AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Del Skrevet 18. mars 2024 Det er en bekjent. Kan han ha ett godt øye til meg? Anonymkode: 5ce6a...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #2 Del Skrevet 18. mars 2024 Kanskje han smiler til alle? Umulig å vite. Anonymkode: 40923...a4c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. mars 2024 #3 Del Skrevet 18. mars 2024 Alle trekker da litt på smilebåndet og sier hei når de møter bekjente?? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #4 Del Skrevet 18. mars 2024 Mezzosoprena skrev (16 minutter siden): Alle trekker da litt på smilebåndet og sier hei når de møter bekjente?? Ikke jeg. TS Og det er mer enn at han bare trekker på smilebåndet. Anonymkode: 5ce6a...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #5 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg smiler til helt fremmede, jeg, så mulig mange går rundt og tror at jeg har et godt øye til dem.. 🙈😅 Det er altså helt umulig å vite, vi er alle forskjellige. Du får prøve sjekke han opp. 😉 Anonymkode: 94720...ec3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. mars 2024 #6 Del Skrevet 18. mars 2024 Hva mer er det..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #7 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg smiler alltid når jeg møter folk jeg kjenner. Det betyr ikke at jeg er interessert i dem. Anonymkode: c8c96...284 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. mars 2024 #8 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke jeg. TS Og det er mer enn at han bare trekker på smilebåndet. Anonymkode: 5ce6a...86a Du er uhøflig, han er normal... 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #9 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke jeg. TS Og det er mer enn at han bare trekker på smilebåndet. Anonymkode: 5ce6a...86a Selv om du ikke gjør det så er det normal folkeskikk å smile når man møter på kjentfolk. Det alene er ikke et tegn på at han er interessert i deg. Anonymkode: 829a2...64a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 18. mars 2024 #10 Del Skrevet 18. mars 2024 Maybe, maybe not... vanskelig å vite, de fleste trekker på smilet når de møte bekjente 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #11 Del Skrevet 19. mars 2024 Jeg smiler ALLTID når jeg ser kjentfolk. Selv om jeg har en dårlig dag. Har aldri tenkt at de kan tro at jeg er interessert i noe romantisk med dem. Anonymkode: c045d...4fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #12 Del Skrevet 19. mars 2024 Snakk om å koke suppe på gafler. Anonymkode: 3b17f...d33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. mars 2024 #13 Del Skrevet 19. mars 2024 Hvis jeg skulle tro at alle som smiler til meg er interessert i meg så hadde jeg virkelig vært omsvermet. Enda verre hvis alle jeg smiler til tror at jeg er interessert i dem! Det er normalt å smile til folk man kjenner, og det er normalet å trekke på smilebåndet til eller nikke til eller - hold deg fast - tilogmed si "hei" til folk man møter på sin vei. Hva slags verden lever vi i når man ikke kan smile til noen uten at det må ligge noe mer enn å være hyggelig bak? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #14 Del Skrevet 19. mars 2024 Jeg smiler alltid til bekjente og sier hei når jeg møter de. Alt annet ville vært merkelig. Smiler ellers til ukjente også når jeg møter de når jeg er ute og går tur rundt her vi bor. Det er helt vanlig, og spesielt når jeg har med hund. Stort sett alle hundeeiere sier hei når vi passerer hverandre. Ville aldri tenkt over at noen av disse hadde et godt øye til meg, da hadde jeg følt meg passe innbilsk Anonymkode: adceb...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå