Gå til innhold

Hvordan ikke miste hodet når man blir betatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av typen som blir helt oopslukt når jeg blir betatt av en person. Og det er jeg nå...igjen.... Jeg tenker på han hvert minutt av dagen og bekymrer med hele tiden for at han skal ghoste meg (vi har chattet på Hinge i 3 uker, mange timer hver eneste dag). Jeg vet at noen folk mener man ikke blir kjent over chatting og eks vennskap på Facebook, men det stemmer faktisk ikke. Jeg har blitt kjent med flere på denne måten, og de er nå venner IRL. Vi har pratet om absolutt alt, han er veldig åpen, vi har begge noen issues som vi har snakket mye om og hvor vi faktisk støtter hverandre veldig godt. Vi er begge veldig like og han viser tydelig at han liker meg. Han ønsker meg god morgen hver morgen, sender en og annen melding i løpet av arbeidsdagen og er tilstede 100% når vi chatter i timesvis hver kveld. Vi har alltid noe å prate om. Problemet er at jeg, istede for å nyte denne gode følelsen, bare er redd for at han skal bli borte. Jeg er så redd for å bli såret og jeg går helt ned i kjelleren når det skjer. 

Nå som vi har blitt såpass godt kjent, og jeg ikke har sett et eneste rødt flagg, blir jeg enda mer redd. Vurderer til og med å si at vi ikke kan treffes allikevel fordi det blir for vondt når han ikke vil mer. Tenker at det er bedre å bli lei meg nå, før vi har truffet hverandre, enn når vi har møtt hverandre og jeg liker han enda mer. Han er drømmemannen på alle måter og da blir det ENDA værre. Jeg orker ikke å være trist og gråte i dagesvis. Hva skal jeg gjøre med dette? Hvordan klarer man å ikke gå "all inn" med alt av følelser? 

Anonymkode: 39f99...8ff

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hvorfor møtes dere ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Lett å si, men du må tenke med fornuften og ikke med hjertet, også må du roe ned katastrofeovertenkingen din 😃

Anonymkode: ab028...7e4

Gjest No1*No1
Skrevet

Holde seg lang unna personen fungerer empirisk sett. 

AnonymBruker
Skrevet

Vurder å armere deg med en psykolog eller en coach. Du har uansett litt tilknytningsissues. 

Deretter tar du sats og treffer fyren!! 

Du har yo valg :

1) Dump ham nå og få garantert hjertesorg 

2) møt ham og  enten opplev stor lykke eller få hjertesorg. 

Bare ett av valgene gir mulighet for et bra utfall. 

Men som sagt finn støtte i en psykolog som du kan løse issues med. Denne typen er uansett ikke verken psykologen din eller løsningen på dine issues. 

Det er viktig at du lærer deg å regulere deg selv. 

Anonymkode: c26e4...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Er et rødt flagg at han ikke har bedt med deg ut etter 1 uke...

Anonymkode: 750d2...95e

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er et rødt flagg at han ikke har bedt med deg ut etter 1 uke...

Er det rødt flagg?? Da er en psykopat, voldelig, småkriminell eller skummel på en eller annen måte?? 

Skrevet

Tenker det er på tide å treffes. Personlig er jeg kommet frem til at jeg er villig til å risikere det nederlaget og tårene. Håper og satser på det beste, og tar sorgen når den eventuelt kommer. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er det rødt flagg?? Da er en psykopat, voldelig, småkriminell eller skummel på en eller annen måte?? 

Skummelt treg og forsiktig :P  Vil du være med noen som ikke tør å spørre deg ut?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg og mister helt hodet når jeg blir betatt. Det som er det positive med det er at du faktisk har blitt betatt av noen. Det er verre å aldri bli det. De følelsene må jo til for å kunne bli sammen med noen.

Anonymkode: 2f5c2...258

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Skummelt treg og forsiktig :P  Vil du være med noen som ikke tør å spørre deg ut?

Etter 1 uke??? Jeg er mer engstelig for folk som synes det er rødt flagg å ikke dra på date med en gang. Jeg bruker gjerne litt tid på å chatte litt for å vite mer før jeg bestemmer meg for å be henne ut. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...