Gå til innhold

Norske kjendiser/influencere/ du misliker

PURE/HONEY

Anbefalte innlegg

Alright, jeg starter:

- Sanna Sarromaa. Sånn i utgangspunktet så synes jeg hun er litt rå. Hun er jo åpenbart en smart og kvikk dame med god kompetanse på sitt felt. Hun belyser mange problemer innen norsk utdanning og i det norske samfunnet. I mange tilfeller har jeg tatt meg i å være enig i kommentarene og innspillene hennes. Alt er selvfølgelig helt OK helt til hun plutselig velger å omtale folk på den mest kvalme, spydige måten bare fordi. Hun virker usedvanlig kald og uempatisk, som om at hun bare ikke opererer på det følelsesmessige planet i det hele tatt. Hun er også svært dårlig til å zoome ut på problemstillinger og dra inn andre aspekter enn bare kun skole- og utdanningssystemet.

- Vita og Wanda. Okei, hvem er disse to tvillingene og hvor i søren kom de fra? De bare poppet opp på Tiktok og TV-skjermen helt plutselig. De sitter der med de glinsende pannene sine og deltar i debatter de ikke har gjort noe research bak. Ellers så synes jeg ikke de er så veldig interessante som influencere. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merka nettopp at jeg fucka opp overskriften litt ved å ikke fjerne den ekstra "/"-en. Beklager.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ingen av de. Hvem enn de er.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg misliker mennesker som er så opphengt i det ytre at man nesten kvepper og får lyst til å gi dem en pris når de en sjelden gang uttaler seg normalt. 

Ergo misliker jeg stor sett alle rosabloggere. (Jeg nekter å kalle dem influencere.)

Anonymkode: 151f7...bbc

• Liker 14
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise 😝 Hun virker jo konstant sur 😄

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ! Enda om jeg skjenner ikke en eneste en. 😄 bare ordet "influenser" får meg til å se rødt.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
PURE/HONEY skrev (12 timer siden):

Sanna Sarromaa

Hun provoserer vilt, og går til angrep på både den ene og den andre. Men i motsetning til disse rosabloggerne/influencerne så snakker hun om ting som betyr noe i samfunnet. Tross alt bedre å ha en diskusjon om skolen, av noen som tross alt kjenner til skolen. Enn å ha en debatt om kosthold og sminke av noen som ikke har kunnskap om det, men har sponsorer som betaler de for å si noe. 

Anonymkode: fb190...c2b

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sara Emilie og Therese lien 

Anonymkode: 630a9...f56

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PURE/HONEY skrev (12 timer siden):

Jeg merka nettopp at jeg fucka opp overskriften litt ved å ikke fjerne den ekstra "/"-en. Beklager.

Du kan selv forandre på overskriften.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vita og Wanda, Jørgine, hun med den sykt irriterende latteren som var med på sesong en av demenskoret. 

Anonymkode: 373a4...dcf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sophie Elise. Sikkelig falsk med all botoxs og fillers. Ekkel måte å kle seg på som kommenede mor. Oppbrukt og slitt vil jeg kalle henne. Hun er bare 30 år,men ser ut som en 50 åring med masse operasjoner.

Anonymkode: 0a951...377

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kristin Gjelsvik. Falsk jævel.

Anonymkode: e9fa7...c4c

• Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarer ikke Alexandra Joner. Hun er for mye. Og mora hennes? 🙄🙄 uff bare nei.

Anonymkode: 3f619...589

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle. Hele rollen som påvirker er jo helt fjollete. Verden trenger ikke ukvalifiserte og glorifiserte menere og synsere.

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morten Hegseth. 

Anonymkode: 1d7ac...2e2

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funkygine eller hva hun kaller seg. Hun virker bare som en sur dårlig taper med et enormt markeringsbehov. Hele personligheten er bare fullstendig frastøtende på meg. 

Oskar Westerlin er bare en utrolig lite sympatisk person. Får sleip-slimål-vibber av hele fyren, og han finnes ikke morsom. 

• Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Sophie Elise. Sikkelig falsk med all botoxs og fillers. Ekkel måte å kle seg på som kommenede mor. Oppbrukt og slitt vil jeg kalle henne. Hun er bare 30 år,men ser ut som en 50 åring med masse operasjoner.

Anonymkode: 0a951...377

Hvordan skal en kommende mor kle seg da?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøh. Influenser? Mener du pissfluensere, for det er DET de er.

En pissfluenser som spyr sine følgere med sin fantastiske utrolige mastergrad professorlignende kunnskap om utrolige produkter og tjenester de får betalt for å lure sauer å betale for.

Samme som onlyfansludder som "lurer" incels å betale for melken i kaffen

Endret av ufiltrert
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er flyttet fra Generell debatt til Rampelyset siden den handler om kjente personer, og blir derfor stengt for posting som AnonymBruker. 

Perelandra, mod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PURE/HONEY skrev (14 timer siden):

Alright, jeg starter:

- Sanna Sarromaa. Sånn i utgangspunktet så synes jeg hun er litt rå. Hun er jo åpenbart en smart og kvikk dame med god kompetanse på sitt felt. Hun belyser mange problemer innen norsk utdanning og i det norske samfunnet. I mange tilfeller har jeg tatt meg i å være enig i kommentarene og innspillene hennes. Alt er selvfølgelig helt OK helt til hun plutselig velger å omtale folk på den mest kvalme, spydige måten bare fordi. Hun virker usedvanlig kald og uempatisk, som om at hun bare ikke opererer på det følelsesmessige planet i det hele tatt. Hun er også svært dårlig til å zoome ut på problemstillinger og dra inn andre aspekter enn bare kun skole- og utdanningssystemet.

- Vita og Wanda. Okei, hvem er disse to tvillingene og hvor i søren kom de fra? De bare poppet opp på Tiktok og TV-skjermen helt plutselig. De sitter der med de glinsende pannene sine og deltar i debatter de ikke har gjort noe research bak. Ellers så synes jeg ikke de er så veldig interessante som influencere. 

Sanna er sylskarp. Kanskje ikke så diplomatisk, men pytt. Digger pennen hennes. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...