fuerza Skrevet 22. mai 2006 #241 Del Skrevet 22. mai 2006 Rory: Synes hun har forandret seg for masse. Likte hun bedre som småsjenert lesehest enn som selvsikker med overklassetendenser. Lorelai: Hun er seg selv lik. Men drar de bablemonologene litt langt i blant. Da blir det rett og slett for mye. Luke: Virker sytete, og hvor ble det av kjemien mellom han og Lorelai? Logan: Liker han bedre og bedre. Savner Jess! Før satt jeg klistret til skjermen under GG, men synes det har dabbet litt av i det siste. Håper det tar seg opp igjen. på sitt beste var det genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ck- one Skrevet 22. mai 2006 #242 Del Skrevet 22. mai 2006 Enig med deg i alle dine observasjoner! Savner og Jess.... Og tenk- når Gilmore Girls går samtidig med The OC så ser jeg heller The OC....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 23. mai 2006 #243 Del Skrevet 23. mai 2006 Fyddah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. mai 2006 #244 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg savner iikke Jess spesielt jeg, men ellers er jeg enig i alle de overnenvte observasjoner. Selv om jeg godt forstår hvordan og hvorfor Rory kan ha endret seg, så likte jeg henne bedre før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 23. mai 2006 #245 Del Skrevet 23. mai 2006 Den sesongen som går nå høstet jo storm i USA blant annet fordi mor og datter ikke snakket sammen. Det var snakk om at det kunne bli siste episode. KRISE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 28. mai 2006 #246 Del Skrevet 28. mai 2006 Håper Lor får orden på ungen til Luke denne episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 28. mai 2006 #247 Del Skrevet 28. mai 2006 Kan jeg få kvele Logan nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 28. mai 2006 #248 Del Skrevet 28. mai 2006 ..Som nevnt tidligere: Jeg har aldri likt Logan... Og G.G. hadde blitt stor. Men det stemmer kanskje med alderen.. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 29. mai 2006 #249 Del Skrevet 29. mai 2006 Steike for en ufordragelig unge hun hadde blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mai 2006 #250 Del Skrevet 29. mai 2006 HVa skjedde? HVA SKJEDDE????? Fikk det ikke med meg i går heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen ikke innlogget Skrevet 29. mai 2006 #251 Del Skrevet 29. mai 2006 Rory er med på øvelsen før Logans søsters bryllup, der er det en god håndfull Paris Hilton wannabes (venninner av Honor) som ender med å småkjekle om hvem som sist rota med/lå med Logan... viste seg han hadde mer eller mindre høvlet over dem alle, i den perioden Rory og han var fra hverandre. Så fikk vi da en Ross/Rachel problematikk hvor Logans forsvar er at han var "ensom og forlatt og de betydde ingenting" mens Rory freste "vi hadde bare pause". En klassiker. Så hun endte opp med å flytte til Paris igjen. Personlig synes jeg hele greia var fjortisproblematikk, men for all del... Lorelai passet drittungen til Christopher (drittunge i særklasse - aldri sett maken!), og fikk ham til slutt til å forstå at man må sette grenser for unger ellers blir de ufordragelige. Lite om datteren til Luke denne gangen, synes det begynner å bli mindre og mindre troverdige episoder. Jeg gikk glipp av en episode for noen uker tilbake, men hvor foreldrene til Lorelai? Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mai 2006 #252 Del Skrevet 29. mai 2006 Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #253 Del Skrevet 29. mai 2006 Synes gårsdagens episode var kjedelig Håper virkelig ikke den var representativ for de kommende episodene. Det å ta en en "Ross og Rachel" reprise var vel kanskje litt i overkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen ikke innlogget Skrevet 29. mai 2006 #254 Del Skrevet 29. mai 2006 Det å ta en en "Ross og Rachel" reprise var vel kanskje litt i overkant? Fra seriens side, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 29. mai 2006 #255 Del Skrevet 29. mai 2006 Og Lane ble fridd til av han eksen fra bandet og sa ja. Så nå er hun også forlovet. Rart at det ikke var med noe om det forlovelsesbildet av Lorelai i avisen - som forrige episode faktisk sluttet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #256 Del Skrevet 29. mai 2006 Fra seriens side, mener du? ← Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. mai 2006 #257 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Rart at det ikke var med noe om det forlovelsesbildet av Lorelai i avisen - som forrige episode faktisk sluttet med. ← Ah, det var det som manglet! Visste det var noe jeg savnet fra forrige gang, men kunne ikke komme på det hehe. Endret 29. mai 2006 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 29. mai 2006 #258 Del Skrevet 29. mai 2006 Rart at det ikke var med noe om det forlovelsesbildet av Lorelai i avisen - som forrige episode faktisk sluttet med. ← Der sa du noe. Det hadde jeg helt glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ainie Skrevet 1. juni 2006 #259 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei, jeg er ny her - og totalt forelsket i Gilmore Girls! Så bra at Paris og Rory ble venner igjen. Hun som spiller Paris er så evig kul! Ja det var rart at forlovelsesannonses ikke ble nevnt. Kanskje Luke ikke hadde lest den avisa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 5. juni 2006 #260 Del Skrevet 5. juni 2006 Åh, var det GG i går (hva skjedde)? Jeg fikk ikke sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå