Gå til innhold

Norske kjendiser/influencere/ du misliker

Anbefalte innlegg

Skrevet
Margit777 skrev (11 minutter siden):

Hun er temmelig desperat. Hun hadde en konsert med et firma som jobber innen finans, mannen min jobbet i firmaet. På slutten sa hun: og husk dere jeg er singel, bare og ta kontakt.

Er noen år siden, men fy så flaut.

Ehm… Du har fått med deg at Mena er forlovet, har samboer og en liten sønn? Finansfolk skjønner åpenbart ikke en spøk. :knegg:

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Disco skrev (På 12.12.2024 den 11.28):

Det er mange, men Oscar Westerlin er vel den som irriterer meg mest om dagen, han er utrolig usjarmerende. Frank Løke på en god annenplass. Egentlig dødt løp mellom de to når jeg tenker meg om… 

Jeg blir også irritert av Oscar Westerlin, men jeg mistenker at det er meningen at "voksne" skal bli irritert. Jeg synes omtrent alt han sier er umorsomt ig dumt, og merker meg ting som egrntlig er filleting, som at han åpenbart ikke vet hva eggekrem er. Han tror jo at det er eggekrem i kinderegg....

• Liker 6
Gjest Milla1717
Skrevet

Håper inderlig hele Snapchat systemet blir forandret. Å disse folka slutter å tjene syke summer. På alt de legger ut. Å i tillegg selger mange av de barndommen til ungene sine. Men merker flere av de bruker overskrifter med fete bokstaver for klikk klikk. Skal de levere. Så lever kvalitet i det minste🥵

Skrevet

Uten å henge ut en enkelt influenser: har ikke de damene som filmer kroppen/antrekket sitt i speilet med et merkelig ansiktsuttrykk og vrir sakte på hodet og kroppen som en Ivo Caprino-dukke forståelse for hvor dumme de ser ut, og at selvdiggingen deres kun er interessesant for dem selv?

• Liker 16
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Lorieen skrev (På 20.12.2024 den 4.43):

Ehm… Du har fått med deg at Mena er forlovet, har samboer og en liten sønn? Finansfolk skjønner åpenbart ikke en spøk. :knegg:

Dette er flere år år siden, og da var hun singel og sutrete om det overalt.

Endret av Margit777
  • Liker 5
Skrevet

Mammaen til 7 som tigger verre enn en bikkje. Har hun egen tråd?

• Liker 2
Skrevet

Caroline Nitter. Og de aller fleste andre influensere 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg misliker vel egentlig mer eller mindre alle. Men så har jeg også tynt grunnlag, for jeg har møtt svært få av dem personlig. Og hvordan de fremstår i spillet i de sosiale mediene og ellers i kjendisverden, er nok ganske annerledes enn i virkeligheten. Har aldri interessert meg for "kjendiser" som sådan, men flinke folk - er det forfattere, skuespillere eller musiker, er jo interessante mennesker om de har noe å fare med. De fleste av vår tids "kjendiser" har jo ikke det.

• Liker 4
Skrevet

Misliker i utgp hele influenser-konseptet, og sammenblandingen mellom privat og business. De tjener penger på hvert klikk og formålet er å påvirke oss til forbruk, men stilles det kritiske spørsmål er det hat og det blir personlig påhopp. For ikke å snakke om bruk av egne barn/salg av barndom. Slutt å klikk på de med gult merke på snap, vi trenger ikke se hva de fikk i posten eller hva de spiste til frokost. 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Helt enig med Kosemose! Jeg misliker hele konseptet "influenser" og håper det snart dør ut. Noe så utrolig tomt og fjasete. De har jo ingenting å bidra med, bortsett fra selfies, kroppsbilder, interiørbilder, glansede familiebilder og clickbait/ragebait. Søppel, rett og slett. Det som irriterer meg enda mer enn influensere er de som følger dem, gir dem masse oppmerksomhet og kjøper alt rælet de reklamerer for. Jeg følger ikke én eneste influenser, men de er jo som knotten om sommeren; overalt og umulig å slippe unna.

Det finnes mange kjendiser jeg ikke har sansen for, men ekte kjendiser har i det minste gjort noe for å bli kjendis. Influensere er bare liksom-kjendiser som er kjente for å ha gjort seg kjente gjennom å vise seg frem. Og så inviteres de til kjendisprogrammer og blir enda mer kjendis fordi de har vært med på kjendisprogrammer. Helt tullete, men galskapen tar jo aldri slutt.

• Liker 14
  • Nyttig 8
Skrevet
Ikkekokkendin skrev (På 28.12.2024 den 9.30):

Mammaen til 7 som tigger verre enn en bikkje. Har hun egen tråd?

Med inntekt på 97.000 kr i mnd utbetalt , så er det helt sykt at de fremstår som fattige.. slik som hun har fremstått i media har jeg trodd de virkelig hadde dårlig dårlig råd, men med 34.000 i faste utgifter , så er 97.000 kr utbetalt vanvittig bra… 

• Liker 7
Skrevet

Tja. Det er en del influencere og kjendiser jeg ikke synes noe om eller er lei av å se overalt.

Ellers er jeg ikke fan av Tonje Brenna aller Mette Marit.

Men er fan av f.eks. Øde (vet det ikke skrives slik) og ellers folk med litt dybde 😊

• Liker 5
Skrevet
Justlooking skrev (På 29.12.2024 den 22.23):

Tja. Det er en del influencere og kjendiser jeg ikke synes noe om eller er lei av å se overalt.

Ellers er jeg ikke fan av Tonje Brenna aller Mette Marit.

Men er fan av f.eks. Øde (vet det ikke skrives slik) og ellers folk med litt dybde 😊

Öde er en helt fantastisk fyr. Likte han så godt på farmen 💜

• Liker 4
Skrevet

Må jeg velge en? For jeg kan godt si alle. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
tyggis skrev (På 20.12.2024 den 3.48):

Maria Mena. Setter seg selv i offerrollen, og da den gifte mannen hun hadde et forhold til ikke forlot kona likevel #newsflash, de gjør ikke alltid det. Så var det kun  henne det var synd på og hun gav ut et album med tittel THEY NEVER LEAVE THEIR WIVES. 

Aldri klart hverken dama eller musikken hennes. Alt ved henne er nitrist, alt er vanskelig, sangtekstene er triste, og sangstemmen er gneldrete. 

• Liker 14
Skrevet

Vet dette ikke er helt fortjent, men Ellen Aabol. Synes hun prøver å fremstå mer kompetent enn hun egentlig er, samt litt «pick-me». Hun er sikkert helt ok, men hun går meg litt på nervene🙈

• Liker 11
Skrevet
Julemarsipan skrev (På 29.12.2024 den 22.09):

Med inntekt på 97.000 kr i mnd utbetalt , så er det helt sykt at de fremstår som fattige.. slik som hun har fremstått i media har jeg trodd de virkelig hadde dårlig dårlig råd, men med 34.000 i faste utgifter , så er 97.000 kr utbetalt vanvittig bra… 

Hmmm... hvem er det dere siktet til her? Ble nysgjerrig 

• Liker 3
Skrevet
Rory21 skrev (14 timer siden):

Hmmm... hvem er det dere siktet til her? Ble nysgjerrig 

Nina mamma til 7 

• Liker 2
Skrevet
Julemarsipan skrev (På 29.12.2024 den 22.09):

Hvordan klarer hun å få så mye utbetalt? Er hun stor på snap?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...