AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Skrevet 18. mars 2024 Noen som har gjort dette? Evt. hvor utførte dere det? Gikk dere gjennom fastlegen eller privat? Fikk dere det dekket? Har enormt store selv, som skaper fysiske plager ved trange klær, samleie, kjønnslepper på avveie i bikinitruse osv. Håper noen har litt erfaringer å dele🤞🏼 Anonymkode: e7dda...e68
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #2 Skrevet 18. mars 2024 Jepp, hva lurer du på? Fastlegen først, men ble avvist, det er svært svært sjeldent at dette dekkes av det offentlige, uansett hvor store fysiske plager man har. Ble derfor privat, ikke angret en dag. Anonymkode: 0df3d...f4e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #3 Skrevet 18. mars 2024 Jeg gikk privat og har ikke angret på valget mitt. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og angrer på at jeg ikke gjorde det før. Har grublet på dette siden jeg var 20 år og kunne fått det dekket den gangen via offentlige, men turte ikke. Tok motet til meg som 45 åringen og mannen var veldig i mot dette i starten, men etterhvert så skjønte han hvor plaget jeg var over dette og støttet meg Anonymkode: 7c9a3...2aa
svartkatt Skrevet 18. mars 2024 #4 Skrevet 18. mars 2024 Det blir dekket hvis de har en viss lengde eller mer. Lest i en annen tråd her inne.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #5 Skrevet 18. mars 2024 Er ikke ferdig operert enda, men gikk til fastlegen og fikk henvisning til lokalsykehuset. Kirurgen godkjente med en gang, og venter nå bare på operasjonsdato. Anonymkode: bc964...50f
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #6 Skrevet 18. mars 2024 Jeg har også operert og angrer ikke en dag. Tenker som flere at jeg burde gjort dette for mange år siden. Jeg har vært mye plaget og det har vært så tabu å skulle ta opp at jeg aldri turte å gjøre noe med det før en gynekolog spurte meg om jeg var mye plaget og om jeg hadde vurdert operasjon. Derfra var veien kort til operasjonsstuen. Er kjempefornøyd med resultatet og har ingen plager med kjønnslepper i klem eller på avveie lenger. Mine var ekstremt lange og jeg ble operert på medisinsk grunnlag på offentlig sykehus. Anonymkode: 5bfc0...e7e
Snakkogtakk Skrevet 19. mars 2024 #7 Skrevet 19. mars 2024 (endret) Wow! Takk for mange svar. Begynner å lure på om det er mer normalt å gjøre dette enn jeg trodde, da jeg ALDRI har hørt noen prate om dette før. Kom tilfeldigvis over at dette var en mulighet på nett… Lurer på om dere har hatt noe nedsatt følelse i underlivet i etterkant? hva koster det? Leser så mye forskjellig -TS Endret 19. mars 2024 av Snakkogtakk
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #8 Skrevet 19. mars 2024 Snakkogtakk skrev (1 time siden): Wow! Takk for mange svar. Begynner å lure på om det er mer normalt å gjøre dette enn jeg trodde, da jeg ALDRI har hørt noen prate om dette før. Kom tilfeldigvis over at dette var en mulighet på nett… Lurer på om dere har hatt noe nedsatt følelse i underlivet i etterkant? hva koster det? Leser så mye forskjellig -TS Ingen nedsatt følelse, og ingen andre bivirkninger heller. Kun positivt på alle mulige måter. Pris må du nesten google, varierer fra klinikk til klinikk og hvor du bor. Jeg betale 14 000, men det er ganske mange år siden (10 år+). Anonymkode: 0df3d...f4e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #9 Skrevet 19. mars 2024 Hvor lange kjønnslepper har dere som kaller dem "ekstremt lange"? Anonymkode: 4d1ff...538 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #10 Skrevet 19. mars 2024 Jeg gjorde det for 7 år siden, og angrer ikke - men jeg hadde ikke gjort det på nytt. Jeg hadde max uflaks, fikk en kraftig infeksjon og havnet hos en grusom gynekolog på sykehuset som ødela resultatet. Jeg gjorde det privat, men kirurgen var selvfølgelig på kurs i utlandet da det skjedde - derfor jeg havnet hos en offentlig gynekolog.. Måtte derfor operere to ganger til, og resultatet ble ikke som ønsket, men det er fortsatt mye bedre enn det var. Anonymkode: 19bc4...f7d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #11 Skrevet 19. mars 2024 Jeg gjorde det for tre år siden. Angrer da det er blitt vanskeligere å oppnå orgasme. De ytre kjønnsleppene stimulerte såpass mye at jeg lett fikk orgasme ved penetrering (de gnikket/stimulerte blant annet mot klitoris) og var følsomme. Nå må det slikkes på klitoris eller brukes womanizer e.l for å oppnå orgasme. Jeg trodde før at menn synes de var stygge, til tross for at de viste meg og fortalte meg det motsatte. De kunne komme i klem, men var ikke videre vondt likevel. Men jeg brukte det for å begrunne operasjon. Angrer! Tenk deg godt om. Ikke gjør det av estetiske hensyn i hvert fall, det sitter kun i hodet. Anonymkode: 9a116...3e0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå