AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Del Skrevet 17. mars 2024 (Til dere som kommer med masse oppgulp og drit om hvor dum man er som tror på dette ol– jeg kommer til å rapportere hver eneste en av dere for å ikke svare på trådens tema). Anonymkode: 33dae...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 17. mars 2024 #2 Del Skrevet 17. mars 2024 Hvis du får napp TS så stiller jeg meg gjerne i køen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #3 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): (Til dere som kommer med masse oppgulp og drit om hvor dum man er som tror på dette ol– jeg kommer til å rapportere hver eneste en av dere for å ikke svare på trådens tema). Anonymkode: 33dae...374 Vet ikke om det er andre bruker men tror du healer fra kjærlighetsforhold? Hemmelighold. Starter nytt forhold? Orakelkort. Kjærlighet: There's something better. Kanskje det er en ung kvinne som sliter med helsa og mannen tenker på henne. Anonymkode: 02b37...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #4 Del Skrevet 18. mars 2024 Forundret.. skrev (35 minutter siden): Hvis du får napp TS så stiller jeg meg gjerne i køen 😁 Vet ikke hvem som er hvilkens energi så dersom dere kjenner dere igjen i andres energi Du er forvirret over veien videre. Mange valgmuligheter inn i fremtiden. Planlegger du reise? Står overfor store forandringer? Er det noen du har et godt øye til men det er gjerne mye å jobbe for det? Er du et ildtegn? Du har også fra orakel over spørsmål: trust og helpful people Anonymkode: 02b37...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #5 Del Skrevet 18. mars 2024 Du bør ta mer ansvar, og tenke litt mer på andre. Mer husarbeid, bidra mer. Anonymkode: e00c4...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #6 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vet ikke om det er andre bruker men tror du healer fra kjærlighetsforhold? Hemmelighold. Starter nytt forhold? Orakelkort. Kjærlighet: There's something better. Kanskje det er en ung kvinne som sliter med helsa og mannen tenker på henne. Anonymkode: 02b37...de2 Kan du lese meg også? Anonymkode: e4aa7...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #7 Del Skrevet 18. mars 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du bør ta mer ansvar, og tenke litt mer på andre. Mer husarbeid, bidra mer. Anonymkode: e00c4...a1c Meg, Ts, du leser? Jeg har ansvar for hus, bil, økonomi og mat. Jeg som lager maten, jeg som gjør husarbeid i tillegg til å hjelpe eldre foreldre. Jeg synes jeg gjør det du nevner mer enn nok. Anonymkode: 33dae...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #8 Del Skrevet 18. mars 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke hvem som er hvilkens energi så dersom dere kjenner dere igjen i andres energi Du er forvirret over veien videre. Mange valgmuligheter inn i fremtiden. Planlegger du reise? Står overfor store forandringer? Er det noen du har et godt øye til men det er gjerne mye å jobbe for det? Er du et ildtegn? Du har også fra orakel over spørsmål: trust og helpful people Anonymkode: 02b37...de2 Ts her. Planlegger reise. Er ildtegn. Ikke særlig store forandringer her tror jeg. Er samboer. Anonymkode: 33dae...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #9 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Meg, Ts, du leser? Jeg har ansvar for hus, bil, økonomi og mat. Jeg som lager maten, jeg som gjør husarbeid i tillegg til å hjelpe eldre foreldre. Jeg synes jeg gjør det du nevner mer enn nok. Anonymkode: 33dae...374 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ts her. Planlegger reise. Er ildtegn. Ikke særlig store forandringer her tror jeg. Er samboer. Anonymkode: 33dae...374 OK Er det noe spesielt du lurer på? Jeg får ellers opp at du får en ny mulighet innen jobb/økonomi som du er klar for og løper rett i det! Veldig ivrig for denne muligheten. Hvis det ikke er snakk om utroskap eller noe så er det feiring rundt dette og du får forfremmelsen Anonymkode: 02b37...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #10 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kan du lese meg også? Anonymkode: e4aa7...0e6 Det kan hende at jeg blander i hverandres situasjoner så følg med og ta det som tilhører andre nå Jeg tenkte for meg selv at du virker hyggelig ut og ut poppet The Empress! Med 4 of swords. Man kan ta det så bokstavlig at du er prøver og er gravid eller noe ❤️ Eller at du trenger å hvile og meditere mer for det er en stor feiring rundt hjørnet, gjerne i hjemmet Det er trolig mye konflikter på ett område her som forstyrrer. Gjerne er noen sparsommelig, gjerrig og noen drar? Det var så hyggelig energi men så kommer 5 of swords sammen med 4 of pentacles og 8 of cups. Prøvde på ny og 9 of swords. Du stresser rundt en situasjon og må derfor hvile? Tok et orakel med 5 of swords høyt konfliktnivå i retten? Main female, court house og despair. Hvem er i despair? Mature Man. Noen? Anonymkode: 02b37...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #11 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg spurte hva hovedenergien i tråden er. Fikk The Hermit (kan være Jomfruen), The Lovers og Queen of Wands (ildtegn). Anonymkode: 02b37...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #12 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg spurte hva hovedenergien i tråden er. Fikk The Hermit (kan være Jomfruen), The Lovers og Queen of Wands (ildtegn). Anonymkode: 02b37...de2 Under The Lovers fikk jeg 3 of pentacles. Hermit Queen of Swords og Queen of Wands med 8 of Swords. Anonymkode: 02b37...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #13 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Under The Lovers fikk jeg 3 of pentacles. Hermit Queen of Swords og Queen of Wands med 8 of Swords. Anonymkode: 02b37...de2 Rad 1: The lovers, 3 of pentacles og The Fool. Kan tolkes på forskjellige måter. Kjærlighet eller jobb. Ny begynnelse, ny start! Rad 2: The Hermit, Queen of Swords og så falt The Moon, Page of pentacles og ace of cups. Rad 3: Queen of Wands, 8 of swords og så falt 2 of pentacles og 2 of swords. Sluttet med 4 of cups. Denne energien sliter mye- Anonymkode: 02b37...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 18. mars 2024 #14 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke hvem som er hvilkens energi så dersom dere kjenner dere igjen i andres energi Du er forvirret over veien videre. Mange valgmuligheter inn i fremtiden. Planlegger du reise? Står overfor store forandringer? Er det noen du har et godt øye til men det er gjerne mye å jobbe for det? Er du et ildtegn? Du har også fra orakel over spørsmål: trust og helpful people Anonymkode: 02b37...de2 Takk for at du har brukt tid på meg. Jeg er ildtegn. Om jeg har mange muligheter så klarer jeg ikke å se dem selv, på dette tidspunktet. Så en kan si at jeg er forvirret over fremtiden. Jeg har ikke godt øye til noen, har ikke planer om noe reise, . Hva menes med at jeg har orakel over spørsmål: trust og helpful people? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #15 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det kan hende at jeg blander i hverandres situasjoner så følg med og ta det som tilhører andre nå Jeg tenkte for meg selv at du virker hyggelig ut og ut poppet The Empress! Med 4 of swords. Man kan ta det så bokstavlig at du er prøver og er gravid eller noe ❤️ Eller at du trenger å hvile og meditere mer for det er en stor feiring rundt hjørnet, gjerne i hjemmet Det er trolig mye konflikter på ett område her som forstyrrer. Gjerne er noen sparsommelig, gjerrig og noen drar? Det var så hyggelig energi men så kommer 5 of swords sammen med 4 of pentacles og 8 of cups. Prøvde på ny og 9 of swords. Du stresser rundt en situasjon og må derfor hvile? Tok et orakel med 5 of swords høyt konfliktnivå i retten? Main female, court house og despair. Hvem er i despair? Mature Man. Noen? Anonymkode: 02b37...de2 Tusen takk for lesning Jeg kan jo svare på hva jeg føler treffer meg. Jeg prøver ikke, og er ikke gravid, men jeg trenger hvile og trenger å meditere mer. Jeg er sliten i kroppen, har mye smerter, og er sliten av mye grubling rundt en situasjon. Det er ikke noen konflikter, men en situasjon som drar ned energinivået mitt ja. Det dreier seg om en forholdsvis ny kjæreste, hvor mye er fint, og mange perioder er gode, mens andre stunder skaper mye uro og usikkerhet. Når du skriver «noen drar», kan det hende du mener at han drar? Som i å avslutte forholdet? Skjønner ikke hva disse tarotkortene betyr, men leser det sånn at denne situasjonen med kjæresten gjør meg sliten og jeg må hvile? Må si at jeg gjerne vil få dette forholdet til å fungere bedre for meg, men det krever at han gir mer kjærlighet, viser mer at han setter pris på meg. Han gjør det på sin måte, og sier han gjør så godt han kan, og han sier han vil være sammen med meg, at det ikke finnes noe annet for han. Men det er noe mer kroppsspråket og ansiktsuttrykket, og måten han svarer på til tider, som gjør meg usikker. Føler jeg gir og gir, og må kjempe litt for oppmerksomhet tilbake. Ser du noe rundt dette? Anonymkode: e4aa7...0e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #16 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tusen takk for lesning Jeg kan jo svare på hva jeg føler treffer meg. Jeg prøver ikke, og er ikke gravid, men jeg trenger hvile og trenger å meditere mer. Jeg er sliten i kroppen, har mye smerter, og er sliten av mye grubling rundt en situasjon. Det er ikke noen konflikter, men en situasjon som drar ned energinivået mitt ja. Det dreier seg om en forholdsvis ny kjæreste, hvor mye er fint, og mange perioder er gode, mens andre stunder skaper mye uro og usikkerhet. Når du skriver «noen drar», kan det hende du mener at han drar? Som i å avslutte forholdet? Skjønner ikke hva disse tarotkortene betyr, men leser det sånn at denne situasjonen med kjæresten gjør meg sliten og jeg må hvile? Må si at jeg gjerne vil få dette forholdet til å fungere bedre for meg, men det krever at han gir mer kjærlighet, viser mer at han setter pris på meg. Han gjør det på sin måte, og sier han gjør så godt han kan, og han sier han vil være sammen med meg, at det ikke finnes noe annet for han. Men det er noe mer kroppsspråket og ansiktsuttrykket, og måten han svarer på til tider, som gjør meg usikker. Føler jeg gir og gir, og må kjempe litt for oppmerksomhet tilbake. Ser du noe rundt dette? Anonymkode: e4aa7...0e6 Energi rundt mannen din er 4 of cups. Det var dette med self sabotage Kanskje parforhold kan være noe? De er spesialisert rundt dette og kan hjelpe dere Anonymkode: 02b37...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #17 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Energi rundt mannen din er 4 of cups. Det var dette med self sabotage Kanskje parforhold kan være noe? De er spesialisert rundt dette og kan hjelpe dere Anonymkode: 02b37...de2 Jeg mente parterapi! Anonymkode: 02b37...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #18 Del Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Energi rundt mannen din er 4 of cups. Det var dette med self sabotage Kanskje parforhold kan være noe? De er spesialisert rundt dette og kan hjelpe dere Anonymkode: 02b37...de2 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mente parterapi! Anonymkode: 02b37...de2 Takk, kanskje det er jeg som selv-saboterer, fordi jeg innimellom får denne følelsen av at noe er off, også begynner jeg å spinne på de tankene, og de vonde følelsene øker på. Skal definitivt jobbe med dette, og vi skal jobbe sammen for å unngå at disse følelsene i det hele tatt kommer. Tusen takk for hjelpen Anonymkode: e4aa7...0e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 19. mars 2024 #19 Del Skrevet 19. mars 2024 Ryddet for avsporinger, latterliggjøring og brukerdebatt, og svar til dette. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå