AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Del Skrevet 18. mars 2024 Hvor lang tid tar det fra jeg pauser eller sletter brukeren min, før jeg ikke er synlig i bunken lenger? Anonymkode: 929e2...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #2 Del Skrevet 18. mars 2024 Du kan jo sette deg som usynlig når som helst på tinder uten å slette. Det virker umiddelbart. Med unntak av at de som du har sveipet liker på, fremdeles kan få deg opp. Anonymkode: db100...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeLeven Skrevet 18. mars 2024 #3 Del Skrevet 18. mars 2024 Husk bare å pause profilen, eller slette brukeren - ikke bare appen. Da blir du jo liggende der til evig tid. Det er du sikkert klart over, men det er forbausende mange som har gått på den smellen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #4 Del Skrevet 18. mars 2024 Just now, BeLeven said: Husk bare å pause profilen, eller slette brukeren - ikke bare appen. Da blir du jo liggende der til evig tid. Det er du sikkert klart over, men det er forbausende mange som har gått på den smellen... Ja, det er ærlig talt sjokkerende mange som sletter selve appen på mobilen sin, og tror de med det sletter profilen sin. Har måttet forklare det for flere venninner, de sliter med å skjønne forskjellen. Anonymkode: d5d1f...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå