Gå til innhold

Gilmore Girls!

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

GG bare er og blir den beste serien ever... mye snakking, ja ;) Det er jo en av grunnene til at det er så GØY! ...men så er jeg vel sånn selv da :sjenert: Det var så gøy at serien begynte å gå igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shayla

Jeg syns det innimellom kan bli litt mye skravling.. Men det er jo det som er poenget med denne serien..

Jeg fikk heller ikke med meg at Luke ba Lor fordufte... sikkert en skrive feil av TVN.

Den gaven Rory fikk var jeg sikker på at også var feil... Men tydeligvis var det en kjempe fin gave.. Håper jeg aldri får en men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en liten oversettelsesfeil av TVN ja...

" Finally, Luke shows up at Lorelai's door and asks her to elope."

Fra Tritrans.net:

Engelsk: elope

Norsk: rømme, unnslippe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting litt så siden. Jeg har sett Dirty Dancing "en million ganger" men først da jeg så den igjen i romjula oppdaget jeg at moren til Baby er jo moren til Lorelei. Vittig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Advena
En ting litt så siden. Jeg har sett Dirty Dancing "en million ganger" men først da jeg så den igjen i romjula oppdaget jeg at moren til Baby er jo moren til Lorelei. Vittig. :ler:

:ler: Stemmer det. Liker henne betraktelig bedre i Dirty Dancing da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TVN har jo ikke hatt EN ENESTE reklame for det som jeg har sett da, så det var jo bare ren flaks at jeg så det i tv programmet i avisen når jeg skulle sjekke om det var noe jeg skulle ta opp på min strålende nye dvd opptaker (:sjarmor:)

Jeg elsker GG :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. jeg skulle nok gjerne sett den der, men det var ikke i mitt hode å sette på tv'n i går, dessuten hadde vi (eller mamma da, vi var jo hos dem til i dag morges) huset fult av folk, ettersom ingen av mammas søsken hadde lyst hjem alene til seg selv etter minnestudnen etter morfars begravelse.

Flkgelg har jeg ikke sett dette, og ettersom der ikke var noen respise å se på tvnorges hjemmesider, så er det ikke helt utnkelig at jeg altså rett og slett bare gikk glipp av den da.

Jaja, kanskje finner jeg et mer utfyllende resyme på nett, kanskje funker den siden som hadde transcipts tidligere?

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en liten oversettelsesfeil av TVN ja...

" Finally, Luke shows up at Lorelai's door and asks her to elope."

Fra Tritrans.net:

Engelsk: elope

Norsk: rømme, unnslippe

:ler:

For en spennende episode! Er det ikke onsdag snart?!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe
Onsdag nærmer seg. :hoppe: Dessuten kommer OC og One Tree Hill idag! :hoppe: Hekta? Hvem? Jeg? :ler:

Hekta jeg og :) Digger alle disse seriene egentlig. Har ikke tv3 lenger, så får ikke sett O.C, men snart kommer sesong tre på dvd. Jepp, hekta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har funnet på nett, eller kan komme med, et resyme av hele epsioden, for oss som ikke fikk sett den? for det som står på tvnorge sin side er jo slik man man lese og likevel ha spenning av å se episoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena

Kopiert fra TV.com:

Picking up on the day after last season's finale, Lorelai wakes up in bed with Christopher. Confused and mortified, she makes a hasty exit, ignoring Christopher's pleas that she stay. Once at home, Lorelai tries to get rid of everything that reminds her of Luke and ends up practically emptying her house. Rory receives a toy rocket ship as a parting gift from Logan and is baffled as to its meaning. She decides she should join him in London for the summer, only to learn he has bought her a ticket for a visit at Christmas. Kirk and Taylor cause a bizarre accident that damages Luke's diner. Finally, Luke shows up at Lorelai's door and asks her to elope.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...