Gå til innhold

Hvordan ville du som mann reagert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent en mann i 5 mnd via jobben (jobber ikke sammen, bare ses ofte pga jobb). Vi begynte å date for 2 uker siden, på hans initiativ. Vi har møttes ofte, men ingen sex enda, det vil jeg vente med. I går foreslo han å leie et hotellrom en gang, for å "tilbringe alenetid" (vi har begge ungdommer boende hjemme, så vi har ikke vært hjemme hos hverandre ennå).

Jeg vil tro at det er stor sjanse for at det blir sex med i bildet på det hotellrommet, og at det er det han vil. Jeg sa til han at det er for tidlig, fordi jeg ønsker å se at det ikke bare er sex han er ute etter, fordi det gidder jeg ikke. Sa også at jeg vet at det finnes menn som sier og gjør hva som helst for et ligg, og at jeg ønsker å beskytte meg selv mot dette, ved å vente. Han sa det var selvfølgelig greit, og at han ikke var sånn.

Men jeg lurer litt på om han egentlig forstår meg, og jeg håper ikke jeg virket som en frigid bitch. Hva ville du som mann tenkt om en kvinne du datet sa dette? Og hvor lenge ville du akseptert å vente?

Anonymkode: 35ab6...158

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du holder tilbake sex for lenge så vil han nok miste interessen ja. Ikke ha så mye regler i hodet og gjør det du faktisk har lyst til. HAR du lyst til å ha sex med han? Vil du ha han? Det er det viktigste.

Anonymkode: 71458...24d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For min del så er det viktig at sexen er bra. Har avsluttet mange relasjoner pga av at jeg ikke likte hva hun hadde. 

Anonymkode: 167f3...792

Pga at du ikke likte hva hun hadde? Hva mener du med det??

Anonymkode: 50703...a3e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har kjent en mann i 5 mnd via jobben (jobber ikke sammen, bare ses ofte pga jobb). Vi begynte å date for 2 uker siden, på hans initiativ. Vi har møttes ofte, men ingen sex enda, det vil jeg vente med. I går foreslo han å leie et hotellrom en gang, for å "tilbringe alenetid" (vi har begge ungdommer boende hjemme, så vi har ikke vært hjemme hos hverandre ennå).

Jeg vil tro at det er stor sjanse for at det blir sex med i bildet på det hotellrommet, og at det er det han vil. Jeg sa til han at det er for tidlig, fordi jeg ønsker å se at det ikke bare er sex han er ute etter, fordi det gidder jeg ikke. Sa også at jeg vet at det finnes menn som sier og gjør hva som helst for et ligg, og at jeg ønsker å beskytte meg selv mot dette, ved å vente. Han sa det var selvfølgelig greit, og at han ikke var sånn.

Men jeg lurer litt på om han egentlig forstår meg, og jeg håper ikke jeg virket som en frigid bitch. Hva ville du som mann tenkt om en kvinne du daHatet sa dette? Og hvor lenge ville du akseptert å vente?

Hadde tenkt at du var en fornuftig dame som var verdt å bli bedre kjent med og som ikke bare lå med hvem som helst. Kunne ventet lenge om jeg kjente at følelsene, kjemien, interessene og verdiene var de samme og ble gjengjeldt. Om ikke ? Vi passet ikke sammen.

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du holder tilbake sex for lenge så vil han nok miste interessen ja. Ikke ha så mye regler i hodet og gjør det du faktisk har lyst til. HAR du lyst til å ha sex med han? Vil du ha han? Det er det viktigste.

Anonymkode: 71458...24d

Jeg ja! Skikkelig lyst. Og gleder meg enormt til det. Har ikke tenkt å nekte i evigheter heller, men to uker er litt kort tid syns jeg. Poenget er nettopp å fjerne de som ikke liker meg godt nok til å vente litt. Jeg orker ikke slike korte sex-relasjoner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge må han vente tenker du??

Har du aldri hatt ONS. Hvis du har hatt ons med andre er jo dette et signal om at du kanskje er mindre tent på han. Det er jo nok for mange menn å regne med at dette ikke er det helt store for deg?? Er det ikke "hell yah" så blir det fort "hell no".

Anonymkode: 29c50...801

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er god sex noe som utvikles, så jeg kan ikke dømme en dame eller meg selv om det ikke klaffer helt på første forsøk. Men så er menn ulike, og har andre tanker om meg på dette.

Men jeg kan jo tenke med og kjenne igjen en viss frustrasjon om han er veldig klar. Da er det nok noen tanker som farer rundt oppi der som fort kan være ganske negative, som at du bare leker med han, ligger med andre osv osv. 

Men trenger du å ta hensyn til dette? Kan ikke du gjøre din greie, og om han ikke forstår eller godtar så er det jo dine grenser han prøver å bryte ned.. Blir det hotell blir det enten sex eller veldig kleint

Anonymkode: ab168...fdd

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du aldri hatt ONS. Hvis du har hatt ons med andre er jo dette et signal om at du kanskje er mindre tent på han. Det er jo nok for mange menn å regne med at dette ikke er det helt store for deg?? Er det ikke "hell yah" så blir det fort "hell no".

Mye av ons skjer fordi folk er for fulle til å tenke riktig. Ikke tro at noen har vært skikkelig tent fordi de har hatt ons. Ons kan være den dårligste sexen du har, vil mest sannsynlig være det å. Derfor det blir med en gang. Ser for meg mye ons er hell no og wtf.

Anonymkode: 53ed1...fe8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sa til han at det er for tidlig, fordi jeg ønsker å se at det ikke bare er sex han er ute etter, fordi det gidder jeg ikke

Feil logikk. De som kun vil ha sex kan være veldig tålmodige, mange menn kan være "venner" med damer i flere år i håp om det skal bli ligg 

For min del ville jeg tenkt at vi ikke passer sammen seksuelt om hun spiller sånn spill, å holde tilbake som taktikk er ikke forenlig med mine verdier, ønsker en dame som er fri seksuelt, så jeg ville latt deg gå videre om jeg var han.

For min del så begynner grensen på 3 dater, skjer det ingenting da, så tar jeg det som hun ikke er interresert nok, en dame som er virkelig interresert og tent holder ikke tilbake som en taktikk 

Anonymkode: be5d6...e3e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS, nei. Men jeg har opplevd at sexen har kommet for fort, uten at man har snakket på forhånd om hva man er ute etter, og så sett at mennene fortsatt sjekker opp andre etter at jeg har hatt sex med dem. Har også opplevd å tatt praten på forhånd, og så blitt løyet for. Det er akkurat det jeg ønsker å unngå. 

Hvis du ikke liker meg godt nok til at du ikke kan se for deg et forhold med meg, hold deg unna, liksom. At man finner ut i etterkant at man ikke er kompatible nok for et forhold, det kan ingen klandres for, det kan jo like godt være meg.

Jeg ønsker bare å unngå playere som legger ned dame etter dame, liksom. Og jeg hadde ikke tenkt at han skulle vente lenger enn kanskje 1 - 1,5 mnd.

Grunnen til det er at jeg VIRKELIG liker han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dumt å vente for å sjekke

Mer for at man har sex når man har lyst. Gjør man det tidlig, og de stikker eller jeg stikker så har man jo kastet bort mindre tid og blir mindre skuffet. Min erfaring er at man ikke finner ut noe som helst med å vente med sex. Enten er man interessert eller så er man det ikke.

Anonymkode: f8bb1...f49

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde regnet med at hun ikke var interessert i meg seksuelt. 

Da må en gå videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Feil logikk. De som kun vil ha sex kan være veldig tålmodige, mange menn kan være "venner" med damer i flere år i håp om det skal bli ligg 

For min del ville jeg tenkt at vi ikke passer sammen seksuelt om hun spiller sånn spill, å holde tilbake som taktikk er ikke forenlig med mine verdier, ønsker en dame som er fri seksuelt, så jeg ville latt deg gå videre om jeg var han.

For min del så begynner grensen på 3 dater, skjer det ingenting da, så tar jeg det som hun ikke er interresert nok, en dame som er virkelig interresert og tent holder ikke tilbake som en taktikk 

Ja, men vi er ikke "venner". Vi dater seriøst og han er skikkelig på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men vi er ikke "venner". Vi dater seriøst og han er skikkelig på.

Klar over det, det var bare et eksempel på at det å vente ikke nødvendigvis luker ut de som kun vil ha sex, siden menn ofte er veldig tålmodig, men det har fort motsatt effekt for de som ønsker forhold, de fleste vil jo ikke sløse tiden på noen de føler ikke er så interresert.

Men regner med du forstår at han veldig sannsynlig vil tenke at du ikke er så interresert som han er om du holder tilbake i lang tid, intimitet er tross alt veldig viktig for mange 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men når du sier seksuelt frigjort, mener du da at hun er frigjort under sex med deg, eller mener du at hun er frigjort i som at hun puler en random fyr på dass i fylla, hvis hun føler for det, liksom?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Holder du tilbake bare for å holde tilbake så er det bare teit tenker jeg (som det virker som siden du sier at du egentlig har lyst på sex med han). Da er det stor mulighet for at du tenker å bruke sex senere også for å få det du vil hadde vært min tanke. 

Hadde ikke giddet bruke tid på det selv, men mulig jeg hadde gjort det om jeg var desperat etter å få meg noe.

Anonymkode: 0adfd...5f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men når du sier seksuelt frigjort, mener du da at hun er frigjort under sex med deg, eller mener du at hun er frigjort i som at hun puler en random fyr på dass i fylla, hvis hun føler for det, liksom?

Snakker ikke om de som ligger rundt på toaletter med ukjente menn nei, førstnevnte ja, men også en dame som ikke holder igjen bevisst som et spill, en dame som gjerne har sex fort om hun er interresert, en dame som tør å være den hun er, for spill i dating er jeg ferdig med for mange år siden 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du driver på med taktikk du også. Jeg hadde følt meg presset av deg og ikke likt det. Så det hadde ikke vært match, som er bra å finne ut av. 

Syns også 2 uker er lite ts. Det er bra du gleder deg til å være nær han, men det virker ikke som at du er trygg på han enda? Jeg tror du må lytte til og kommunisere med han, for disse mennene er ikke han og vil aldri vite akkurat hva han tenker. Så ikke la det de sier gjøre deg usikker på han eller valgene videre. 

Tenker sex skal være noe fint. Det er ikke sikkert det blir match, men jeg håper han mener det når han sier han ikke er som det, å at han er en ordentlig god mann mot deg. Kanskje øyeblikket kommer hvor du føler at sex med han er verdt det, selv om det kanskje blir takk og farvell etterpå? Men at det forhåpentligvis blir en fortsettelse. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakker ikke om de som ligger rundt på toaletter med ukjente menn nei, førstnevnte ja, men også en dame som ikke holder igjen bevisst som et spill, en dame som gjerne har sex fort om hun er interresert, en dame som tør å være den hun er, for spill i dating er jeg ferdig med for mange år siden 

Hun er ikke trygg på han, forstår du ikke det? Nærhet handler om mye mer enn bare tenning.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du driver på med taktikk du også. Jeg hadde følt meg presset av deg og ikke likt det. Så det hadde ikke vært match, som er bra å finne ut av. 

Syns også 2 uker er lite ts. Det er bra du gleder deg til å være nær han, men det virker ikke som at du er trygg på han enda? Jeg tror du må lytte til og kommunisere med han, for disse mennene er ikke han og vil aldri vite akkurat hva han tenker. Så ikke la det de sier gjøre deg usikker på han eller valgene videre. 

Tenker sex skal være noe fint. Det er ikke sikkert det blir match, men jeg håper han mener det når han sier han ikke er som det, å at han er en ordentlig god mann mot deg. Kanskje øyeblikket kommer hvor du føler at sex med han er verdt det, selv om det kanskje blir takk og farvell etterpå? Men at det forhåpentligvis blir en fortsettelse. 

Vel, hun sier jo selv hun holder igjen som en taktikk for å finne ut om han er seriøs eller ikke, i mine øyne er det bare et taktisk spill, og litt fjortiss aktig 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...