AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 Noen her som har vært den som opplevde sexpress i et forhold, der dere som par gikk i terapi for å finne løsning på problemet — og dere klarte å redde forholdet — eller er det overhodet ikke mulig? Anonymkode: 798ee...ff8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Skrevet 19. mars 2024 Jeg har vært i terapi, men sexpress var ikke tema. Jeg vil bare si at det fungerte for oss. Det er mange grader av sexpress. Jeg ville ikke stolt på noen av de skråsikre svarene som vil komme i denne tråden. Gå heller i terapi med et åpent sinn. Anonymkode: 8cc19...6f4 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #3 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært i terapi, men sexpress var ikke tema. Jeg vil bare si at det fungerte for oss. Det er mange grader av sexpress. Jeg ville ikke stolt på noen av de skråsikre svarene som vil komme i denne tråden. Gå heller i terapi med et åpent sinn. Anonymkode: 8cc19...6f4 Så bra. Kan du fortelle hva du lærte om deg selv i terapi? Ts. Anonymkode: 798ee...ff8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 Selv om andre har eller ikke har funnet en løsning, blir det helt individuelt. Men dersom man prøver terapi og ting ikke blir bedre, har man i hvertfall forsøkt.. Lykke til 😊 Anonymkode: bfe1f...470
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Skrevet 20. mars 2024 Jeg er i en relasjon med et menneske som har minimal interesse for sex, men ønsker å fortsette relasjonen. Jeg synes ikke at det er noen god løsning. Vi har vært i terapi men fikk litt begrenset nytte ut av det. Ja, vi har forskjellige behov, og ja, relasjonen er ikke som når vi var i 20-årene, og ja, vi har noen ytre faktorer som gjør at det er vanskeligere å bare glatte over alt nå. Anonymkode: 2ed9f...f41
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så bra. Kan du fortelle hva du lærte om deg selv i terapi? Ts. Anonymkode: 798ee...ff8 Jeg er mann og vet ikke om det hjelper deg, men ok: Forholdet møtte veggen. Slutt på sex og mye forakt og dårlig stemning. Egentlig besto terapien av at vi fikk snakket ut frustrasjonene. Vi snakket nesten ikke noe om sex i det hele tatt i terapien. Jeg tror kanskje det var tre ting som hjalp spesielt: 1. Å høre at hun også egentlig ønsket mer sex. 2. At jeg la om livet litt. Jeg kuttet i overtidsarbeid, eller i det minste sa fra om jeg ble sen. Det var en stor ting for henne at jeg ikke kom hjem til middag. 3. Jeg/ vi snakket mer om det som var bra i forholdet. At jeg er glad i henne. Ikke bare problemene. Terapi fungerte, men det var ikke magi. Man bare snakker ut og lytter. Man må kanskje gjøre noe også. Ikke bare krangle om skyld. Anonymkode: 8cc19...6f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå