Malama Skrevet 1. januar 2007 #401 Del Skrevet 1. januar 2007 Pokker, NÅ på onsdag? Går det i reprisen noen gang da? Jeg kommer ikke hjem før på torsdag. Jeg er høyst tilhenger av onsdag heller enn søndag sånn generelt, for søndager har man et liv (ehh.. på stadion..) men akkurat denne onsdagen er ikke så greit, det er den dagen vi skal begrave min morfar, og da er det ikke GG som er prioritert. Håper derfor på en reprise av episoden... Må undersøkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. januar 2007 #402 Del Skrevet 2. januar 2007 Gilmore Girls starter igjen ONSDAG KL 19:55 ← NeineineineiNEI! Onsdag er jo den eneste dagen jeg faktisk har et liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 2. januar 2007 #403 Del Skrevet 2. januar 2007 NeineineineiNEI! Onsdag er jo den eneste dagen jeg faktisk har et liv ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 2. januar 2007 #404 Del Skrevet 2. januar 2007 NeineineineiNEI! Onsdag er jo den eneste dagen jeg faktisk har et liv ← Jeg også egentlig Jeg trenger en videospiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 2. januar 2007 #405 Del Skrevet 2. januar 2007 har ikke tvn lenger!!!!! krise!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2007 #406 Del Skrevet 3. januar 2007 NeineineineiNEI! Onsdag er jo den eneste dagen jeg faktisk har et liv ← Men Daria da! Det må du slutte med umiddelbart!! I dag er det GG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 3. januar 2007 #407 Del Skrevet 3. januar 2007 Kan noen være så snill å gi meg ett kort referat fra siste episode ? Jeg har ikke helt fått med meg hva som skjedde mellom Luke og Lorelai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2007 #408 Del Skrevet 3. januar 2007 Kommer sikkert et kort resymè i kveld. Fikk ikke sett siste episode forrige gang jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 3. januar 2007 #409 Del Skrevet 3. januar 2007 JEG GLEDER MEG TIL I KVELD!!!! Måtte bare si det liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 3. januar 2007 #410 Del Skrevet 3. januar 2007 Vræhl! ...med mindre ikke kabelselskapet har klart å koble oss på igjen i dag så har vi ikke tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2007 #411 Del Skrevet 3. januar 2007 Skrekk og gru!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 3. januar 2007 #412 Del Skrevet 3. januar 2007 Skrekk og gru!! :hår: ← Det kan du si! ...to dager før jeg dro hjem til jul så var det bare snøstorm...Flytta inn her i slutten av september, og vi (jeg... ) kom ikke på at vi måtte si fra om at vi ønsket å fortsatt ha tv (var mye annet som måtte flyttes...), og de sendte aldri ut noen forespørsel, så da koblet de oss _fysisk_ ut av nettet sånn at det må en mann nedi bakken her og koble oss på igjen, og det tar tid!! Er helt avkoblet fra verden! Takk&lov&pris for at jeg har nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2007 #413 Del Skrevet 3. januar 2007 Du har min dypeste medfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 3. januar 2007 #414 Del Skrevet 3. januar 2007 Og plutselig dukker Luke opp hos Loreali og ber henne fordufte... Dette stod det på tvn... Jeg fikk ikke med meg at han ba henne fordufte.. Hva synes dere om dagens episode? Jeg satt hele tiden og ventet på at rory skulle få vite at hun hadde fått feil gave..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 3. januar 2007 #415 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er sjeldent jeg må skifte kanal når jeg sitter og ser på noe på TV - men idag holdt jeg regelrett på å klikke av Gilmore Girls ... Det må være den mest stressende konversasjonen som finnes - de snakker både på inn- og utpust ... Nei, fri og bevare meg vel Takke meg til miljøverndiskusjonen på Nrk - den fremstår som rene paradiset i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2007 #416 Del Skrevet 3. januar 2007 Syns nok en gang det var en fantastisk episode! Skulle nesten tro det var familien min som spillte der, sånn som jeg forsvarer den serien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. januar 2007 #417 Del Skrevet 3. januar 2007 Har aldri reagert på at de snakker spesielt fort jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2007 #418 Del Skrevet 3. januar 2007 Eller mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. januar 2007 #419 Del Skrevet 3. januar 2007 Snakker de mye også? Det har vi ikke sett... Nokså vanlig mengde og tempo i min vennekrets... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2007 #420 Del Skrevet 3. januar 2007 Min også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå