Gå til innhold

Hvor kjøper dere bikini?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter og leter etter bikini til sommeren. ALT har smal tai-aktig bikinitruse for tiden! Hvor finner jeg bikinier som funker til halvgammel kropp med litt bred rumpe og ikke så faste pupper? Må jeg kjøpe noe skikkelig kjerringaktig? 🥺 jeg vil ha noe pent og fresht, men som dekker litt mer av rumpa (uten å bli sånn konete boksershortsgreier) og som holder slitne pupper litt på plass. Er det for mye å be om? 😁

Anonymkode: b06e3...078

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg leter og leter etter bikini til sommeren. ALT har smal tai-aktig bikinitruse for tiden! Hvor finner jeg bikinier som funker til halvgammel kropp med litt bred rumpe og ikke så faste pupper? Må jeg kjøpe noe skikkelig kjerringaktig? 🥺 jeg vil ha noe pent og fresht, men som dekker litt mer av rumpa (uten å bli sånn konete boksershortsgreier) og som holder slitne pupper litt på plass. Er det for mye å be om? 😁

Zalando har mye, søk der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (6 timer siden):

Jeg har nettopp trålet gjennom Zalandos utvalg og finner ingenting som er både søtt og dekkende. De rumpedekkende underdelene er som regel overdrevent sporty og/eller enkle, som små sykkelshortser.

Anonymkode: fffaa...776

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett på:

And other stories

Lindex

Bubbleroom

Change

Anonymkode: e19d6...eca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte bikini på lokale undertøysbutikken her i byen. Jeg ønsket noe som dekket rompa uten å være telt, samt overdel som passet. Er 80H for referanse. Utvalget er magert i den størrelsen. Endte opp med ett sett jeg vil si var brukbart uten å være kjærring eller halve kroppen på utsiden. 

Anonymkode: 8e509...0d6

Skrevet

Jeg har faktisk funnet noen fine hos Ellos🙂 Du kan også sjekke merker som Panos Emporio og Kaanda Beach Life. Ellos har noe fra disse merkene, og Boozt har Panos.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bonprix har mye. 

Anonymkode: 65582...37d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme! 

Får så mye reklame fra Temu, med bikinier som ser så fine ut! Men regner ikke med de ser så bra ut i virkeligheten.. Hvor kan man finne en sånn her bikini? 

IMG_6104.jpeg

Anonymkode: e1ca3...e50

AnonymBruker
Skrevet

Ikke Cubus, ikke Lindex og absolutt ikke HM.

Anonymkode: 1bf37...95d

AnonymBruker
Skrevet

BARA.

Eller unique vintage

Anonymkode: 58fb2...fad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte på hunkemøller sist. 

Anonymkode: 24c24...1ef

AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (På 19.3.2024 den 14.26):

Sjekka der, men det virker som de har maks cup størrelse på C/D?

AnonymBruker
Skrevet

Du må gå til din lokale undertøysbutikk, og så må du være villig til å betale den prisen som er der. 

Selv har jeg kjøpt bikinier på Caro og Chris (i Kongsberg) og Change. På CC Vest i Oslo har de en fin undertøysbutikk, der er det også mulig å finne AKKURAT det du ønsker. 

Fordelen er st du får en bikini du har i maaaaange år, i motsetning til fast fashion-driten fra billigmerkene. 

Anonymkode: 87e2a...6a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nelly. 

Anonymkode: a973e...05b

AnonymBruker
Skrevet

Na-kd

Anonymkode: 5913a...b72

AnonymBruker
Skrevet

Careless har jo mye fint og ellos 😊 eventuelt bonprix

Anonymkode: 8d1d1...617

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme båt. Må ha vattert overdel for å holde alt på plass, og er veldig smal med store pupper. Gammel nok til å måtte ha noe mer enn stringbikini...

Jeg har prøvd ALT! Men har nå landet på Swim Fantasie. Ikke mye utvalg der heller, men de har i hvert fall store cup-str. og jeg er veldig fornøyd med BHer derfra. Krever litt leting og prøving.

Anonymkode: 24117...bc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 14.20):

Bonprix

Anonymkode: b08be...62d

AnonymBruker
Skrevet

Underverker.no

Anonymkode: a2fde...017

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Abecita har en del fint (også noe som er skikkelig kjerring, så man må bare lete litt 😅), og jeg kjøpte også en fin bikini på Hunkemöller i fjor. 

Anonymkode: 02892...582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...