Annie Skrevet 18. juni 2006 #281 Del Skrevet 18. juni 2006 Husk Gilmore Girls i dag! Lane skal gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. juni 2006 #282 Del Skrevet 18. juni 2006 Du kan ta en kikk her , Sammendrag fra televisionwithoutpity.com. Litt småmorsomt sammendrag. ← Puh, det ble litt mange sider, noen som kan ta et kjapt sammendrag av forrige søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 18. juni 2006 #283 Del Skrevet 18. juni 2006 Puh, det ble litt mange sider, noen som kan ta et kjapt sammendrag av forrige søndag? ← Lorelai (Lauren Graham) has a bizarre dream in which singer/songwriter Paul Anka has a cameo role. Meanwhile, although Rory (Alexis Bledel) and Logan (Matt Czuchry) are back together, Logan is miserable knowing that Rory hasn’t really forgiven him, and he takes off with his friends for another stunt with the Life and Death Brigade. Rory accepts Jess’ (guest star Milo Ventimiglia) invitation to attend an open house at his new book store/art gallery/publishing house in Philadelphia. While there, she is surprised to run into Luke (Scott Patterson), who is accompanying his daughter April (guest star Vanessa Marano) on an academic field trip. Back in Stars Hollow, Lorelai is horrified to find that Richard (Edward Herrmann) and Emily (Kelly Bishop) have been looking at real estate in her town. http://www.episodelist.com/site/index.php?...pisode_id=16184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. juni 2006 #284 Del Skrevet 18. juni 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #285 Del Skrevet 18. juni 2006 Er det bare hos meg at bildet veksler mellom widescrean og vanlig hele tiden?? Til å bli gal av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 18. juni 2006 #286 Del Skrevet 18. juni 2006 Er det bare hos meg at bildet veksler mellom widescrean og vanlig hele tiden?? Til å bli gal av. ← Det skjer her og.. fryktelig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #287 Del Skrevet 18. juni 2006 Noen som kan gi en oppdatering fra i dag? Fikk bare med de siste 5 min Hvorfor er bryllupet til Lorelei og Luke avlyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainie Skrevet 18. juni 2006 #288 Del Skrevet 18. juni 2006 Det skjedde her og... Super irriterende. Så bra episode! Hvis man ser bort fra den siste talen, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. juni 2006 #289 Del Skrevet 18. juni 2006 Er det bare hos meg at bildet veksler mellom widescrean og vanlig hele tiden?? Til å bli gal av. ← Godt å høre at det er hos flere - var sikker på at det var TVn min som holdt på å ta kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 18. juni 2006 #290 Del Skrevet 18. juni 2006 Skiftet ikke mellom vanlig og widescreen her..rart. Koselig episode =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. juni 2006 #291 Del Skrevet 18. juni 2006 Godt å høre at det er hos flere - var sikker på at det var TVn min som holdt på å ta kvelden. ← Ja, det var kjekt å vite. Holdt på sånn her også. Spesielt selve bryllupsseremoniene så den ut til å mislike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainie Skrevet 18. juni 2006 #292 Del Skrevet 18. juni 2006 Her skiftet den annenhvert sekund mens Lorelai fortalte Chris om da Rory møtte Lane... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottentotten Skrevet 18. juni 2006 #293 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg gikk glipp av episoden i dag pga fotball VM.. Nå er ikke jeg helt med på hva som skjer.. Noen som vil oppdatere stakkars lille meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juni 2006 #294 Del Skrevet 18. juni 2006 Lane giftet seg. Lorelai fikk streng beskjed av moren til Lane at hun måtte ha med seg en mann, ellers ville hun se ut som "Jenna Jameson" i de koreanske mennenes øyne. Iom at Luke er på tur og han femifranske ikke kunne være med henne, ble Chris med. Det resulterte i at hun drakk ALTFOR mange shots og ble stenfull og holdt en grusom tale til brudeparet. Hvor hun la ut om at hun aldri ble gift og at ingen måtte holde av 3 juni. Chris og Rory fikk henne hjem, og da fikk Rory en telefon med beskjed om at Logan var skadet og skulle flys til New York. Hun dro da med en gang og Chris fikk Lorelai i seng. Hun ble i løpet av natten vekket av telefonen og det var Luke som ringte. Da satt fortsatt Chris på soverommet hennes/deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottentotten Skrevet 18. juni 2006 #295 Del Skrevet 18. juni 2006 Oi! Skal si det skjer ting her ja! Får bare vente en uke til neste episode da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. juni 2006 #296 Del Skrevet 18. juni 2006 Vet hva som skjer jeg... Får ikke sett neste uka, så jeg måtte jukse og sjekke hvordan det gikk med Logan. Men jeg sier ingenting... Eller så er det inponerende hvor fort de gifter seg når de først har bestemt seg -det ene øyeblikket slår de opp, det neste skal de gifte seg og slekta kommer fra Korea. Var jo det samme med Dean (apropos -strengt tatt var det jo feil da Lorelai sa at Lane var den første av Rorys venner som gidtet seg) -gikk ikke lange tida fra frieri til bryllup der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. juni 2006 #297 Del Skrevet 19. juni 2006 Vår tv bytta også opp og ned og jeg ble helt svimmel. Det ble også min samboer, som var vennlig nok til å ofre VM for GG, og på toppen av det hele måtte akseptere at middagen ble inntatt forran tv'n med nevte GG på. (ja, han meldte seg frivillig til å lage maten og ta av bodet og satt ikke stille lenger enn nødvendig. Han gikk selvsagt fra bordet så fort han hadde spist, denne serien ser han ikke...) Men serien liker jeg i alle fall kjempegodt, denne epsioden også. Men selv om jeg er utolmodig venter jeg til neste uke for å finne ut av hva som skjedde med Logan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 19. juni 2006 #298 Del Skrevet 19. juni 2006 Er det bare hos meg at bildet veksler mellom widescrean og vanlig hele tiden?? Til å bli gal av. ← Jeg holdt også på å bli tullete. Det som kanskje ble glemt i oppsummeringen noen her kom med var at de andre jentene i LAD-brigaden prøvde å få Rory med seg for å møte guttene når de kom frem der nede i Costa Rica, men hun sa nei. Der kan det jo komme noe skyldfølelsegreier etter hvert. Men dere ,,steike Luke ass.. om han ikke snart slipper Lor inn mtp April. GRRR Synes forresten Mrs. Kim var strålende i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. juni 2006 #299 Del Skrevet 19. juni 2006 Faen, jeg var ute hele dagen i går og glemte å ta opp GG. Er ikke helt det samme å lese transcripts... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 19. juni 2006 #300 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Så moro en episode da Lane ble gift! Bortsett fra sammenbruddet til Lorelai da. Men hvem kan klandre henne. Det er greit at Luke har en datter han vil ta seg av, men hvorfor må Lorelai straffes for det? Luke behandler Lorelai som en spedalsk i forhold til datteren sin. Og hvorfor er ingen sure på moren til April? Er det ikke ubeskrivelig dårlig gjort å skjule for faren for datteren. Og datteren for faren? Han har da all rett til å vite om det, istedet så er det den egoistiske oppførselen til moren som nå gjør at Lorelai blir skjøvet ut i kulden. Synes Luke oppfører seg dårlig, håper Lorelai tar igjen snart, for det har hun all rett til! --- Gjest, det var ikke bare hos deg det vekslet mellom vanlig og widescreen. Synes de kan sende episoden i reprise siden de ødla den med all byttinga! Endret 19. juni 2006 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå