AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Skrevet 18. mars 2024 Hei. Jeg har hatt womanizeren min i snart 4 år, og er fornøyd så langt, kan man si… Men en ting jeg lurer på er; når jeg bruker den, kan andre i huset eller på naborommet høre den? Er det noen av dere som har opplevd dette? Har alltid vært veldig engstelig for å bli tatt på sånt, så kan hende jeg selv er litt ekstra oppmerksom på det. Men jeg synes noen ganger at lydene fra womanizeren er høye. Anonymkode: d040a...3e3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #2 Skrevet 18. mars 2024 Tør ikke bruke den på hotellrommet for å si det sånn. Den bråker for mye til det. Lager sånne rare surklelyder som jeg er livredd skal forplante seg gjennom veggen 😵💫 Anonymkode: fe8d9...f17
Fighter83 Skrevet 18. mars 2024 #3 Skrevet 18. mars 2024 Hahaha 🤣 Sette på musikk, film med lyd o.l. Slipper man å tenke på at naboen hører. 1
Doolittle Skrevet 18. mars 2024 #4 Skrevet 18. mars 2024 (endret) Når kona brukte den under dyna kunne ikke jeg høre det om jeg satt i rommet ved siden av, om jeg ikke satt og lyttet spesifikt etter det, men det er det jo ingen som gjør om de ikke gjør det for å sjekke slik vi gjorde. Musikk er lurt, som @Fighter83 sier. Det vil nok ta knekken på lyden. Endret 18. mars 2024 av Doolittle
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #5 Skrevet 18. mars 2024 Womanizer lager da nesten ikke lyd??? Jeg ble overrasket over hvor stille den er. Er du sikker på at det ikke er noe feil med den du har? Anonymkode: 690df...ba6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #6 Skrevet 18. mars 2024 Fighter83 skrev (5 minutter siden): Hahaha 🤣 Sette på musikk, film med lyd o.l. Slipper man å tenke på at naboen hører. Doolittle skrev (5 minutter siden): Når kona brukte den under dyna kunne ikke jeg høre det om jeg satt i rommet ved siden av, om jeg ikke satt og lyttet spesifikt etter det, men det er det jo ingen som gjør om de ikke gjør det for å sjekke slik vi gjorde. Musikk er lurt, som @Fighter83 sier. Det vil nok ta knekken på lyden. Musikk kamuflerer faktisk bare lyden i det rommet man er i. Folk tror jo at man ikke hører lyder på do når både vaskemaskin og tørketrommel durer og går samtidig. Men står man utenfor døra er det kjempelett å skjelne mellom lydene der inne. Men ikke når man selv er i samme rom. Bare test det selv. Jeg lover at jeg har rett. Anonymkode: e2c9d...e10 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #7 Skrevet 18. mars 2024 Bruker den på dama ofte, synes den er relativt stille. Stille nok til at vi ikke er redd for at 15 åringen skal høre det, og hun sover ikke veldig langt unna Anonymkode: fda58...b6e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #8 Skrevet 19. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg har hatt womanizeren min i snart 4 år, og er fornøyd så langt, kan man si… Men en ting jeg lurer på er; når jeg bruker den, kan andre i huset eller på naborommet høre den? Er det noen av dere som har opplevd dette? Har alltid vært veldig engstelig for å bli tatt på sånt, så kan hende jeg selv er litt ekstra oppmerksom på det. Men jeg synes noen ganger at lydene fra womanizeren er høye. Anonymkode: d040a...3e3 Naughty girl Anonymkode: f36b0...3ea 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #9 Skrevet 19. mars 2024 Den bråker jo fint lite. Spesielt under dyna. Anonymkode: 488c9...07a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #10 Skrevet 19. mars 2024 Har lenge lurt på det samme. En ting er jo om sønnen min i naborommet kan høre den, men langt værre om det er vibrasjoner som går gjennom murveggen og inn til den godt voksne naboen min🙈 Frykten for at lyder skal høres er så store at jeg nesten ikke tør bruke den. Anonymkode: aae08...837
Bamseklemmer Skrevet 19. mars 2024 #11 Skrevet 19. mars 2024 Den høres gjennom en vegg hvis man legger godviljen til😅Kan jo også bruke glasstrikset, hvis man liker å høre på godlyder.. Men vanligvis er jo ikke alle "kjent" med lyden fra en womanizer, for den høres jo ut som en påhengsmotor som slår luft. Ikke womanizeren i seg selv som lager lyd, men det er jo luftlyden som slippes inn. Men uten luftlyd.. ingen stor nytelse, og womanizeren fungerer ikke med sin hensikt. Tipset mitt er om en pute kunne ha fungert som en lyddemper?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #12 Skrevet 19. mars 2024 Min lager lite/ingen lyd under dyna. Men om man kjører den på full styrke hele tiden slik som ts nok gjør, høres den jo bedre. Anonymkode: e77fc...3c0
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #13 Skrevet 19. mars 2024 Ikke bruk den for ofte uansett....du setter ned følsomhet på klitten....må til slutt å ha FULL styrke.. Jeg har en pause nå, ikke brukt den siden januar Koser meg med dildo og klittstimuli med fingrene..kommer godt for det...variasjon er viktig. Anonymkode: eb33a...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #14 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har lenge lurt på det samme. En ting er jo om sønnen min i naborommet kan høre den, men langt værre om det er vibrasjoner som går gjennom murveggen og inn til den godt voksne naboen min🙈 Frykten for at lyder skal høres er så store at jeg nesten ikke tør bruke den. Anonymkode: aae08...837 Hæ, hva slags logikk er det her? Det er jo langt verre om din egen sønn kan høre den vel. Og det gjør han nok 100%. Anonymkode: 37904...e61
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #15 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ, hva slags logikk er det her? Det er jo langt verre om din egen sønn kan høre den vel. Og det gjør han nok 100%. Anonymkode: 37904...e61 Mine barn vet at jeg har et aktivt sexliv. Er ganske sikker på at de har hørt det, samme som jeg har hørt at de har sex. Altså, de er voksne nå, men har jo vært yngre, bodd hjemme og hatt kjærester på besøk. Anonymkode: f0dc5...d1f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #16 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mine barn vet at jeg har et aktivt sexliv. Er ganske sikker på at de har hørt det, samme som jeg har hørt at de har sex. Altså, de er voksne nå, men har jo vært yngre, bodd hjemme og hatt kjærester på besøk. Anonymkode: f0dc5...d1f Æsj, det er ikke normalt i alle fall. Eier du ikke skam? Ikke si at du har ligget med dine barn også, for jeg hadde ikke blitt overrasket utifra det du skriver her. Anonymkode: 37904...e61 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #17 Skrevet 19. mars 2024 omg u so freaking quirkyyyyyyyyyy Chill girl. Ingen som hører det greine der. Anonymkode: 4be5f...639
Lottie.99 Skrevet 19. mars 2024 #18 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ikke bruk den for ofte uansett....du setter ned følsomhet på klitten....må til slutt å ha FULL styrke.. Jeg har en pause nå, ikke brukt den siden januar Koser meg med dildo og klittstimuli med fingrene..kommer godt for det...variasjon er viktig. Anonymkode: eb33a...d3a Ja merker når jeg bruker den for første gang på en stund at jeg er mer sensitiv og at det skal mindre til. Med fingrene kjenner jeg at jeg kommer mye dypere og bedre, men er litt mer jobb haha:)
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #19 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Naughty girl Anonymkode: f36b0...3ea Lol Anonymkode: 37904...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå