Gå til innhold

Han er forelsket i meg, men jeg er ikke interessert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en jeg kjenner fra før, og nå har han sagt han er forelsket i meg. Jeg har sagt at jeg ikke ønsker noe forhold, men jeg har ikke noe imot han som person. Han sier han respekterer det, men etter en kort stund så er det tydeligvis glemt, og da prøver han seg igjen. Og han vil gjerne treffes hele tiden, men jeg trenger en del tid for meg selv. Han driver å spør meg ofte om jeg kanskje forandrer mening senere og om det kan bli oss to i fremtiden. Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, men høres ut som vet ikke ikke er et godt nok svar for han. Jeg syns dette er vanskelig. Noen tips? Han er jo veldig optimist når det gjelder dette, men jeg tror egentlig ikke det blir oss to noen gang.

Anonymkode: 848c5...ce3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avvis han skikkelig. Ikke bruk tid med han, for hans eget beste. Si at det aldri kan bli dere to 

Anonymkode: fcf5b...048

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Han høres litt innpåsliten ut. Forklar han på en høflig, men bestemt måte at du ikke kommer til å forandre mening. Jeg lurer litt på hvorfor du tilbringer tid med ham? Han føler antageligvis at han har en sjanse da. Ikke ha sosial omgang med ham, så slipper han å ha forhåpninger at relasjonen deres kan utvikle seg til noe mer, og du får fred.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal snakke med han igjen. Om det hjelper vet jeg ikke...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skal snakke med han igjen. Om det hjelper vet jeg ikke...

Kanskje det hjelper å IKKE snakket med ham? Må dere omgås? 

Anonymkode: 7501f...d50

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kanskje det hjelper å IKKE snakket med ham? Må dere omgås? 

Anonymkode: 7501f...d50

Nei. Men snakke med hab igjen om at det ikke blir noe forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang han maser, så si at du ikke er interessert i han som kjæreste, og at du ikke kommer til å ombestemme deg.

Noen personer tåler ikke når det er et ørlite håp i fremtiden at du kanskje ombestemmer deg. Da setter de livet sitt på pause, og så venter de i åresvis, og sutrer og bærer seg om du viser interesse for andre menn. Det er nesten så de føler at de har reservert deg.

Anonymkode: 803ab...b3b

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok ikke likt å henge med han her lengre, hadde nok bare unngått han så mye som mulig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

men jeg tror egentlig ikke det blir oss to noen gang.

Hvis det er sånn du kommuniserer er det jo ikke rart han ikke gir seg..?

Menn er skreddersydd for ikke å gi seg gjennom titusenvis av generasjoner...vil du han skal gi seg må du kommunisere det med rene ord.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en aha opplevelse av det du skriver her. Jeg er kvinne men forelsket i en mann som sier det samme som deg. Han vil ikke ha et forhold men i motsetning til deg har han sagt to snodige ting. Det ene er om vi kan være friends with benefits. Det Andre er at han tror det kan bli oss i fremtiden. Det er bare det at akkurat nå vil han ikke ha et forhold. Klart det gir håp og samtidig er det helt bak mål det han sier. Etter å se dette innlegget skjønner jeg at JEG må sette foten ned og rygge. Puh så slitsomt. 

Anonymkode: 06558...0ac

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ghost han totalt, ikke hils på han når dere møtes, slett han fra alle sosiale medier. Det er det beste for dere begge.

Anonymkode: 30cde...ec9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...