Gjest Advena Skrevet 4. mai 2007 #481 Del Skrevet 4. mai 2007 Skjønner ikke helt ... :klø: Den siste episoden i serien, som virkelig gjorde Alexis Bledel (Rory) og Milo Ventimiglia (Jess) kjente, går på luften 15. mai i USA. Åssen veit de det? Om den ikke har blitt sendt enda? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 4. mai 2007 #482 Del Skrevet 4. mai 2007 De mener vel kanskje at Gilmore Girls gjorde Alexis Bledel og Milo Ventimiglia til kjente skuespillere. Begge har vel hatt roller i filmer etter de begynte i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 4. mai 2007 #483 Del Skrevet 4. mai 2007 Eg ser frå ei av fansidene på nettet, og serien tar seg sånn opp igjen etter at ho som spele Lorelai tar over kontrollen, at vi er nesten tilbake i god, gammal GG ånd, frå dei første sesongane. Gled dåkke!! Eg grin og ler om kvarandre... Ikkje at det er så vanskeleg å få til men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 4. mai 2007 #484 Del Skrevet 4. mai 2007 Skjønner ikke helt ... :klø: Åssen veit de det? Om den ikke har blitt sendt enda? :klø: ← Som viser tilbake på serien, ikke på den siste episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 4. mai 2007 #485 Del Skrevet 4. mai 2007 Som viser tilbake på serien, ikke på den siste episoden. ← Aha, da er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 5. mai 2007 #486 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg klyper meg i armen og kan ikke helt tro det er slutt ..snart ..huuulk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2007 #487 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det samme sesong her som i USA som vises nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 5. mai 2007 #488 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det samme sesong her som i USA som vises nå? ← Jepp, siste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin Hood Skrevet 5. mai 2007 #489 Del Skrevet 5. mai 2007 Er så glad for at det endelig er slutt med denne serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. mai 2007 #490 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva skjer med at Lane bare har fått to unger? Har jeg misforstått noe? :klø: Og plutselig har Lorelai tilgitt Logan? Det gikk raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mai 2007 #491 Del Skrevet 9. mai 2007 "Bare" to unger? Hun ventet jo tvillinger. Lorelai og Logan hadde en nattprat over en pai, det meste reddes da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. mai 2007 #492 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg var sikker på at hun ventet tre stykker. Hvor har jeg fått det fra? Blander jeg TV-serier? Ja, ja Teit at Rory ikke dro på besøk til Lane i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 10. mai 2007 #493 Del Skrevet 10. mai 2007 Teit at Rory ikke dro på besøk til Lane i hvert fall. ← I forrige episode?? Hun hadde truffet henne, men vi fikk bare ikke se det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 10. mai 2007 #494 Del Skrevet 10. mai 2007 Hva har skjedd med Lorelei og Logan siden hun måtte tilgi han? Har gått glipp av ett par episoder dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 10. mai 2007 #495 Del Skrevet 10. mai 2007 Bare jeg som skrev det litt rart. Hun hadde ikke behov for å tilgi han, men hun var skeptisk til at Rory datet en kar som han - fordi han dro til Las Vegas, alt det med firmastyret osv osv, alt det vanlige greiene. Visste ikke at Rory hadde vært på besøk - det må ha gått meg hus forbi, men det er jo fint at hun har vært der. Noe annet hadde vært litt snålt. Men vi må jo få sett ungene til Lane før serien er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_BLipp_* Skrevet 13. juni 2007 #496 Del Skrevet 13. juni 2007 Stemmer det at det er siste episode noensinne som vises på tvn i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 13. juni 2007 #497 Del Skrevet 13. juni 2007 Ja, det stemmer dessverre. Jeg har sett episoden (klarte ikke vente) og jeg må si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #498 Del Skrevet 13. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. juni 2007 #499 Del Skrevet 13. juni 2007 Er det den siste i dag? NEEEEEEEEI! Jeg tviler nemlig EKSTREMT på at jeg kommer meg hjem i tide, jeg forventer ikke å være hjemme før nærmere ni jeg... tidligst *jobbe på spreng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #500 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror jeg skal sette på alarmen på telefonen sånn for sikkerhets skyld. Dette SKAL jeg ha med meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå