Gå til innhold

Ønsker seriøse svar fra dere som har invitert 1 eller et par med dere i senga.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså sex samme rom/trekant eller parbytte.

Kan dere fortelle meg hvordan dette har vært i ettertid. Berikelse eller forbannelse? 

Jeg tenner veldig på tanken se min kjære med ei annen, evt også oral sex og han tenner på det samme motsatt meg med en mann. Mannen min har erfaring. Trygg i det. For hverandres nytelse,men har sagt vi IKKE skal gjøre noe om jeg ikke vil.

Her er problemet. Jeg vil og fantaserer mye om dette,MEN jeg er psykisk syk dvs sliter med angst og borderline. Jeg er livredd for å angre.

Så hva er alternativet. At mine fantasier aldri blir utført?😞

Råd??

Anonymkode: 0ccdf...857

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med borderline ville jeg vært ekstremt skeptisk på vegne av egen psykisk helse. Følelse av skam, sjalusi og usikkerhet påvirker da det på en mye sterkere måte. Jeg ville i alle fall ha ventet til forholdet var ekstremt trygt og stabilt og testet ut veldig forsiktig, feks å flørte med andre bare, kysse noen på et dansegulv, eller delt bilder på nett. Slikt forsiktig. Ikke sett deg selv i en situasjon som krever enormt stabilitet og trygghet for at du ikke skal sitte igjen og kjenne deg usikker og ekkel. 

Anonymkode: efc11...a2b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Med borderline ville jeg vært ekstremt skeptisk på vegne av egen psykisk helse. Følelse av skam, sjalusi og usikkerhet påvirker da det på en mye sterkere måte. Jeg ville i alle fall ha ventet til forholdet var ekstremt trygt og stabilt og testet ut veldig forsiktig, feks å flørte med andre bare, kysse noen på et dansegulv, eller delt bilder på nett. Slikt forsiktig. Ikke sett deg selv i en situasjon som krever enormt stabilitet og trygghet for at du ikke skal sitte igjen og kjenne deg usikker og ekkel. 

Ja jeg vet. Alternativet er at jeg har lov utforske jentekos på egen hånd,får velge det da...selv om par sex /se på/bytte er en stor fantasi...men er usikker på om det er noe bra. Jeg kan bli totalt ødelagt om jeg plutselig da skulle få bilder i hodet av kjæreste med en annen dame,selv om jeg fantaserer mye om det så psykisk er jeg skeptisk...det er direkte kipt, pga det får jeg aldri oppleve den fantasien.😞TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her er problemet. Jeg vil og fantaserer mye om dette,MEN jeg er psykisk syk dvs sliter med angst og borderline. Jeg er livredd for å angre.

Så hva er alternativet. At mine fantasier aldri blir utført?😞

Det er nok det tryggeste.  

Trikset er å kunne se rasjonelt på dette og være trygg på sin evne til å forholde seg pragmatisk til situasjonen om det ikke spiller ut som du hadde tenkt. 

Da er det ikke et godt tegn at man i utgangspunktet er redd for å angre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg vet. Alternativet er at jeg har lov utforske jentekos på egen hånd,får velge det da...selv om par sex /se på/bytte er en stor fantasi...men er usikker på om det er noe bra. Jeg kan bli totalt ødelagt om jeg plutselig da skulle få bilder i hodet av kjæreste med en annen dame,selv om jeg fantaserer mye om det så psykisk er jeg skeptisk...det er direkte kipt, pga det får jeg aldri oppleve den fantasien.😞TS

Men hva er i veien for at du skal kunne utforske jenter alene? Jeg ønsker også det, og i starten ønsker jeg ikke om annet enn å fortelle ham om det. Kanskje blir jeg etter hvert trygg nok til at han kan så se... Men jeg vet godt at det visuelle bildet av hans hender og munn på andre hadde hjemsøkt meg. Det kan vare ikke gå den veien for meg. Så om det utelukker feks at vi kan ha mkm-trekant eller stag- Vixen ja da får det bli slik for jeg vet godt at ham med andre hadde hjemsøkt meg. Ingen fantasier er verdt st det ødelegges noe mellom oss. 

Men meg med en jente tenker jeg alleredes om, for det er ikke en konkurrent på noen måte for ham

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv emosjonelt ustabil (borderline) og ville aldri forsøkt noe som det, da skal jeg ha vært behandlet og "friskmeldt" i mange år først. Tror et slik forsøk, ville endt i brudd for min del. 

Anonymkode: 26c55...5cf

• Liker 1
Skrevet

Hva er borderline? 

AnonymBruker
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (31 minutter siden):

Hva er borderline? 

Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Kan innebære sterke følelser, svingende følelser, vanskeligheter med å gjenkjenne og regulere følelser, lett for å feiltolke, kan kanskje «merke» humør-endringer hos andre, som egentlig er uvesentlige. Man kan si at man har en «overaktiv» eller «feilkoblet» amygdala. Ikke en uvanlig personlighetsforstyrrelse hos de som blant annet har opplevd mye traumer i oppveksten. 

Anonymkode: 26c55...5cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet, du virker ikke klar for dette. Du har god selvinnsikt heldigvis. Da kan du kose deg med fantasiene og bli tryggere på at det er dette du vil. Vi mennesker er veldig forskjellige, og i det du beskriver er 4 stk involvert. Det har så mye å si hvem du er med. Noen er åpne og enkle, da blir du trygg selv også. Mannen din virker trygg og fornuftig, det er et fint utgangspunkt. Men ta den tiden du trenger, du er ikke typen som kan kaste deg ut i dette.

Anonymkode: 2e5b7...87f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Oi, jeg tenner på tanken av at jeg og mannen min har sex med en dame, men at vi sammen "bruker" henne til seksuelt formål. 

Noe tafsing, flørting, kyssing med en annen kvinne er jeg helt uinteressert i.

Jeg tenner for eksempel på at han tar henne bakfra mens hun slikker meg, eller at jeg og hun har sex og han ser på. 

Klining og flørt inngår ikke i dette for vår del.

Anonymkode: 0c4a8...e25

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme fantasi som deg ts, og har til og med borderline. Men jeg har erkjent at fantasien min fungerer bare i fantasien pga at jeg vet jeg kommer til å føle på for stor sjalusi. 

Tror jeg tenner så mye på denne fantasien nettopp fordi den er såpass forbudt i virkeligheten. Den blir ekstra kinky pga det, og så er det så trygt i fantasien siden kjæresten fortsatt er bare "min" 🤗 

Så tenk etter på hvorfor du skal risikere å ødelegge en god fantasi. Kanskje er det best å la den være som fantasi. 

Anonymkode: 5af1e...67c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Oi, jeg tenner på tanken av at jeg og mannen min har sex med en dame, men at vi sammen "bruker" henne til seksuelt formål. 

Noe tafsing, flørting, kyssing med en annen kvinne er jeg helt uinteressert i.

Jeg tenner for eksempel på at han tar henne bakfra mens hun slikker meg, eller at jeg og hun har sex og han ser på. 

Klining og flørt inngår ikke i dette for vår del.

Ok, men du er ikke ts. Rådene var ikke til deg. Hvilke råd var det du evnt hadde til TS basert på dette med borderline i denne situasjonen?

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg tenner så mye på denne fantasien nettopp fordi den er såpass forbudt i virkeligheten. Den blir ekstra kinky pga det, og så er det så trygt i fantasien siden kjæresten fortsatt er bare "min" 🤗 

Dette er det lett å glemme når en fantaserer, hvor viktig det er at kjæresten alltid bare er din. Det vil han være i fantasien, så den kan bli litt for fristende når den ikke tar hensyn til denne trusselen. Ingen vil risikere å miste den du er glad i, derfor er det så vanskelig.

Det er bra mannen din ikke legger press på deg. Det kan være fristende for en mann, han vil ofte ønske så mye fra en kjæreste fordi hun har så avgjørende innflytelse på hans seksualitet. Du er veldig viktig for han, også den du er i dag, det er noe å ta med seg. Hvis jeg var deg og var så heldig at jeg kjente andre par du kunne prate åpent med, så ville jeg forsøkt det. Da vil du kunne få kjenne på noen ekte følelser, selv om det er bare prat så vil dere berøre ømme punkter. Det går an å prate om det med andre, uten å være for privat. Dette er et tema som opptar ganske mange vil jeg tro, og kan diskuteres på mange måter uten at dere utleverer dere.

Anonymkode: 2e5b7...87f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd dette sammen med en partner, og det var en veldig sexy og spennende opplevelse. 
Det er verdt å tenke på at andre par kan ha sex på helt andre måter enn dere. Jeg opplevde at det ble langt mer fokus på hard pumpesex og anal enn det jeg var vant med. Så det er viktig å avklare forventninger.

Men:
J
eg ville ikke gjort det i den situasjonen du beskriver. Du bør være på et godt sted i livet før du gir deg i kast med swinging. Dere kan jo eventuelt prøve med sex i samme rom som et annet par, det er en soft start.

En annen kommentar:
Å tenke at dere skal ta inn en ekstra dame for å "bruke" henne er veldig lite hensynsfullt og upopulært i swingersmiljøene. Hvis der vil ha inn en enhjørning, bør dere tenke at hun skal behandles som en dronning og få begges oppmerksomhet. 
Jeg har snakket med damer og par som har vært sammen med andre par, og bare følt seg brukt som et leketøy av dem. Det er ikke greit.

M40

Anonymkode: 8786c...75e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ok, men du er ikke ts. Rådene var ikke til deg. Hvilke råd var det du evnt hadde til TS basert på dette med borderline i denne situasjonen?

Rådet mitt er å ta "instruksene" her med en klype salt. 

Rådet ditt om å se på mannen flørte og kline med noen på etvdansegulv kan vekke store uhåndterlige følelser av sjalusi hos hvem som helst, borderline eller ei.

Anbefaler ingen å åpne sexlivet sitt for flere før det har gått mange år ut i forholdet uansett. Der grenser er snakket om til det kjedsommelige. Dette også uavhengig om man har en personlighetsforstyrrelse eller ikke.

For en med borderline kan det å være i et forhold i seg selv være nok. Ts kjenner seg selv best, og vet nok hvor hun er i tilfriskningen.

AnonymBruker
Skrevet

Rådet mitt er å ta "instruksene" her med en klype salt. 

Rådet ditt om å se på mannen flørte og kline med noen på etvdansegulv kan vekke store uhåndterlige følelser av sjalusi hos hvem som helst, borderline eller ei.

Anbefaler ingen å åpne sexlivet sitt for flere før det har gått mange år ut i forholdet uansett. Der grenser er snakket om til det kjedsommelige. Dette også uavhengig om man har en personlighetsforstyrrelse eller ikke.

For en med borderline kan det å være i et forhold i seg selv være nok. Ts kjenner seg selv best, og vet nok hvor hun er i tilfriskningen.

Nå var ikke rådet nødvendigvis at mannen skulle gjøre det. Det er langt vanligere at par søker spenning slik ved at kvinnen gjør det. Ts snakker også om annen kvinne for henne selv. Derfor rådet om å søke spenning, uten å ta det med inn i sengen. Da kan man teste ut, og om dette vekker sjalusi er den oftest overkommelig, fordi man da kan avslutte med en gang og bare gå derifra. Det er flere måter å teste vannet på. 

Jeg håper i alle fall at TS ikke inngår i noe hvor de "bruker" en annen kvinne seleuellt. Det kan i alle fall være med på å skape skam og negative følelser. 

AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (18 timer siden):

Det er nok det tryggeste.  

Trikset er å kunne se rasjonelt på dette og være trygg på sin evne til å forholde seg pragmatisk til situasjonen om det ikke spiller ut som du hadde tenkt. 

Da er det ikke et godt tegn at man i utgangspunktet er redd for å angre. 

Takk for svar. Er trist da jeg er en åpen,sex og kjekk dame. Tenner på tankene,men sliter mye med utrygghet...😔

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det lurer jeg også på. Hvorfor skrev hun oi? Jeg bare trengte lufte tankene mine her😔

Hilsen ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå var ikke rådet nødvendigvis at mannen skulle gjøre det. Det er langt vanligere at par søker spenning slik ved at kvinnen gjør det. Ts snakker også om annen kvinne for henne selv. Derfor rådet om å søke spenning, uten å ta det med inn i sengen. Da kan man teste ut, og om dette vekker sjalusi er den oftest overkommelig, fordi man da kan avslutte med en gang og bare gå derifra. Det er flere måter å teste vannet på. 

Jeg håper i alle fall at TS ikke inngår i noe hvor de "bruker" en annen kvinne seleuellt. Det kan i alle fall være med på å skape skam og negative følelser. 

Min kjæreste har ingen behov for en ekstra dame,han tenner i utgangspunktet på gjerne fantasien med meg og annen mann...,men ikke jeg. Tenner mer på setting med en kvinnekropp,men vi har pratet mye om dette og jeg har lov teste ut kvinne om jeg ønsker. Det er trygt for meg. Det er allikevel kipt at jeg aldri kan oppleve en fantasi f.eks ha sex i samme rom som et annet Par,men ja har selvinnsikt og etterpå kan jeg plutselig få det for meg at min kjæreste syntes hun var pen og da er helvete løst...Jeg mister det helt,gråter og vil dø...( altså slikt har jeg reagert på annet i mitt liv fordi jeg er livredd bli sviktet). Psykologen min sier at det må bli med fantasi. Jeg har funnet ut at det går ikke. Litt kipt vite at jeg blir den kjedelige dama som aldri får oppfylt fantasier...joda jeg skal teste ut med jente og meg,men drømmer om sex i samme rom med et par...men det går ikke for meg psykisk, betaler nok dyrt for det etterpå...

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for svar. Er trist da jeg er en åpen,sex og kjekk dame. Tenner på tankene,men sliter mye med utrygghet...😔

Ts

Vel, dette er jo noe du bør prøve å få kontroll over uansett, for egen del helt urelatert til hvordan du vil at denne tryggheten  skal berike livet ditt.

Jeg føler bare at du med din bakgrunn skal løse dette FØR dere prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...