Amalthea Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 ModelCo har vel en spraytan på boks, på parfymeriet? Skal visst være veldig mørk. Uten at jeg har prøvd den.
lene24 Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 kan kjøpe en sånn spray på vita, natural tan heter den, er ganske fornøyd med den, synes ikke den lukter så galt, og det er et stort pluss!!! ellers har jeg prøvd sprayen TANCAN - den sprayen de brukte i big brother huset i fjor...den var veldig bra, men kostet en del og rakk tilto- tre behandlinger.. Bruker modelcos spray som en kan skylle av etter vask. den synes jeg gir en flott ganske mørk farge... den lukter bra i tillegg! en del skimmer i den....
Amalthea Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 kan kjøpe en sånn spray på vita, natural tan heter den, er ganske fornøyd med den, synes ikke den lukter så galt, og det er et stort pluss!!! ellers har jeg prøvd sprayen TANCAN - den sprayen de brukte i big brother huset i fjor...den var veldig bra, men kostet en del og rakk tilto- tre behandlinger.. Bruker modelcos spray som en kan skylle av etter vask. den synes jeg gir en flott ganske mørk farge... den lukter bra i tillegg! en del skimmer i den.... ← Med skylle av - du mener at ledefargen forsvinner ikke sant? Eller går all fargen bort ved vask?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 Hvor fort tørker disse sprayene i fht vanlig selvbruningsgel? Og er det bare å spraye på og la det være, eller gnir man det mer utover etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå