Gå til innhold

Norske kjendiser/influencere/ du misliker

PURE/HONEY

Anbefalte innlegg

Liker INGEN influensere..æsj altså..finnes det noe mer unødvendig, forsøplende dårlig påvirkende tidsfordriv?? de må jo samtlige ha en diagnose??
Og spesielt etter at de har begynt å tjene enda mer penger på spesielt snapchat, får jeg det enda mer opp i halsen. Altså, vi alle må bare slutte å sponse de folka med å se på de..!!🙈🙈 

de er et samfunnsproblem rett og slett og jeg blir skremt og er dritt lei!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg misliker noen sånn personlig, for jeg kjenner de jo ikke. MEN jeg mislikers sterkt det faktum at flere av de lever av/har som et daglig virke å eksponere barna sine som et ledd i markedsføring og tjene penger! 😠Det byr meg kraftig i mot. 
Her troner vel Caroline Berg Eriksen og familien Nyhus veldig høyt på lista. Sophie Elise følger vel etter snart…

En dag blir det forhåpentlig vis et forbud mot å bruke barn som et middel for å tjene penger. 

Endret av missLynch
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoneZone

Alt som heter influencer. Betegnelsen forteller hvorfor. De gjør seg profesjonelle på innflytelse på (mottagelige) masser. Promoterer egosentrisk væremåte, overdrevet forbruk og selger uoppnåelige fantasier til (igjen mottagelige) mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
tøflusen skrev (På 25.3.2024 den 23.51):

Lothepus. Skjønner ikke hva ‘hypen’ med han er. Mannen gjør akkurat som han vil, driter i lover og regler. Lite sjarmerende vesen med den væremåten og språkbruken. tror suksessen (???) har gått til hodet på han, og det merkes laaaang vei. Skikkelig høy på pæra, både han og fruen. 

Tullprat !   Tøfft med Lothepus  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama til David Eriksen. Husker ikke hva hun heter engang. Men noe mer irriterende kjedelig og selvopptatt??

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (8 timer siden):

Tullprat !   Tøfft med Lothepus  

Kjempetøft med en ‘mann’ som må ha huskeliste for å dusje og bytte truser 👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (3 timer siden):

Kjempetøft med en ‘mann’ som må ha huskeliste for å dusje og bytte truser 👌

Dere "woke og havremelk"-folk vil aldri forstå rå, ramsalt bygdehumor uansett.  Så se på Jan-Thomas og Sophie-Elise i stedet for du. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetisha Williams, Øyunn Krogh, Sofie Elise, Isabel Raad, Benedicte Haugaard, Iselin Guttormsen, Sebastian Solberg, Anny Isabella Øvrehus, Erlend Elias, Jan Thomas,  Tim Kristian, Caroline Nitter, Aurora Gude … The list goes on… 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange, men Oscar Westerlin er vel den som irriterer meg mest om dagen, han er utrolig usjarmerende. Frank Løke på en god annenplass. Egentlig dødt løp mellom de to når jeg tenker meg om… 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...