Gå til innhold

Norske kjendiser/influencere/ du misliker

PURE/HONEY

Anbefalte innlegg

Julemarsipan skrev (På 29.12.2024 den 22.09):

Med inntekt på 97.000 kr i mnd utbetalt , så er det helt sykt at de fremstår som fattige.. slik som hun har fremstått i media har jeg trodd de virkelig hadde dårlig dårlig råd, men med 34.000 i faste utgifter , så er 97.000 kr utbetalt vanvittig bra… 

De sparer nesten  14000 i mnd står det , nei de har ikke dårlig råd. De solgte huset og puttet største i campingvogn fordi huset de kjøpte ble for lite, det er bare trist når man nå ser inntekt . I tillegg kan de spare inn en god del på mat for der brukte de mye

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bullehurk skrev (På 12.12.2024 den 10.46):

Dere "woke og havremelk"-folk vil aldri forstå rå, ramsalt bygdehumor uansett.  Så se på Jan-Thomas og Sophie-Elise i stedet for du. 🙄

Fatter ikke hva som er så flott med den lothefyren. Å se skitten og ustelt ut med en sneip i kjeften, finnes ikke mandig.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (16 timer siden):

Fatter ikke hva som er så flott med den lothefyren. Å se skitten og ustelt ut med en sneip i kjeften, finnes ikke mandig.

Helt enig. Jeg har alltid tenkt at han virker, og i ifølge han selv er han også, veldig uhygienisk.

Jeg kan se sjarm i ei turbukse og en slitt ullgenser, og tenker mangfold er fint; alle gutter trenger ikke gå i hvite skinnyjeans og være glattbarbert for å være kjekk. Men en mann som knapt vasker seg og pusser tenner, røyker som en skorstein og generelt ser sjaber ut - det blir et pent nei takk herifra. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (18 timer siden):

Hvordan klarer hun å få så mye utbetalt? Er hun stor på snap?

Mannen har inntekt - pleiepenger.   Hun tjener penger på noe og antar jeg. 
det hun tjener på snap tar de inn i firmaet, de betalte ut billånet med det. 

hun har egen tråd - idebank for småbarnsforeldre, siden hun drev den før

er liksom den koselige venninna på snap som deler foreldretips, eget forum osv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glad i Nina - mamma til 7, er noe merkverdig kynisk med hele dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...