AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Skrevet 18. mars 2024 Har fått ny kjæreste etter maaaange år som gift, og klarer ikke å finne et kallenavn jeg synes passer. Litt kjedelig å bare kalle ham for fornavnet, koselig å ha et kallenavn i tillegg ❤️ Forslag? Anonymkode: 4f548...e51
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. mars 2024 #3 Skrevet 19. mars 2024 Babe, elskling, sukkerklump/honningklump, søtnos etc🤭
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #4 Skrevet 19. mars 2024 Jeg kaller han for baby, uten jeg egentlig var klar over det. Så da er det nok det som faller mest naturlig. Ellers kan jeg lene meg godt inn til han, grave ansiktet i halsgropa på han, snuse han inn å si: åååh.. mannen min.. så godt å se deg ❤️ Ellers om jeg skriver til han er det elskling, kjæresten min.. Han kaller meg vennen skriftlig, og jenta mi 🥰 Anonymkode: d8af2...a72 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #5 Skrevet 19. mars 2024 Kjærsten min sier vi til hverandre. Har gjort det i 15 år og vi er gift på 10 året. Anonymkode: 6cb96...523 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå