Gå til innhold

Sjalu? Venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en gjeng på 5 barndomsvenninner, jeg var den sære tjukke nerden, på videregående traff jeg drømmemannen skikkelig out of my leauge, han en klar 10, Han er religiøs og hadde derfor ikke hatt kjæreste og sånt før. Så 20år senere er vi fortsatt gift, barn, hus osv og med en snill og go mann har jeg og blitt godt trent, og ganske fin om man kan si sånn uten å høres selvgo ut. Har ennå go kontakt med venninnene mine og reiser på jenteturer og sånt. For en uke siden var vi på en hyttetur, «den pene» i gjengen satt ute å røyka med nr 2, da satt hu å snakket skikkelig dritt om meg, om at hun kunne fått mannen min om hun ville, at jeg kun trente for å beholde han, at han sikkert var utro, og at jeg bare var med i gjengen fordi de syntes synd på meg. Tror ikke hun skjønte hvor lytt det var. Vi satt inne i stua og leste og bare chilla. De to andre høre va hun sa og sa at venninna hadde vert skikkelig forelska i mannen min på skolen men han så ikke hennes vei. Hun har ikke vert gift og har flere barn med forskjellige menn, ikke at det er noe galt. Senere sa hu ene venninna og at hun sikker bare var sjalu for at jeg levde livet hennes.. prøvde å late som ingenting når de kom inn men kjenner jeg har ikke lyst å henge med hun lenger. Er rart siden jeg er fadder for den største datteren og når det bare er oss 2 er hun snill. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 53129...20e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umoden, utrygg og lite selvsikker. Sånt er lite sjarmerende. Hun burde gå i terapi.

Anonymkode: 68e63...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg så ville jeg ha konfrontert henne med det du hørte. Vanskelig ja, men det er liksom skjedd en stor brist uansett nå. Si at du hørte alt hun sa, og at du er litt overrasket over dette. Hun bør ikke komme unna med sånt. 

Og ja, hun er jo uten tvil sjalu, men det går ikke an å snakke sånn om andre mennesker 😞 

Endret av sommerkroppen
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For en uke siden var vi på en hyttetur, «den pene» i gjengen satt ute å røyka med nr 2, da satt hu å snakket skikkelig dritt om meg, om at hun kunne fått mannen min om hun ville, at jeg kun trente for å beholde han, at han sikkert var utro, og at jeg bare var med i gjengen fordi de syntes synd på meg.

Fy søren for et hespetre...!!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ingen venn, og det spørs om vennskapet med de andre overlever dette. 

Blir også litt matt av bortforklaringen til dine andre venninner. "Hun er sikkert sjalu.." Okey, kanskje. Men hun er også en skikkelig drittsekk! 

Anonymkode: ea58a...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er en gjeng på 5 barndomsvenninner, jeg var den sære tjukke nerden, på videregående traff jeg drømmemannen skikkelig out of my leauge, han en klar 10, Han er religiøs og hadde derfor ikke hatt kjæreste og sånt før. Så 20år senere er vi fortsatt gift, barn, hus osv og med en snill og go mann har jeg og blitt godt trent, og ganske fin om man kan si sånn uten å høres selvgo ut. Har ennå go kontakt med venninnene mine og reiser på jenteturer og sånt. For en uke siden var vi på en hyttetur, «den pene» i gjengen satt ute å røyka med nr 2, da satt hu å snakket skikkelig dritt om meg, om at hun kunne fått mannen min om hun ville, at jeg kun trente for å beholde han, at han sikkert var utro, og at jeg bare var med i gjengen fordi de syntes synd på meg. Tror ikke hun skjønte hvor lytt det var. Vi satt inne i stua og leste og bare chilla. De to andre høre va hun sa og sa at venninna hadde vert skikkelig forelska i mannen min på skolen men han så ikke hennes vei. Hun har ikke vert gift og har flere barn med forskjellige menn, ikke at det er noe galt. Senere sa hu ene venninna og at hun sikker bare var sjalu for at jeg levde livet hennes.. prøvde å late som ingenting når de kom inn men kjenner jeg har ikke lyst å henge med hun lenger. Er rart siden jeg er fadder for den største datteren og når det bare er oss 2 er hun snill. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 53129...20e

Gjort er gjort og spist er spist…og sagt er sagt. Er vel ikke så mye å gjøre med det. Men dere to bør snakke sammen, i en rolig setting med god tid, bare dere to. 

Anonymkode: 38402...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hovedinnlegget består av flere skrivefeil og en merkelig måte å beskrive både mann, venninne og seg selv på.

0/10, tror ikke på dette. 

Anonymkode: 85c96...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...