AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 Jeg er på fjerde dagen med kraftige smerter i det ene øret. Det er vanskelig å spise, snakke og å svelge. Jeg må ta smertestillende for å sovne på natta. Har også vært opp og ned syk med halsvondt de siste to ukene, og noe feber i tillegg. Bestemte meg til slutt for å dra til legen i dag, men det var bomtur. Det ble konstatert ørebetennelse, men jeg fikk beskjed om at det var ingenting å gjøre med det. Det eneste som kunne hjelpe var å bruke nesespray. På nett står det at ørebetennelse hos voksne skal behandles med antibiotika, og nesespray kan fungere man I tillegg er tett i nesa, noe jeg ikke er. Føler meg litt maktesløs ,da jeg har vært dårlig så lenge, men det tydeligvis ikke er noe hjelp å få. Hvordan har du opplevd ørebetennelse i voksen alder? Er det ingen hjelp å få fra legen? Anonymkode: c2b93...ef9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Skrevet 19. mars 2024 Jeg har opplevd det samme som deg en gang Ts. En annen gang fikk jeg antibiotika til å dryppe i øret. Da hadde jeg vært veldig dårlig i mange dager. Huff. God bedring. Anonymkode: 924dd...87b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #3 Skrevet 19. mars 2024 Ja, jeg fikk både antibiotika i tablettform og til å dryppe i øret. Jeg hadde sprukket trommehinne da, mulig det er avgjørende? Anonymkode: ca484...9a9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #4 Skrevet 19. mars 2024 Jeg har fått antibiotika når jeg har hatt det. Og da har allerede tromhinnen sprukket... Anonymkode: d0985...f3d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #5 Skrevet 19. mars 2024 Mannen min fikk også antibiotika (etter at trommehinnen hadde sprukket). Mulig de ikke gjør noe om det ikke blir så ille? Anonymkode: c696f...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå