AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Skrevet 18. mars 2024 Jeg har nå sveipet en liten stund på Tinder, og la merke til at mange menn skriver at de «ikke ønsker drama», «dramaqueens ønskes ikke», «er du glad i drama kan du sveipe venstre», «er du glad i drama er det ikke forenelig med måten jeg lever livet mitt på», osv osv Hva i alle dager? Hva slags drama er det de refererer til? Og er det kun damer som eventuelt skaper dette dramaet som er så fryktet blant menn? Jeg kjenner for øvrig ikke en eneste dramaqueen, ser ikke at det skal være et så stort problem at det må skrives på Tinder. Anonymkode: 09fe8...c57 14 1
Populært innlegg Kaneel Skrevet 18. mars 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 18. mars 2024 De advarer deg at de behandler kvinner jævlig og ikke gidder å stå til ansvar for det for da er du bare dramatisk når du kommer med normale reaksjoner på driten dems, pluss de selv egentlig er meget dramatisk anlagt selv 48 1 41
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #3 Skrevet 18. mars 2024 Det er noen ganger de selv som er dramaet. Styr unna. Anonymkode: e20dc...f3f 21 7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #4 Skrevet 18. mars 2024 Styrer unna alle som skriver hva de har aversjon mot. Med mindre det er paprika eller andre rare ting. Anonymkode: b2806...42e 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #5 Skrevet 18. mars 2024 Drama king! Som sikkert tror at de fleste damer liker drama siden de swiper til venstre 😆 Anonymkode: e0393...7e4 8 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #6 Skrevet 18. mars 2024 Alle slike kommentarer er bare tull. De som lager mye drama innser det jo ikke selv. Det er ingen som sier "Jeg er en som lager mye drama så han vil nok ikke ha meg." Det blir som kvinner som sier de søker etter en snill mann. Ingen mann kommer til å tenke: "Jeg er en slam mann, så da vil hun ikke ha meg. Jeg får heller prøve å matche med en som ikke er ute etter en snill mann". Anonymkode: 4282c...7c5 6 8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #7 Skrevet 18. mars 2024 Det kan bety så mye. Noen har nok fått nok av sjalusi, prinsessenykker, needyness, krangel og grining at de håper å finne en som er mer emosjonelt moden. Andre ønsker sikkert en dame som lar dem være egotripper og generelt akseptere at de er rasshøl. Siden de skriver det på den måten er det lett å anta det siste. Anonymkode: c249c...2e6 7 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #8 Skrevet 18. mars 2024 Det betyr f.eks:: jeg gidder ikke krangle fordi du drømte at jeg var utro i natt. Eller at du klikker fordi du ikke får svar på en melding i løpet av 15minutter. Det høres kanskje sykt ut, men kvinner har fullt av slike ticks som dukker opp i ny og ne. Forstår de som skriver at de ikke vil ha drama, men tror ikke de skjønner at de blir automatisk sveipet til venstre pga menn skal ikke ha krav i en datingprofil (hadde tatt seg ut! 😂).. Anonymkode: 8a0b9...43d 8 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #9 Skrevet 18. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Alle slike kommentarer er bare tull. De som lager mye drama innser det jo ikke selv. Det er ingen som sier "Jeg er en som lager mye drama så han vil nok ikke ha meg." Det blir som kvinner som sier de søker etter en snill mann. Ingen mann kommer til å tenke: "Jeg er en slam mann, så da vil hun ikke ha meg. Jeg får heller prøve å matche med en som ikke er ute etter en snill mann". Anonymkode: 4282c...7c5 Edit: Skulle stått slem. Anonymkode: 4282c...7c5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #10 Skrevet 18. mars 2024 5 minutter siden, Kaneel said: De advarer deg at de behandler kvinner jævlig og ikke gidder å stå til ansvar for det for da er du bare dramatisk når du kommer med normale reaksjoner på driten dems, pluss de selv egentlig er meget dramatisk anlagt selv Dette! De sier fra på forhånd at de ikke vil gi emosjonell støtte, og om du ber om det vil de reagere med irritasjon, eller sinne for å stoppe deg, for så å gaslighte. Anonymkode: 01f15...2fa 16 1 9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #11 Skrevet 18. mars 2024 TS her. Jeg er enig med det dere skriver. Jeg sveipet automatisk venstre på alle som nevnte ordet drama, og forsåvidt alle som stilte «krav» til en eventuell match. Det er så lite attraktivt. Anonymkode: 09fe8...c57 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #12 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det betyr f.eks:: jeg gidder ikke krangle fordi du drømte at jeg var utro i natt. Eller at du klikker fordi du ikke får svar på en melding i løpet av 15minutter. Det høres kanskje sykt ut, men kvinner har fullt av slike ticks som dukker opp i ny og ne. Forstår de som skriver at de ikke vil ha drama, men tror ikke de skjønner at de blir automatisk sveipet til venstre pga menn skal ikke ha krav i en datingprofil (hadde tatt seg ut! 😂).. Anonymkode: 8a0b9...43d Det ser ikke bra ut å ha krav i en profil. Fint å skrive kort hva man ønsker seg, men å skrive hva man ikke ønsker seg, da virker man bare sur, irritert og negativ. Anonymkode: b2806...42e 8 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #13 Skrevet 18. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det betyr f.eks:: jeg gidder ikke krangle fordi du drømte at jeg var utro i natt. Eller at du klikker fordi du ikke får svar på en melding i løpet av 15minutter. Det høres kanskje sykt ut, men kvinner har fullt av slike ticks som dukker opp i ny og ne. Forstår de som skriver at de ikke vil ha drama, men tror ikke de skjønner at de blir automatisk sveipet til venstre pga menn skal ikke ha krav i en datingprofil (hadde tatt seg ut! 😂).. Anonymkode: 8a0b9...43d Enig i at enkelte kan lage mye drama for ingenting. Var sammen med en dame som vekket meg midt på natta og gråt over at vi ikke hadde Pepsi Max i kjøleskapet. Anonymkode: 4282c...7c5 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #14 Skrevet 18. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enig i at enkelte kan lage mye drama for ingenting. Var sammen med en dame som vekket meg midt på natta og gråt over at vi ikke hadde Pepsi Max i kjøleskapet. Anonymkode: 4282c...7c5 Det er jo nesten litt søtt 😂 Men kanskje mer typisk adferd når man er gravid og hormonell 😉 Anonymkode: c249c...2e6 6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #15 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i at enkelte kan lage mye drama for ingenting. Var sammen med en dame som vekket meg midt på natta og gråt over at vi ikke hadde Pepsi Max i kjøleskapet. Anonymkode: 4282c...7c5 Er det også drama når en mann blir sinna/skriker på tv/kaster noe/whatever når laget hans taper en kamp? Eller når en mann opplever noe frekkhet når han kjører bil og banner og tuter og ergrer seg? Eller er det kun drama når en kvinne reagerer på noe? «A man is a allowed to react, a woman can only overreact». Anonymkode: 09fe8...c57 20 8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #17 Skrevet 18. mars 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Er det også drama når en mann blir sinna/skriker på tv/kaster noe/whatever når laget hans taper en kamp? Eller når en mann opplever noe frekkhet når han kjører bil og banner og tuter og ergrer seg? Eller er det kun drama når en kvinne reagerer på noe? «A man is a allowed to react, a woman can only overreact». Anonymkode: 09fe8...c57 Nei, de eksemplene er ikke det noen mener er drama. Det er bare dårlige manerer og impulskontroll. Med drama mener man drama mellom partnerne i relasjonen. Anonymkode: c249c...2e6 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #18 Skrevet 18. mars 2024 De høres ut som gutter som ikke vil ta ansvar for noe, de leter etter en mamma nummer to som kan gi de mat og vaske klærne deres. Anonymkode: 24b19...a00 4 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #19 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har nå sveipet en liten stund på Tinder, og la merke til at mange menn skriver at de «ikke ønsker drama», «dramaqueens ønskes ikke», «er du glad i drama kan du sveipe venstre», «er du glad i drama er det ikke forenelig med måten jeg lever livet mitt på», osv osv Hva i alle dager? Hva slags drama er det de refererer til? Og er det kun damer som eventuelt skaper dette dramaet som er så fryktet blant menn? Jeg kjenner for øvrig ikke en eneste dramaqueen, ser ikke at det skal være et så stort problem at det må skrives på Tinder. Anonymkode: 09fe8...c57 Hadde jeg skulle skrevet noe slikt så hadde det nok handlet om at jeg ikke ville ha store diskusjoner på små ubetydelige ting. Jeg har ikke så lyst å forklare og begrunne hvorfor jeg valgte det blanke litermålet i stedet for det hvite. Eller måtte stå til rette for at jeg sa en ting som var ment godt som hun tolker feil på sin måte gang på gang. For eksempel.... Anonymkode: 5374b...592 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #20 Skrevet 18. mars 2024 Kaneel skrev (36 minutter siden): De advarer deg at de behandler kvinner jævlig og ikke gidder å stå til ansvar for det for da er du bare dramatisk når du kommer med normale reaksjoner på driten dems, pluss de selv egentlig er meget dramatisk anlagt selv Dette! Drama for dem er alle dine behov, å måtte ta hensyn til deg, være grei med deg, anerkjenne deg. De tar aldri ansvar for noe de gjør eller sier. Når noen sier de hater drama så mener de egentlig at de hater at noen påpeker konsekvenser av oppførselen deres eller korrigerer dem når de oppfører seg dårlig. Samme gjengen sier ofte "jeg sier bare meningen min" ofte bare drittslenging. Anonymkode: 9c8cf...49c 16 1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå