AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Er veldig lydhøre i leiligheten min. En kan desverre høre hva som foregår på badet. Venninnen min basket seg altså ikke på do etter å ha bæsjet. På toppen av det hele stakk hun hele hånden i potetgull skålen. Hvordan gå frem på dette m, er jo frekt å spørre om hun har vasket seg på hendene Anonymkode: aa1b0...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Ikke server noe som man tar på med hendene når hun er på besøk. Gå for innpakket sjokolade (Twist e.l) eller frukt som skal skrelles (appelsin, banan, klementin). Anonymkode: ecbd1...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Ville lydisolert badet bedre iallfall. Anonymkode: 9063b...82b 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Nytt triks for å få alt potetgullet for seg selv? Tror ikke jeg ville prøvd dette. Eller kanskje jeg kunne vasket meg i smug med våtservietter og antibac, lydløst, og så gaflet innpå potetgull 😅 Anonymkode: 842e3...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Neste gang kan du spørre med et bekymret uttrykk: «Ånei, virker ikke vasken? Man hører det så godt i rørene dersom den brukes. Har et elendig bad, spørs om jeg må ringe vaktmester.» Bedre enn å si det rett ut… hun blir forhåpentligvis så flau at hun begynner å vaske hendene (i hvert fall hos deg). Anonymkode: 30040...640 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Det er såpass dårlig lydisolert at du hørte hun bæsjet? Anonymkode: 49324...71d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Kjenner til typen. Jeg prøver å unngå dele-mat og dele-snacks hvis jeg vet vi skal henge. Anonymkode: 404b5...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er såpass dårlig lydisolert at du hørte hun bæsjet? Anonymkode: 49324...71d Tipper TS hørte henne dra ned i doen. Om det kom tiss eller bæsj oppi først er helt uvesentlig, man vasker hendene uansett. Anonymkode: 19f40...396 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tipper TS hørte henne dra ned i doen. Om det kom tiss eller bæsj oppi først er helt uvesentlig, man vasker hendene uansett. Anonymkode: 19f40...396 Man drar da ned uansett hva man gjør på/i toalettet. Eller mener du man hører forskjell på lyden av nedspyling basert på hva man skyller ned`? KG og dotråder altså 😅 Anonymkode: 842e3...9f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tipper TS hørte henne dra ned i doen. Om det kom tiss eller bæsj oppi først er helt uvesentlig, man vasker hendene uansett. Anonymkode: 19f40...396 Poenget mitt var at jeg tror niks og nada på historien til TS Anonymkode: 49324...71d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Poenget mitt var at jeg tror niks og nada på historien til TS Anonymkode: 49324...71d Hvorfor ikke? Vi har selv en do hvor det er enormt enkelt å høre om noen dropper å vaske hendene. det er ikke akkurat uvanlig at doer ikke er lydisolert. Anonymkode: 19f40...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Del Skrevet 20. mars Kanskje hun brukte antibac wipes? Anonymkode: df9c2...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Del Skrevet 20. mars Æsj! Nær venninne? Da hadde jeg sagt at jeg hørte at du glemte å vaske hender, det er så lytt her. Såpass må nære venner tåle. Anonymkode: e42ff...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Del Skrevet 20. mars Server det i små skåler til hver person. Anonymkode: 4dc24...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 20. mars #15 Del Skrevet 20. mars Ronja? Er godtesnopet tomt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2024 den 22.53): Er veldig lydhøre i leiligheten min. En kan desverre høre hva som foregår på badet. Venninnen min basket seg altså ikke på do etter å ha bæsjet. På toppen av det hele stakk hun hele hånden i potetgull skålen. Hvordan gå frem på dette m, er jo frekt å spørre om hun har vasket seg på hendene Anonymkode: aa1b0...f27 Hmmm🤔...1/10...ok 2 da. Anonymkode: 9f36e...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2024 den 23.25): Ville lydisolert badet bedre iallfall. Anonymkode: 9063b...82b Hvorfor det? For å lykkelig uvitende kunne spise chips med bæsjebakterier på? Anonymkode: d12db...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #18 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje hun brukte antibac wipes? Anonymkode: df9c2...2ee Man skal vaske seg etter dobesøk. Anonymkode: d12db...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 20. mars #19 Del Skrevet 20. mars Ikke ha smittefarlige venner. Du kan henge en lapp over doskålen så hun får det inn med teskje. Vil faktisk kalle det et overgrep å tvinge tarmbakteriene sine på noen andre. Det er jo langt verre enn eks sperm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mars #20 Del Skrevet 20. mars Du glemte å vaske hendene,kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå