Gå til innhold

Gilmore Girls!

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Jeg synes også reaksjonen til Aprils mor var helt irrasjonell!! Virker nesten som hun ble sur fordi hun ikke visste at Luke hadde dame, og at hun ble sjalu :overrasket: Når de er forlovet synes jeg ikke argumentet om stabilitet holder!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som nyforlova må jeg si at jeg føler det neten personlig når hun sier at å være forlova ikke er godt nok, at det ikke finnes noen garanti for at forholdet ikke tar slutt, for at de er forlova er ikke det samme som gift. (finnes det garantier for de gifte da???)

Nei, hun er litt irrasjonell den dama. Mer som om hun er redd April skal like "pappas nye dame" bedre enn henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke den episoden så veldig godt... Men bursdagsselskapet var litt morsomt...også Sookie når hun fortalte Lorelai hvordan hun hadde oppført seg. Men ble skuffet da Ms.Patty hadde bedt hele byen holde tett om Lorelai's "tale". Her var det jo en sjangs for at noen kunne fortalt Luke hvordan det ligger an.

Og sånn by the way: Nå hater jeg Anna. Burde sikkert kjent noen form for empati for henne, men niks, ikke det dugg. Hun har ingen grunn til å holde Lorelai utenfor. April er 13, ikke 3, tror hun har litt perspektiv på ting, hun virker jo smart.

Og jeg begriper ikke hvorfor Anna ventet 12 år med å kontakte Luke heller.

Har hørt at neste ukes episode skal være morsomt (masse Emily, for de som liker henne).

Endret av ainie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Og jeg begriper ikke hvorfor Anna ventet 12 år med å kontakte Luke heller.

Hun kontaktet ham da ikke, det var April som gjorde det på eget initiativ. ;)

Skulle forresten ønske det var Anna som hadde hoppet utfor den klippen i stedet for Logan... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kontaktet ham da ikke, det var April som gjorde det på eget initiativ. ;)

Enda verre!

Endret av ainie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rhoswen ikke innlogget

Jeg skjønner Anna godt prinsipielt, hvem som helst kan både forlove og gifte seg uten at det sier noe som helst om den som gjør det, så jeg synes ingen av argumentene holder for å bringe nye voksenpersoner inn i livet til et barn - verken å være forlovet eller gift. Uansett barnets alder, egentlig. Det er ikke noe kvalitetsstempel i seg selv i mine øyne å tusle ned til alteret eller ha planer om det... MEN, når det er sagt, hun har ikke nettopp møtt Luke, hun har kjent ham før, og burde vite at han er en ok fyr. Med mindre det er ham hun er utrygg på fordi April og han har kjent hverandre så kort tid, har hun ingenting å komme med, og når Lorelai til og med er som hun er, kommer til butikken hennes, arrangerer selskap osv, så virker det hele temmelig far out. Lorelai har vært alenemor selv, og det tok ikke Anna notis av det minste - som om HUN er så unik i den situasjonen og er den eneste med dømmekraft. Argh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da serien startet lot Lorelai Chris sine kjærester få komme inn i Rory sitt liv...Riktignok var Rory 16 da, men måten de snakket om eksene hans på fikk det til å høres ut som det hadde skjedd før...

RORY: Hey, how’s Diane?

CHRISTOPHER: Uh, Diane is ancient history.

RORY: When I met her at Easter you said she could be the one.

CHRISTOPHER: The one to be gone by Memorial Day.

Greit nok, det er kanskje ikke helt samme situasjon da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om GG i natt.

Du også??? :overrasket:

Og sesong tre kom ut på dvd for noen dager siden, jippi! (Er ferdig med disc 1 alt ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du også??? :overrasket:

Hihi. Ja. (Jeg drømte at jeg var ei venninne av Rory. Rory hadde vært utro mot Logan og hun fikk mange stygge blikk rundt omkring på skolen. Husker at jeg som venninne tenkte at endelig hadde Rory slått seg litt løs, samtidig som jeg faktisk syntes synd på Logan. Også svømte vi til en øy hvor det var full fest.

Jaja. Skal ikke klage på hjernens fantasi i hvert fall. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Ja. (Jeg drømte at jeg var ei venninne av Rory. Rory hadde vært utro mot Logan og hun fikk mange stygge blikk rundt omkring på skolen. Husker at jeg som venninne tenkte at endelig hadde Rory slått seg litt løs, samtidig som jeg faktisk syntes synd på Logan. Også svømte vi til en øy hvor det var full fest.

Jaja. Skal ikke klage på hjernens fantasi i hvert fall. )

I mitt tilfelle var det også fest, men på Lukes café! Husker ikke helt hva som skjedde men det var gøy. Og alle danset... Bør jeg bli bekymret eller? :forvirret:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var poenget med marihuana-åkeren til Jackson? :klø: Syntes den bare virket malplassert og teit, men det kan jo være det har betydning i neste episode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men at det ser ut til å gå på trynet med Luke og Lorelai...det vil jeg ikke ha noe av selv om Luke har vært ganske dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg veit ikkje heilt eg, trur kanskje Luke e litt vanskelig og sur... Syns han e råkjekk!! Men litt sur, og sia eg har vore ilag me ei sånn syte forstår eg vel kanskje om det skjer seg. Og Christopher er jo lekker då. Sjøl om han var umoden lenge så e han jo voksen no, og han e jo gla i Lorelai. Så det hadde no eg likt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen

Hele moroa med Luke forsvant jo i det øyeblikket de to ble sammen, så slik sett kan det være det samme med hele greia... likevel er det noe som stritter i mot en ending med Lorelai og Chris - det er i så fall så erke-amerikansk, så klissete og så jævlig at det nesten ikke er til å holde ut - det ville være noe for moralistene og romantikerne - at hun blir sammen med faren til sitt første barn, sin ungdomskjæreste. HENT EN BØTTE!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer? Er det slutt med Lorelai og Luke? Blir hun sammen med Christopher igjen?

Ikke kommer det nye episoder før etter nyttår heller!!! :sur: Kommer til å få abstinenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...