Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser ymse innpå her. Noen synes det er ok. Noen synes det er ekkelt. Noen synes det er bedre hvis mannen er eldst, noen ikke. Hvilket aldersgap er akseptert for deg, og hvilket synes du ekkelt? Selv bryr jeg meg ikke om alder så lenge vi har noe å gi hverandre. 

K36

Anonymkode: fd607...b65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge den yngste har passert 20 ser jeg lite problem med opp til 20 års aldersforskjell, uavhengig av kjønn, så lenge de er likestilte i forholdet. 

Anonymkode: fb9bb...bb1

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er ekkelt. Love is love.

For meg personlig så er kanskje 15 år grensen for hva jeg ville gått inn i.

Anonymkode: d603b...73e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange som reagerer på mer enn 5 års aldersforskjell på voksne, noe jeg synes er fullstendig latterlig. Var sammen med en hvor det var 20 års aldersforskjell og det funket som bare det. Ble slutt av helt andre grunner. Alder er bare et tall, det er den mentale alderen som betyr noe. 

Kvinner hyler til når menn i 50 års alderen blir sammen med damer i 30 års alderen, men synes det er søtt når Petter og Vendela har funnet kjærligheten. Dobbeltmoral i tekstbok-format 

76480688.jpg

Anonymkode: c4e95...607

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alder er et tall, med modifikasjoner. For meg finnes det ingen øvre grense, men nedre grense for forhold med stor aldersforskjell bør være 25 år, altså når hjernen er ferdig utviklet, og det unge mennesket er mer egnet til å ta gjennomtenkte, rasjonelle valg. For meg er det ekkelt når menn går etter veldig unge jenter FORDI de er unge, ikke fordi disse mennene tilfeldigvis forelsket seg i noen som er mye yngre. Jeg har selv vært forelsket i en mann som er 30 år eldre enn meg. Det var vanskelig å la følelsene dø ut, men den rasjonelle, 38 år gamle meg forstår jo at det ikke kommer til å gå. Vi er på forskjellige stadier i livet, og jeg ønsker ikke å bli enke veldig tidlig. 

Når det gjelder forskjellen på feite, eldre norske menn som er på jomfrujakt på Filippinene blant 18-åringer, og Vendela/Petter-paret, så er forskjellen stor - Vendela ble ikke sammen med Petter fordi hun målrettet gikk etter mye yngre gutter. De fant tonen i et TV-program, og det bare klaffet. Hadde hun være en cougar som målrettet gikk etter unge gutter FORDI de var unge, ville jeg syntes det var like ekkelt.

Anonymkode: 861c1...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...