Gå til innhold

Hvordan jobbe med egne "issues"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har igjen gått på en smell når det kommer til dating, og begynner å se et mønster da de siste årene kun har bestått av utelukkende negative opplevelser. 

Har brent meg kraftig her og der, blitt løyet til, manipulert, vært utro mot, ja egentlig opplevd det aller meste man kan av negative erfaringer. 

Jeg må jo sitte igjen med noen "issues" av alt dette selvom jeg ikke helt vet akkurat hva de er nå. Hvordan kan jeg jobbe med dette og meg selv på best mulig måte? 

- K31

Anonymkode: cf5f3...bb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Attached. Av Peter Levine, tror jeg det er, er god start.

Anonymkode: 54c56...b2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Attached. Av Peter Levine, tror jeg det er, er god start.

Anonymkode: 54c56...b2c

Takk skal lese den 😊

AnonymBruker
Skrevet

Psykolog er det eneste riktige svaret her.

Det ENESTE riktige svaret når det gjelder å jobbe med hva nå enn du har av issues. 

Men merk deg en ting. Hvis du har negative opplevelser med dating fordi de du har truffet var dårlige mennesker, eller såret deg, eller bare ikke falt for deg, så har det absolutt ingenting med deg å gjøre og ikke noe du trenger å se på som "issues" 

Anonymkode: 7d523...d16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det ENESTE riktige svaret når det gjelder å jobbe med hva nå enn du har av issues. 

Men merk deg en ting. Hvis du har negative opplevelser med dating fordi de du har truffet var dårlige mennesker, eller såret deg, eller bare ikke falt for deg, så har det absolutt ingenting med deg å gjøre og ikke noe du trenger å se på som "issues" 

Jo, man må bryte et innarbeidet mønster hvis man bare faller for drittsekker. Men det er selvsagt ikke hennes skyld at de er drittsekker.

Anonymkode: 9abeb...d64

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan finner man en psykolog som kan hjelpe med dette? Finne en tilfeldig/anbefalt en privat eller via lege? Har ikke gått til psykolog før, men skjønt det er fryktelig dyrt 😊

Det siste du nevner er et godt poeng, men lurer på om det er verdt et forsøk å gjøre noe for å bryte dette mønsteret... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan finner man en psykolog som kan hjelpe med dette? Finne en tilfeldig/anbefalt en privat eller via lege? Har ikke gått til psykolog før, men skjønt det er fryktelig dyrt 😊

Det siste du nevner er et godt poeng, men lurer på om det er verdt et forsøk å gjøre noe for å bryte dette mønsteret... 

Du må nok belage deg på privat psykolog, tviler på at legen din henviser deg fordi du sliter med datinglivet ditt. Men det er nok vel verdt investeringen.

Anonymkode: 9abeb...d64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...