AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Skrevet 18. mars 2024 Jeg har tatt shellac med UV-lampe hos negletekniker. Men det detter av flak etter ei ukes tid, pga at neglene mine fliser seg. I tillegg merker jeg nå at neglene mine har blitt mye tynnere og myke der shellacen har falt av. Burde jeg slutte med shellac helt eller finne en ny negletekniker? Anonymkode: 97de6...55d
Petrus Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 Slutt, det hjelpe meg. Evnt. Prøve acryl viss du må.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 Hvordan er kostholdet ditt? Fårvdu i deg tilstrekkelig vitaminer for å ha sterke negler? Jeg legger gellack selv, og det holder fint 2-3 uker så lenge neglene er sterk nok fra før. Om jeg dropper b-vitaminer så begynner neglene flake seg. Anonymkode: d670f...a42
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Slutt! Og hvis du tror lakken får neglene til å flise seg eller bli tynnere og mykere, kan du registrere bivirkningsmelding på produktet via altinn: https://info.altinn.no/skjemaoversikt/mattilsynet/innmelding-av-kosmetikkbivirkninger/ Anonymkode: dcde2...8c0
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars Dette betyr at neglerteknikeren din filer negleplaten for mye eller bruker materialer av dårlig kvalitet. Anonymkode: d9b32...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå