. mars 2024 #5 Del Skrevet 19. mars 2024 Er glad jeg stort sett liker andre ting. Kan bare huske at jeg og en venninne gjorde det en gang i 5. klasse?? Det var som regel ikke en kul ting å gjøre? Ihvertfall ikke akkurat samme plagg.. Det var på 80-tallet. De siste årene, vet ikke hvor lenge, ser det jo ut som ungdom har uniform.. det er sikkert ikke noe nytt. Husker det fra videregående.. "alle" guttene hadde samme sveis og klær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå