Gå til innhold

Hva er din favoritt fast food? Både mattype og restaurant.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din favoritt fast food? Både mattype og restaurant. 

Akkurat nå er det for meg friterte kyllinglår hos Fly Chicken. 

Anonymkode: b129a...0f3

Skrevet

Jeg går normalt ikke ut å spiser, men er glad i en god frappe, eller latte. Så enkel er jeg 🤣🙈 Må være med soyamelk og gjerne med karamellsmak. 

Ellers er alltid sushi en hit, gjerne med tofu og avocado. Jeg kom også over en fantastisk kjøleskapsgrøt/chiapudding med sjokoladepudding og peanøttsmør og en med pasjonsfrukt og jordbær 🥰🥰 De var rågode. Var basert på kokosmelk. Jeg har bla melkeallergi så å finne desserter som jeg kan spise er alltid ekstra gøy 😋

AnonymBruker
Skrevet

Baguette fra La baguette

Anonymkode: d69c8...5e6

• Liker 2
Skrevet

Sushi og sashimi... Spesielt de med kveite, kamskjell og ål 🍙

• Liker 2
Skrevet

Jeg går aldri på fast foodresturanter, men hjemme er det quesedilla med salsa, ost, tomat og mye jalapeno. Ferdig på 10 minutter. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i Oslo sentrum og er litt for glad i takeaway. Favorittene er pho (Xin Chao og Mama Pho sine er kjempegode), koreansk (Gangnam sin friterte kylling bør inn på en verdensarvliste eller noe) og generell asiatisk mat (her er MeiWei Spiseri favoritten, vanvittig gode dumplings og småretter). 

Synes også sushi er godt og det blir ofte det til lunsj.

Anonymkode: ca309...086

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sushi og wok er vel take away, men ikke i kategorien fast-food?

(ellers ville jeg svart dumplings, steam buns og sashimi).

Men av fast-food - en skikkelig, god burger. 

Anonymkode: fd67d...336

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (14 minutter siden):

Jeg går aldri på fast foodresturanter, men hjemme er det quesedilla med salsa, ost, tomat og mye jalapeno. Ferdig på 10 minutter. ;)

Akkurat det samme her, det er min "go to" når jeg er fysen på noe rask mat med smeltet ost! Har også mais på, og rømme er et must til.

Jeg liker meksikansk, så det er gjerne min fast food ute også. Bor rett ved en Los Tacos, det er jevnt over terningkast 4 mat, men jeg setter sammen en bowl selv med de ingrediensene jeg vet de er best på. Og så er det 50kr ølen, gjør jobben en sliten søndag det. De har god quesedilla faktisk, men det lager jeg jo så mye hjemme at jeg ikke gidder spise det ute.

Ellers sushi, jeg foretrekker sashimi, men skal jeg ha noe "junk" så er det tempura scampi, med avocado i. Men hold den j*vla chilimajonesen borte fra sushien min! 😅

Anonymkode: 396c4...2d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den der vietnamesiske restauranten rett ved gågata på Lillehammer har nydelig pho. Har bare vært der en gang for det er langt unna, men det er min favoritt, flere år etter 😅 

Anonymkode: 141f6...b2c

Skrevet

Quarter Pounder på McDonalds

Er sjelden på fast food-steder, men QP er digg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nori Jack Banh Mi på eat happy vegan Oslo. Og den vant faktisk en test i Aftenposten nylig hvor de tester ut Banh mi i Oslo. 

Falafel spesial hos Jamals falafel.

Anonymkode: 79dc1...928

Skrevet

Vanskelig å si om det er sushi eller pizza jeg liker best som take-away. Det kommer nok helt an på dagsformen, noen ganger er jeg superfysen på sushi og bare må ha det, andre ganger er det pizza fra Dominos jeg må ha (beef&bearnaise med italiensk, tynn bunn!). Sønnen min og jeg elsker mat derfra begge to og ofte tar vi en bestilling på enten fredag eller lørdag.

Vi har en veldig flink sushi-sjappe i nærheten som bringer ut bestillinger selv, og de leverer kjempegod mat. 

Sønnen min har lyst til å prøve Fly Chicken. Det ser godt ut, det de har på menyen sin....

Skrevet

- Søtpotet-fries fra McDonalds 😁

- Footlong sub m/teriaky-kylling fra Subway 😁

• Liker 2
Skrevet

Pommes frites med masse salt og smeltet ost 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Subway, absolutt favoritt. 

Til nød på farten så går det i chicken burger fra mcdonald's, men vil ikke kalle det en favoritt for det om. Kun når subway ikke er tilgjengelig. Finnes bare en her i byen, skulle ønske alle big bite sjappene brant ned og ble erstattet med subway.

Jeg anser ikke pizza take away som fast food. Ellers så er det nr 1. 

Anonymkode: 942de...e34

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pad prew wharn med ris eller thai kylling med peanøttsaus fra Kroa Fah Thai.

Anonymkode: f693a...3df

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (4 timer siden):

Vanskelig å si om det er sushi eller pizza jeg liker best som take-away. Det kommer nok helt an på dagsformen, noen ganger er jeg superfysen på sushi og bare må ha det, andre ganger er det pizza fra Dominos jeg må ha (beef&bearnaise med italiensk, tynn bunn!). Sønnen min og jeg elsker mat derfra begge to og ofte tar vi en bestilling på enten fredag eller lørdag.

Vi har en veldig flink sushi-sjappe i nærheten som bringer ut bestillinger selv, og de leverer kjempegod mat. 

Sønnen min har lyst til å prøve Fly Chicken. Det ser godt ut, det de har på menyen sin....

Jeg elsker også beef & bernaise med italiensk bunn fra Dominos. Fikk et sug etter den nå😋

Anonymkode: 509cd...6ae

AnonymBruker
Skrevet

Sushi fra Panda, evnt My. 

Anonymkode: b21e6...b65

AnonymBruker
Skrevet

Gyros!

Anonymkode: 455db...a08

AnonymBruker
Skrevet

Poutine!

Anonymkode: 4272e...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...