Gå til innhold

Naboer som bråker

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilt jente
Skrevet

Jeg leier et rom i en leilighet (bofellekap) av en som er på utveksling i utlandet. Allerede første helga etter at jeg hadde flyttet inn ble jeg holdt våken hele natta av de som bor nedenunder. Minst 2-3 ganger i uka er det full fest der nede, og de spiller HØY musikk, og huset er lytt.

Klokka er nå kvart på seks, og jeg kan faktisk høre teksten på rap-låten de spiller. Slik har det vært i en måned nå, og det begynner å gå ut over jobben min (jobben min innebærer tidlige vakter i helgene). Dette er helt uutholdelig.

Hva kan jeg gjøre? Jeg har kontaktet de som eier huset, men det har ikke skjedd noen forbedring. Jeg har en kontrakt på å leie leiligheten i tre måneder, men jeg er ikke sikker på at jeg greier å bo her i to måneder til. Gir dette meg rett til å bryte kontrakten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke no med at man skal respektere generell ro mellom 23.00 og 07.00? Og det er vel noe som heter ordensforstyrrelse også. Ring politiet ut på natta neste gang.

Skrevet
Er det ikke no med at man skal respektere generell ro mellom 23.00 og 07.00? Og det er vel noe som heter ordensforstyrrelse også. Ring politiet ut på natta neste gang.

Hadde jeg også gjort!!

Gjest gjest 0
Skrevet

Å ringe politiet tror jeg er den eneste tingen som fungerer. Ring hver gang til de slutter!

Gjest Nemesis
Skrevet

Jeg hadde samme problem for noen år siden, og jeg ringte politiet.

Det var så effektivt at etter det hørte jeg aldri en lyd fra de mer, og få måneder etter flyttet de ut.

Skrevet

Men har du snakket med de som leier leiligheten? Jeg tror jeg ville banket på og gitt dem en advarsel før jeg ringte til politiet...

Skrevet

jeg hadde samme problemet i forrige leiligheten. uansett hva jeg sa til husvertene (som bodde på andre siden av landet) og uansett hvor mange ganger jeg ringte politiet på bedret det seg ikke, før leieboeren stakk av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...