AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Skrevet 18. mars 2024 ser det kommer opp flere som det står lag gratis CV når jeg søker på google, men så koster det penger likevel. Om det ikke er så dyrt så gjør det ikke meg noe, men hvilken skal man velge? Og er det noe mer enn personlig info (navn, adresse, tlf) og utdanning, jobberfaring man skal ha med? Er vel mer på søknaden man skriver om fritidsaktiviteter som trening osv.? Som dere sikkert skjønner så er det lenge siden jeg har skrevet både en CV og en søknad. Tusen takk om noen kan hjelpe meg! Anonymkode: 3aff1...168
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #2 Skrevet 18. mars 2024 Om du bruker litt tid på å søke, vil du finne masse gode tips. I søknaden skal du ikke skrive om fritidsaktiviteter, med mindre det på en eller annen måte er relevant for jobben du søker på. Anonymkode: 3b1ba...6fd 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #3 Skrevet 18. mars 2024 https://xn--jobbsknader-kgb.no/cv-mal-3/ Anonymkode: 5116d...c94 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #4 Skrevet 18. mars 2024 Word? Pages på mac? Anonymkode: 4f9ed...da6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #5 Skrevet 18. mars 2024 Jeg har fått råd om å bruke 'Europass'. Jeg har aldri brukt det selv, siden jeg ( skryte litt av meg selv, skriver bra nok CV selv), men den ser jo bra og enkel ut? Anonymkode: 3c0cc...c0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå