AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Del Skrevet 19. mars 2024 Ok, det er meg med den arvede ps4-en igjen. Nå har jeg kjøpt ny kontroller, den funker bra, men jeg får ikke koblet til Internett. Jeg fant denne oppskriften https://manuals.playstation.net/document/no/ps4/settings/nw_settings.html problemet er at jeg finner ingen sted på ps som det står innstillinger. Hjelp? Hvordan kobler jeg til Internett? Anonymkode: cedde...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Del Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, det er meg med den arvede ps4-en igjen. Nå har jeg kjøpt ny kontroller, den funker bra, men jeg får ikke koblet til Internett. Jeg fant denne oppskriften https://manuals.playstation.net/document/no/ps4/settings/nw_settings.html problemet er at jeg finner ingen sted på ps som det står innstillinger. Hjelp? Hvordan kobler jeg til Internett? Anonymkode: cedde...090 Trykk på den runde ps knappen, også trykker du på høyre og venstre på dpadden. Anonymkode: 10dbb...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #3 Del Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): trykker du på høyre og venstre på dpadden. Hva er dpadden? Kontrolleren? Mener du piltastene? Anonymkode: cedde...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #4 Del Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er dpadden? Kontrolleren? Mener du piltastene? Anonymkode: cedde...090 Ja piltastene. Finn innstillinger, det skal være en koffert ikon. Neste skal du trykke på nettverk og neste konfigurere internett-tilkobling. Også må du velge wifi eller kabel. Anonymkode: 10dbb...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå