Lauv Skrevet 19. mars #21 Del Skrevet 19. mars Sanna Sarromaa er veldig forutsigbar og kjedelig. De andre som nevnes i denne tråden har jeg knapt hørt om. Influensere er helt uinteressante. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 19. mars #22 Del Skrevet 19. mars (endret) Er ikke begeistret fot Sophie Elise, CBE, Anna Rasmussen og Isabell Raad. Endret 19. mars av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 19. mars #23 Del Skrevet 19. mars Iselin Guttormsen ; 22 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 19. mars #24 Del Skrevet 19. mars Liker ikke kabal Raad! Fy faen makan til skryting🤣 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 19. mars #25 Del Skrevet 19. mars Ingen nevnt, ingen glemt. 🙋♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 19. mars #26 Del Skrevet 19. mars (endret) Harald Eia. Jeg takler ikke fyren. Blir uvell av å se på han. Utdatert komiker med altfor stort ego. Atle Antonsen. Samme som Eia. Henrik Fladseth. Jo mer jeg ser av han jo mindre liker jeg han. Morken type. Ina Wroldsen. Jeg finner ingenting tiltalende med henne. John Arne Riise. Det kan vel sikkert folk relatere til uten at jeg utdyper det. Halve Stortinget. Gidder ikke ramse opp navn, for da blir jeg sittende hele dagen å skrive. Likevel bør Støre og Solberg nevnes eksplisitt. Folk som er litt for glad i seg selv på bekostning av vervene de har og folk de representerer. Cristian Brennhovd og Sophie Elise. Alt de gjør og står for er jeg grunnleggende imot. Bare for å nevne noen jeg kommer på i farta. Endret 19. mars av Ctrl 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusepus Skrevet 19. mars #27 Del Skrevet 19. mars (endret) Han er ikke direkte influenser men Jeg liker ikke Markus Nerby. Jeg likte p3 morgen helt til denne irriterende fjotten som prøver å være morsom ved å si bæsj tiss promp i hvær setning. Han eier ikke komisk sans i min mening. Jeg måtte bytte kanal hværgang han åpnet kjeften sin. Ble til slutt til at jeg måtte høre på en annen kanal på morningen. Så på p3 aksjonen hvor han akusjonerte bort en matboks som han hadde prompet i mens de andre hadde laget fine ting som en tsjorte alle gjestene hadde signert og diverse bra greier. Jeg kjønner meg ikke på folk som synes han er morsom. Samme for for han som var program leder i idol sesong 2 tror han jobbet i barnetv etterpå husker jeg så på det med lille bror og søster når jeg var barnevakt. Ufordragelig type det også i min mening. Endret 19. mars av pusepus Skrive feil 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aninumus Skrevet 19. mars #28 Del Skrevet 19. mars Alle influencere. Syns enda det er helt sykt at de kan ha det som jobb. Og at på til tjene mye mer en ola og kari nordmann på å bare knipse noen bilder og fortelle hvor digg det var å overnatte på dette luksushotellet. Ja jeg sjalu som faen 🤣. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 20. mars #29 Del Skrevet 20. mars (endret) Liker ikke Anne Lindmo, Alexandra Joner, Iselin Guttormsen, Viktor Sotberg, Christian Brennhovd eller hun blonde fra sørlandet som er venn med Sara Elise, husker ikke hva hun heter, men hun er krampaktig liksomblid og var med i Kamp Kulinaris. Og så har jeg et både og-forhold til Kristin Gjelsvik (mest negativt nå, dessverre) Sara Elise, Therese Lien, Liva Ingebrigtsen og Fæbrik-gjengen. De er jo egentlig fryktelig kjedelige alle sammen, så er helt unødvendig av meg å kaste bort tid på noen av dem. Til gjengjeld liker jeg Mads Hansen og Jannecke Weeden. Endret 20. mars av FreezeandFawn La til liker, for å veie opp litt 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 20. mars #30 Del Skrevet 20. mars Gammelsmurfen skrev (På 19.3.2024 den 10.46): Sanna er sylskarp. Kanskje ikke så diplomatisk, men pytt. Digger pennen hennes. Jeg liker også det hun skriver. Er ikke enig i alt, men hun er kvass og rett frem. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 20. mars #31 Del Skrevet 20. mars (endret) Kristin Gjelsvik. Bare liker henne ikke. Sophie Elise. Hun er litt mye luft og ingenting fornuftig å komme med. Spiller for mye på sex til å bli tatt seriøst. Isabell Raad. Klarer ikke sette ord på hva det er jeg ikke liker, men får en ick følelse av henne. Anna Rasmussen. Utdanka mammablogger, spiller både på sex og på barna sine for å tjene penger. Endret 20. mars av Lillemy_87 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 20. mars #32 Del Skrevet 20. mars Sorry, men kan ikke helt forstå hensikten med denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. mars #33 Del Skrevet 20. mars Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PURE/HONEY Skrevet 20. mars Forfatter #34 Del Skrevet 20. mars Unodostrez skrev (4 timer siden): Sorry, men kan ikke helt forstå hensikten med denne tråden. Oki 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 21. mars #35 Del Skrevet 21. mars Enig med den som sa Harald Eia. Han tror han er ekstremt smart fordi han har en master i sosiologi. Mangler selvinnsikt i hvor priviligert han selv er når han hele tiden snakker om hvordan folk som synes livet er vanskelig må skjerpe seg. Frank Løke. Norges mest oppmerksomhetssyke person. Ekstremt slitsom og masete med den "se hvor utrolig tøff og mandig jeg er" personligheten. Petter Stordalen. Ekstremt pompøs og ute av kontakt med virkeligheten. Mads Hansen. Gjorde karriere av å henge ut (kvinnelige) influencere om hvor sykelig opptatt de er av kropp, uten å ha selvinnsikt i at han selv som mann er en del av problemet. Kristin Harila. Ingen burde bli imponert av folk som bestiger fjell lenger. Fly rundt i verden, sende folk opp i helikopter for å klargjøre løypa, masse forsøpling og døde kropper som må forseres. Finnes bedre måter å realisere seg selv på i 2024. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 21. mars #36 Del Skrevet 21. mars Gjedda skrev (1 time siden): Enig med den som sa Harald Eia. Han tror han er ekstremt smart fordi han har en master i sosiologi. Mangler selvinnsikt i hvor priviligert han selv er når han hele tiden snakker om hvordan folk som synes livet er vanskelig må skjerpe seg. Frank Løke. Norges mest oppmerksomhetssyke person. Ekstremt slitsom og masete med den "se hvor utrolig tøff og mandig jeg er" personligheten. Petter Stordalen. Ekstremt pompøs og ute av kontakt med virkeligheten. Mads Hansen. Gjorde karriere av å henge ut (kvinnelige) influencere om hvor sykelig opptatt de er av kropp, uten å ha selvinnsikt i at han selv som mann er en del av problemet. Kristin Harila. Ingen burde bli imponert av folk som bestiger fjell lenger. Fly rundt i verden, sende folk opp i helikopter for å klargjøre løypa, masse forsøpling og døde kropper som må forseres. Finnes bedre måter å realisere seg selv på i 2024. Glemte selv og nevne Frank Løke av de jeg er helt begeistret for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet 21. mars #37 Del Skrevet 21. mars Gjedda skrev (7 timer siden): Enig med den som sa Harald Eia. Han tror han er ekstremt smart fordi han har en master i sosiologi. Mangler selvinnsikt i hvor priviligert han selv er når han hele tiden snakker om hvordan folk som synes livet er vanskelig må skjerpe seg. Frank Løke. Norges mest oppmerksomhetssyke person. Ekstremt slitsom og masete med den "se hvor utrolig tøff og mandig jeg er" personligheten. Petter Stordalen. Ekstremt pompøs og ute av kontakt med virkeligheten. Mads Hansen. Gjorde karriere av å henge ut (kvinnelige) influencere om hvor sykelig opptatt de er av kropp, uten å ha selvinnsikt i at han selv som mann er en del av problemet. Kristin Harila. Ingen burde bli imponert av folk som bestiger fjell lenger. Fly rundt i verden, sende folk opp i helikopter for å klargjøre løypa, masse forsøpling og døde kropper som må forseres. Finnes bedre måter å realisere seg selv på i 2024. Enig i «fjellklatrerhelter» selvrealisering på bekostning av andres liv er ikke imponerende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 22. mars #38 Del Skrevet 22. mars Jeg sliter også med Fetisha. Har et anstrengt forhold til Hasse Hope og, han er drit irriterende, men så får jeg litt vondt av han. For å dra det hele litt opp igjen, så liker jeg faktisk Ylvisene, og Jon Almås. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 23. mars #39 Del Skrevet 23. mars De aller fleste. Verdens mest unyttige yrke. 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 24. mars #40 Del Skrevet 24. mars Misliker alle, syns det er en bunch ekstremt selvopptatte og sjarmløse individer. Verste folka, glad jeg ikke støter på dem i dagliglivet. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå