Gjest ikke norsk Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 hei gutter... `jege r opprinelig far et annet landi europa, er ikke muslim, ikke mørk eller neon sånnt sps.. men når jeg presenterer meg for noen så skjønner de at jeg ikke er norsk.. er blond forresten, hehe jeg har hatt et par forhold med gutter fra samme land som jeg, men det har aldri var mer enn et par uker,,, jeg vil at den gutten jeg blir sammen med skal respektere meg fordi om at jeg er kvinne.. osv.. min drøm er vel å bli sammen med en norsk gutt, en som er vennlig,snill ( ikke kriminell), en som har jobb og/ eller studerer.. men hvorfor er det så vanskelig å få seg en norsk kjæreste? jeg er jo så å si norsk, går mest sammen med norske venniner, har en familie som ikke har noe imot hvem jeg blir sammen med, (ikke muslim),jobber,går på skolen, trener, osv hva er deres råd da gutter? hva er galt med oss jentan som ikke er 100% norske.. jeg syns det er veldig trist, for jeg har virkelig ikke lyst å reise til hjemlandet for så å finne meg type der..
dvorak Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Vel, mange nordmenn er jo kjent for å være litt skeptiske til damer fra utlandet, hvorfor er jo en helt annet sak da.. Selv skjønner jeg ikke dette, da jeg kjenner en god del damer med utenlandsk opprinnelse og jeg har fått veldig kontakt med alle jeg da... Så jeg vet ikke hva som hindrer mange menn i ta kontakt, men det er vel gjerne fordommer å slikt også da.. Men det er nok sikkert også mange ting.. Jeg liker damer med utenlandsk opprinnelse veldig godt jeg da, men muligens jeg representerer mindretallet da. Endret 5. februar 2006 av dvorak
Ola Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Er vel ikke alle som har like stort hell, uansett opprinnelse. Kanskje du bare har uflaks? Hvor/hvordan/når pøver du å treffe noen?
Gjest ikke norsk Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 ja, jeg har ofte uflaks, alle de jeg liker har eller er sammen emd noen jeg "kjenner", så det er veldig dumt ja.. men men, får bare håpe på det beste...hihi kanskje jeg treffer en på trenings senteret snart, hvem vet??
Gjest Stå på! Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 Stå på! Kan love deg at det er mange ensomme og desperate gutter der ute, så det burde være lett å få napp! Sjansen før at du får en horde av sprengkåte mannfolk etter deg er stor Ta gjerne første steget, da de ofte er sjenerte når de er edru. Lykke til med jakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå