AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Skrevet 19. mars 2024 Etter ekteskapsbrudd ble jeg anbefalt av mine barn at Tinder er veien å gå. Jeg har nå forsøk å møte noen, men erfaringen har ikke vært slik jeg hadde håpet. Kvinner jeg har måttet vil kun ha sex og de gjør at jeg føler meg som et objekt. Hva om å kunne snakke sammen, gjør ting sammen og at sexlivet blir en naturlig del av det og ikke kun ta en tullete prat på en Kafe for deretter pule som kaniner å gå i hvert retning. Hva er deres erfaring med Tinder eller tilsvarende app? Er kvinner kun ute etter sex? Anonymkode: c8f43...65c
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Skrevet 19. mars 2024 Tja. Mange er det. Men ikke alle selvfølgelig. Du må anta at 3/4 er useriøse og resten er ganske seriøse og kaaanskje en som passer deg. Anonymkode: 903cf...576
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 10.45): Etter ekteskapsbrudd ble jeg anbefalt av mine barn at Tinder er veien å gå. Jeg har nå forsøk å møte noen, men erfaringen har ikke vært slik jeg hadde håpet. Kvinner jeg har måttet vil kun ha sex og de gjør at jeg føler meg som et objekt. Hva om å kunne snakke sammen, gjør ting sammen og at sexlivet blir en naturlig del av det og ikke kun ta en tullete prat på en Kafe for deretter pule som kaniner å gå i hvert retning. Hva er deres erfaring med Tinder eller tilsvarende app? Er kvinner kun ute etter sex? Anonymkode: c8f43...65c Hva slags type kvinner har du møtt? Dette hørtes merkelig ut i mine øyne. De som er ute etter sex tror jeg heller ikke treffer noen på en kafe, men inviterer direkte hjem til seg. Anonymkode: d0182...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 Nei, slike erfaringer har jeg ikke hatt. Mulig jeg fremstår som mer interessant, ettersom de velger å møte meg flere ganger, og ikke bare ser på meg som en dildo. Prøv å hold buksa på, så virker du kanskje mystisk og gåtefull. Anonymkode: a3186...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå