Gå til innhold

Gilmore Girls!

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg
Synes forresten Mrs. Kim var strålende i går.

Mrs Kim rocka! :enig_anim:

Og vi som trodde mrs Kim var ekstrem... helt til vi møtte hennes mor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor er ingen sure på moren til April? Er det ikke ubeskrivelig dårlig gjort å skjule for faren for datteren. Og datteren for faren?

Han har da all rett til å vite om det, istedet så er det den egoistiske oppførselen til moren som nå gjør at Lorelai blir skjøvet ut i kulden.

Stusser litt på denne moren ja, som forteller sin 12(?) år gamle datter at "disse tre mennene kan være faren din, gjør et naturfagsproskjekt ut av det du" :overrasket:

Mrs Kim rocka!  :enig_anim:

Og vi som trodde mrs Kim var ekstrem... helt til vi møtte hennes mor...

Jepp, Lane er tydligvis ikke opprørsk, hun bare følger familietradisjonen... :ler: Men det var jo litt merkelig -bestemor kommer fra Korea uten å si fra før flyet har landet og blir en halv dag??

Scenen der Mrs Kim forteller Lane om lidelsene hun må gjennom på bryllupsnatta ("Allerede under bryllupet er du nødt til å kysse ham") var forøvrig herlig... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scenen der Mrs Kim forteller Lane om lidelsene hun må gjennom på bryllupsnatta ("Allerede under bryllupet er du nødt til å kysse ham") var forøvrig herlig...  :legrine:

Så enig så enig. Det var en knall episode i går ... Synes også mrs. Kim var tøff da hun sa at typen ( husker ikke navnet nu) Lane for gud skyld ikke måtte fotograferes i "kjolen" sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Åneineinei, jeg finner ikke transcript av denne episoden! :grine:Denne mangler de siste episodene av sesong 6! Noen som vet om andre steder? Har søkt, men finner ikke... hyyyl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
Stusser litt på denne moren ja, som forteller sin 12(?) år gamle datter at "disse tre mennene kan være faren din, gjør et naturfagsproskjekt ut av det du"  :overrasket:

Det var ikke moren som sa at det var 3 alternativ til hvem som kunne være faren, det var datteren selv som snoket seg frem til 3 mulige alternativ.

Men jeg synes likevel det er dårlig gjort og UANSVARLIG å ikke informere faren til barnet. Moren visste jo uansett hvem det var som var faren. Datteren måtte finne det ut på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr. Kim var flott ja! Og når hun kom til å sove med ørepropper som holdt ute all lyd.... Jo, hun er ikke så ille tilslutt, den dama der :)

Og Lane følger tydeligvis familietradisjonen :)

"om du er like heldig som meg trenger du bare gjøre det en gang". Jepp... derfor Lane er enebarn altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke moren som sa at det var 3 alternativ til hvem som kunne være faren, det var datteren selv som snoket seg frem til 3 mulige alternativ.

Men jeg synes likevel det er dårlig gjort og UANSVARLIG å ikke informere faren til barnet. Moren visste jo uansett hvem det var som var faren. Datteren måtte finne det ut på egen hånd.

Har gått glipp av et par episoder, så det der hadde jeg ikke fått med meg. Men nokså tvilsom praksis av moren uansett ja (*minner meg selv på at det er en tv-serie med oppdiktede personer* ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
Har gått glipp av et par episoder, så det der hadde jeg ikke fått med meg. Men nokså tvilsom praksis av moren uansett ja (*minner meg selv på at det er en tv-serie med oppdiktede personer* ;) )

Forsåvidt.

Men sånt skjer jo *aldri* i virkeligheten da. (Hvis du da ikke f.eks er Gwen Stefani da.) Og for de som ikke liker assosiasjoner til kjentfolk så kan jeg forsikre dere om at det også skjer blant oss vanlige folk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
"om du er like heldig som meg trenger du bare gjøre det en gang". Jepp... derfor Lane er enebarn altså....

:ler:

Og hvor er forresten Mr Kim? Noen som noen gang har fundert over det, eller?

Det gjør jeg. Vi vet at foreldrene ikke er skillt, men hvor er så faren? Stakk han av kanskje? Til noen som hadde lyst til å gjøre det mer enn bare en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det var jo det jeg skulle huske å spørre om, om Mr. Kim altså. Men jeg skjønner at det ikke hadde ført til noe :ler: Kanskje han plutselig dukker opp en gang.

Jeg tenkte litt på at kanskje Logan ikke får dratt til London nå, ettersom han er skadet. Spørs jo hvor skadet han er selvfølgelig - og på TV blir man jo frisk og rask i full fart.

Kjedelig at det bare er et par episoder igjen av sesongen. Har de begynt å spille inn/vise sesong 7 i Junaiten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skjer fort på tv.

Det er ikke mer enn en epsiode eller to siden han fridde til Lane, og vips så ble de gift. I mitt liv tar det i alle fall lenger tid. (Jepp, jeg er enspora i mitt fokus nå, men min elskede fridde i går, så da må jeg jo få lov til å tenke på bare en ting i et par dager, vel? :hjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis.

Over til Mr.Kim... refererer ikke Lane rett som det er til My parentS? Sånn som når de sendte henne til Korea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
(Jepp, jeg er enspora i mitt fokus nå, men min elskede fridde i går, så da må jeg jo få lov til å tenke på bare en ting i et par dager, vel? :hjerte: )

GRATULERER! Når blir det :bryllup: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke avspore denne tråden helt burde jeg vel egentlig henvise til bryllupsdagboka mi, men planen er vel egentlig bryllup neste sommer, om vi får det til. Vi er jo heeelt i begynneslen av planleggingsfasen enda.

Og, selv med mitt enspora hode skal jeg prøve å få til å huske å se gilmore girls i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...