Gjest Frigg Skrevet 9. mai 2006 #221 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Synes søndagens episode var gøy! Alt utenom den irriterende datteren til Luke, og det er da SVÆRT irriterende at brullypet BLE utsatt! Og enda en gang: Endret 9. mai 2006 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. mai 2006 #222 Del Skrevet 16. mai 2006 Glemte hele serien denne søndagen (14/5). Hva skjedde???? (Finner aldri riktig episode på den siden jeg pleide å lese referater på før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. mai 2006 #223 Del Skrevet 16. mai 2006 Jo, fant en ny side, her kan jeg lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 21. mai 2006 #224 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Endelig søndag igjen! Gilmore girls i dag! Jippi! Endret 21. mai 2006 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 21. mai 2006 #225 Del Skrevet 21. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 21. mai 2006 #226 Del Skrevet 21. mai 2006 *glede meg veldig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2006 #227 Del Skrevet 21. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 21. mai 2006 #228 Del Skrevet 21. mai 2006 Sitter og ser på sesong 2 av GG. Har kjøpt sesong 1 og 2. Ønsker meg 3 -5 til bursdagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #229 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 21. mai 2006 #230 Del Skrevet 21. mai 2006 Oi, takk for påminninga. *lete frem video* Må ta opp jeg, for det er fotball.... så vi skal på stadion snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 21. mai 2006 #231 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Have fun Åssen lag heier du på? Endret 21. mai 2006 av Cherie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 21. mai 2006 #232 Del Skrevet 21. mai 2006 Synes ikke noe særlig om den mørke skyen som henger over G-girls denne sesongen. Og stakkar, stakkar Logan:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 21. mai 2006 #233 Del Skrevet 21. mai 2006 Sånn, da var kampen over, og vi vant. Og leder serien (så da er det vel greit å finne ut hvilket lag jeg holder med... BRANN!) Og jeg har sett gilmor girls på vodei. Logan har en streng far ja, ikke noe gøy det der. Jeg er kke så overbevist om denne saken med Luke.... jeg har jo sett dem som et "perfekt par" i mange sesonger, men når de endelig er sammen så virker det så.... ja, mørke skyer overalt. Men serien er fortsatt en av mine favoritter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 22. mai 2006 #234 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes det har blitt litt for mye overklasse for Rory nå altså. "også skal vi være seks uker i asia", de spiser hummer osv osv. Hun skal da ikke være sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 22. mai 2006 #235 Del Skrevet 22. mai 2006 Heheeey... Luke likte jo hummer kjempegodt, og ingen kan jo si at han er "overklasse" akkurat da. Men, hummer i bryllupet ville han ha (ehh, har han tenkt over den regninga, tror du?) Tror Rory er litt preget av omstendighetene jeg. Hun re ikke oppdradd som overklassepike nei, men det er hennes mor. Hun er litt preget av sine besteforeldre, og faller dessuten greit for den livsstilen kjæresten har. (Hadde sikkert jeg også gjort om jeg var henne) Men denne asia-saken kom vel opp BARE for at hun skulle bli lei seg for at fyren må dra et år til England den dagen han avlegger eksamen... (joda, ille nok at han må være borte et år, men altså, for å gjøre en sak utav dette med "må dra med en gang", opplegget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 22. mai 2006 #236 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes Rory hadde fått voldosomme evner på kjøkkenet veldig kjapt. Hun gled også VELDIG raskt inn i rollen som overklassefrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 22. mai 2006 #237 Del Skrevet 22. mai 2006 Hun skulle lage potetstappe og salat... krever det ekstreme kjøkkenkunnskaper? Ja også Bruschetta. Som jeg ikke vet hva er, men som visstnok er: "Bruschetta is one of the simplest things in the world to make, and can be very satisfying if you have good extravirgin olive oil. " Så... helt krevnde kan det vel ikke være. For den som bare vet hva det er da... Jaja, så har jenta lært å lage mat. Hun har da bodd hjemmefra i noen år, studentlivet lærer de fleste å lage mat, så å skjære salat og mose poteter burde de i alle fall klare .) Men jepp, hun gled lett inn i livet. Og jeg tror fortsatt dette kommer av at hun tross alt, selv om hun ikke er oppdradd som pikmannspike er "rikmannsbanebarn" i alle fall, har fått på "fancy skoler" og lært en del av sin mormor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 22. mai 2006 #238 Del Skrevet 22. mai 2006 tenkte ikke så mye på hva hun laget. Tenkte mer på hvor hjemmevant hun var på et kjøkken. Lor og Rory har jo bestilt hjem mat i evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 22. mai 2006 #239 Del Skrevet 22. mai 2006 Jepp, det har de. Men jeg tro hun ønsket å imponere litt jeg. Og dessuten har jenta bodd hjemmefra. Som stuent har hun vel måttet tilegne seg visse egenskaper. Hun sa også at hun hadde laget mat på dette kjøkkenet før. JEg tror kanskje hun ønsketå tilpasse seg? Å hjelpe til? At hun, ettersom hun nå vokser opp, ikke 100% kopierer sin mors levestil. Slik de fleste av oss somregel gjør, tar hun altså litt egne valg Men ja... hun har forandret seg mye, det er helt sikkert. Veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #240 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg liker Rory bare mer og mer. Logan også! Før syntes jeg han var en tulling, men nå er han bare kjekk *sukk* Trist det som skjer med Lorelai og Luke. Fyren er så forbanna sytete til tider at jeg blir gal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå