AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 Hei dette er en litt rar tråd å starte men jeg trenger litt hjelp. Jeg er en mann som er 31 og blir 32 år gammel. Jeg ble singel/enkemann for 2 år siden da min samboer(ikke gift) døde av kreft. Så jeg har lite erfaring fra dating verden. Jeg valgte å flytte til Trondheim nylig da jeg og min samboer bodde i utlandet og siden hun døde har jeg følt på et kall for å komme hjem, jeg er riktig nok ikke fra Trondheim men etter å ha bodd i utlandet i flere år så ville jeg nok aldri flyttet hjem siden jeg kommer fra en bygd, Det var også her jeg fikk meg jobb tilbud. Som dere sikkert forstår så har jeg lite erfaring fra dating verden da jeg har brukt store deler av 20 årene på å studere/reise og samt hatt samboer. Jeg har heller ikke et så stort nettverk her i Trondheim men det kommer seg stadig. Så mitt spørsmål er egentlig, hvor er det best å treffe damer i Trondheim alderen 27-34 som er ute etter et seriøst forhold. Jeg har vært noen runder ute på byen og jeg har på en måte ikke funnet min plass. Også til dere som ikke er fra Trondheim, hvordan er dating kulturen i Norge generelt? Hilsen noe forvillet 31 åring Anonymkode: 22df9...769 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Skrevet 19. mars 2024 Hvis ikke venner kan introdusere deg for noen, og du ikke er noen bysjekker: På Tinder. Har lest nok kommentarer her fra kvinner som mener det er utrolig creepy om du prøver deg på dem på treningssenter/butikken/gata/kafe/jobb til at du sannsynligvis burde unngå det. Anonymkode: b13f2...271
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #3 Skrevet 19. mars 2024 Møtte kjæresten min på Happn. Han er enkemann🌹 Anonymkode: e1236...4c3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #4 Skrevet 19. mars 2024 🥺🫂 Fortsett å vær sosial og involver deg hvor det frister for deg, på hobbyer, fest, jobb relajsoner osv. Så vil kanskje en ting føre til noe annet, som igjen kan føre til at du møter noen osv. Om du vil bruke apper i tilegg kan du det også. Tror det som gjelder er å fortsette å oppsøke kvinner og det sosiale generelt 😊 Er kvinne på 30 som er ute etter noe serriøst, men har ikke våget meg å møte noen menn enda, så her måtte du ha brutt deg inn for at vi skulle møttes og hadde ikke likt det. Anonymkode: 144d8...389 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå