Gå til innhold

Hvordan forklarer jeg til min kjæreste som liker normal kosesex at jeg har lyst til å bli bundet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjæreste om liker å elske, kosesex. 

Hvordan forklarer jeg til ham uten å skremme vettet av ham at jeg vil bli bundet og rist på rumpen? 

Anonymkode: 3ccd7...a37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere snakker sammen. Spør om han er interessert i prøve.

• Liker 1
Skrevet

Du snakker med han...

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Sofakona said:

Du snakker med han...

Og hvis jeg skremmer ham bort 🥹

Ja snakke er jo et godt råd sikkert. 

Skrevet

Du får starte litt forsiktig da. Kanskje han kan binde deg og bare kose med deg de første gangene og så tar dere det derfra. 

Han er sikkert ingen tankeleser så snakking må nok til uansett 😉 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor lenge har dere vært sammen 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, svartkatt said:

Dere snakker sammen. Spør om han er interessert i prøve.

Det kan mislykkes. Hadde en ex som ts, akkurat samme situasjon, hun ville inn på BDSM med meg, vaniljekosemannen. Det ble ikke aktuelt for meg, sånt blir helt feil og turnoff for meg, og det ble en stor del av begynnelsen på slutten på vårt forhold, dessverre.

Jeg skjønte ikke noe av det, syntes vi hadde hatt mye god sex hele veien frem til hun plutselig droppet dette på meg. 

Anonymkode: 12016...28a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan mislykkes. Hadde en ex som ts, akkurat samme situasjon, hun ville inn på BDSM med meg, vaniljekosemannen. Det ble ikke aktuelt for meg, sånt blir helt feil og turnoff for meg, og det ble en stor del av begynnelsen på slutten på vårt forhold, dessverre.

Jeg skjønte ikke noe av det, syntes vi hadde hatt mye god sex hele veien frem til hun plutselig droppet dette på meg. 

Da tenker jeg det var greit å finne ut av..? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vel da må du finne deg en ny partner.

Men han vil sikkert prøve, du vet ikke før du spør vet du.

Kommunikasjon er nøkkelen her.

Anonymkode: 68a46...00a

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at dere må snakke om det. I ett forhold så må man kunne snakke om alt uten at man skal bli forlatt av den grunn? 

Ett forhold uten en slik grunnleggende tillit er ikke liv laga spør du meg. Tillit må bygges ved at man er sårbare. 

Du kan begynne litt forsiktig med å foreslå bind for øynene kanskje? 

Anonymkode: 156a3...531

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, svartkatt said:

Da tenker jeg det var greit å finne ut av..? 

Ja, det er mange år siden nå, men det var sikkert like greit at det gikk som det gikk.

Bortsett fra at hun fant seg en ny fyr i et BDSM-miljø allerede før vi hadde flyttet fra hverandre, og var helt åpen om det. Det var jo litt salt i såret der og da, selv om forholdet hadde skrantet en stund. 

Skrevet

Har best erfaring med å dele seksuelle ønsker og fantasier rett ut. Min partner klarer å respondere både med tommel opp og tommel ned. Samme andre vei. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har nylig sett "50 shades of Grey"?

Anonymkode: 58d7b...83d

Skrevet

Tror det er lurt å starte litt forsiktig, f.eks. med å snakke åpent om "kinks" og ønsker for å sprite opp sexlivet litt. Ikke for at du nødvendigvis er misfornøyd, men for å bringe litt andre elementer inn. Uten denne praten er det umulig å vite hva partneren tenner på, men ikke alle fantasier er lurt å sette ut i livet. Trå litt forsiktig i starten med mulighet for å trekke seg om en av partene vil det.

AnonymBruker
Skrevet

Snakk sammen ! Forholdet må være såpass at dere kan prate om hva dere vil og hva dere kanskje har lyst og prøve å ikke uten at man skal være redd for at det ender med brudd. Var også i ett "kosesex" forhold før jeg tok en prat med dama og spurte om hun hadde lyst til og prøve ut og utforske litt mere enn det samme gamle forspillet og den rolige vanlige sexen hun var vandt til.

Nå er bind for øynene under forspill, håndjern / binde fast, pisk og spanking og inkludering av leketøy nesten ett must hver gang.

Gikk fra rolig og grei sex, til spinnvill og helt fantastisk sex da hun har sluppet løs en side av seg selv hun ikke har vært borti tidligere og kåtskapen nå tar helt over under økten.

Hun har noen grenser og de respekterer jeg å vil aldri komme til og foreslå eller spørre om det er noe hun vil gjøre uten at det evt kommer fra henne selv

Anonymkode: fc960...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...