Malama Skrevet 13. juni 2007 #501 Del Skrevet 13. juni 2007 Har varslet min forlovede om at det blir tidelig opp i morgen, for jeg skal rekke 19:35 toget, og da blir jeg ikke helt ferdig med alt jeg må før jeg tar sommerferie, så jeg må jobbe litt før vi drar på seminar i morgen også (og det er avgang en halvtime før jeg PLEIER å komme på jobb, så vi må nok opp tidelig ja!) For dette vil jeg se. (egentlig tusen andre ting å gjøre i kveld da, men en time til dette kan jeg avse. Så får jeg heller droppe ugly betty, for å øve brudevals, pakke koffert og lage bordkort...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #502 Del Skrevet 13. juni 2007 Alt for å rekke GG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 13. juni 2007 #503 Del Skrevet 13. juni 2007 Ja... vi synes dere da? Ble litt dum og brå avslutning synes jeg. Og samtidig litt trist også. (Og jeg synes det var litt sært at Rory sa til Lane at hun ikke visste hvordan det var å ha en søster osv når hun faktisk har en halvsøster.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 13. juni 2007 #504 Del Skrevet 13. juni 2007 Vel, halvsøstera til Rory e jo ganske mykje yngre då, så ho har jo eigentleg ikkje ei søster, ikkje på samme måten som om dei hadde vore nærare. Dessuten verke det ikkje som om ho har hatt så masse med veslesystera å gjere. Syns ikkje ein nødvendigvis skal sei at folk veit kva det er å ha søsken berre fordi ein har eit halvsøsken som er 20 år yngre og som ein aldri har budd med... Ellers syns eg slutten var i ekte GG ånd, og eg likte den eg. Hadde det blitt sånn alle blei sammen med nåken og dobbeltbryllup og sånn, så hadde eg syns det var teit. Dette var litt ope og litt klassisk GG. Og eg likte slutten. Men sippe gjor eg så klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #505 Del Skrevet 13. juni 2007 Enig med Gjesten. Syns det var en passende GG avslutning. Trist, men fin. Er allikevel utrolig lei meg for at det nå er slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. juni 2007 #506 Del Skrevet 14. juni 2007 ånei, var det aller siste episoden jeg gikk glipp av? hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juni 2007 #507 Del Skrevet 14. juni 2007 Er det slutt for godt nå? Eller er det bare sesongslutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 14. juni 2007 #508 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er slutt for godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. juni 2007 #509 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har ikke grått av GG før, men i går måtte jeg tørke noen tårer, altså. Fin slutt, men synd at det ikke er mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #510 Del Skrevet 15. juni 2007 Noen som gidder å oppdatere meg? Gikk glipp av siste episode pga seminar med jobben :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 16. juni 2007 #511 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg vil anbefale alle som gikk glipp av siste episode å ta en titt på denne siden. Jeg likte egentlig ikke den siste episoden som helhet, men de 10 siste minuttene likte jeg svært godt. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett dem. Har dere hørt ryktene om GG-film, da? Jeg lever hvertfall i håpet. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 16. juni 2007 #512 Del Skrevet 16. juni 2007 Tusen takk for super link Elanor. Nå har jeg akkurat sippet meg gjennom siste episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 16. juni 2007 #513 Del Skrevet 16. juni 2007 Åh, en film hadde vært fint.. *drømme* hehe.. ikke opphengt i denne serien i det hele tatt. men jeg gikk glipp av en episode, hva skjedde egentlig med rory og logan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 17. juni 2007 #514 Del Skrevet 17. juni 2007 Der var GG over, ja.. Synes slutten var helt grei, jeg, ikke mer eller mindre. Litt trist at det ikke ble Logan og Rory, men self cool at det ble Lorelai og Luke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. juni 2007 #515 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg heia litt på Rory og Logan jeg også, men greit at det ikke ble bare lykkelige par tilslutt liksom. Synes slutten var fin, litt trist da at det er helt over . Nå skal jeg skaffe meg serien på dvd, for jeg har ikke sett de første sesongene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 18. juni 2007 #516 Del Skrevet 18. juni 2007 Slik jeg forstod det ble sesongavslutningen skrevet slik at det kunne bli en ny sesong, men Alexis Bledel ville ikke mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå