Gå til innhold

Gilmore Girls!

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Det så unektelig ganske slutt ut ja... Lurer på hvordan de løser det i neste sesong, spenningen mellom dem har jo vært med på å drive serien framover. Men vet ikke helt om jeg synes noe om Lorelai og Christopher, den blir en litt billig løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig at det kan bli en litt for billig løsning. Det var jo litt trist at Logan dro (selv om jeg fortsatt ikke liker han), men det er jo litt greit også. Kanskje en viss nevø av Luke plutselig dukker opp igjen. *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

NEEEEEEIIIIIIIIII!!!!!! JEG GLEMTE SESONGAVSLUTNINGEN!!!!!!!! ER DET MULIG!!!!!!! KILL ME NOW!!!!

Står vel ikke sånn full oversikt noen sted på den episoden ennå heller da, siden det ikke var kommet til den forrige episoden jeg glemte.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne "fellen" Emily satte med Christopher og Carolyn -var det bare jeg som innbilte meg at hun egentlig gjorde det for Lorelai, så hun skulle bli sjalu og innse at hun hadde følelser for Chris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Men eg trur ikkje Lorelai var så fornøgd med seg sjølv når ho låg der neste morgon. Det er ingen tvil om at ho og C er gla i kvarandre, men det er Luke ho elskar, det sa ho jo også, at ho aldri hadde elska nåken før. Og så virka det ikkje som om ho var så sjalu akkurat. Men ho og C blei som små barn igjen av å stå saman mot overmakta. Eg likte ikkje heilt dette eg, blir nok baluba i neste sesong. Sidan Luke allereie var sjalu på Lorelai og Chris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke ha gjort noe de to da, men mye tyder jo på det ettersom G.G sa at hun også likte å ligge uten pyjamsen sin når hun var syk ( underforstått Lor var naken). Men jeg synes hun har hatt mer enn nok tolmodighet med Luke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Personlig synes jeg Luke har oppført seg som en kjempeidiot. Kanskje til og med en premieidiot!

Men jeg håper likevel på en fredelig løsning, for jeg kan liksom ikke helt se for meg at Lorelai og Luke ikke skal være sammen. Seff har de helt klart kommunikasjonsproblemer (som ironisk nok foreldrenen til Lorelai også har), men hvilke par har ikke det?

Jeg mener, hvem har ikke vært i en situasjon hvor du i ettertid ser at du burde sagt mer enn det du faktisk gjorde?

Anyway.. Jeg gleder meg sinnsykt til den nye sesongen. Og ifølge tvnorge blir det vel rundt nyttår før vi får se noen flere episoder, men det er nå bare fattige fire måneder unna, så det bør vel gå fort.

Og for deg som ikke holder uuuuut å vente, finnes det masse spoilerplasser på nettet. Jeg har allerede besøkt noen av dem. Ehm. Veldig utåmoldig, ja! Vet jeg alt som kommer til å skje? Nei, men jeg vet nå litt da! Og det holder, til jeg får se de selv! Gleder meg!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg :)

Jeg gleder meg uansett kjempemasse til jul (endelig et hus som det er mulig å pynte pent til jul, vi har hatt orange vegger i forrige leilighet, men nå har vi eget hus, og jeg gleder meg masse, masse!) og GilmoreGirls på nyåret virker meget fristende :)

gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått glipp av nesten hele siste sesong. Glemmer ut at den går på søndagskveldene. Noen som kan tipse meg om en grei oppdatering på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Gjest grønnsåpe
Men denne "fellen" Emily satte med Christopher og Carolyn -var det bare jeg som innbilte meg at hun egentlig gjorde det for Lorelai, så hun skulle bli sjalu og innse at hun hadde følelser for Chris?

Vet du, det tror jeg du har rett i. Tenkte på det når jeg så det jeg også. Chris og Lorelai fortjener hverandre, de er så søte sammen :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Leiababe

Åååhhh! Jeg elsker Gilmore Girls!!! Noen som vet når den kommer tilbake på tvnorge? Lurer veldig på hvordan det vil gå med Rory og Logan, var så trist når han reiste :grine: Og Luke og Lorelai?? Eller blir det Chris og Lorelai?? Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...