AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Frisører driver med small talk. Frisører stiller spørsmål til kunden. Noen synes det er passende, andre ikke. Men hvordan er det omvendt? Er det greit og akseptert at kunden stiller de samme spørsmålene til frisøren? Frisør spør. Kunde svarer. Kunden sier «Du da? Hva skal du i påsken/har du barn» og lignende. Anonymkode: c0c0d...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Hehe, kanskje det er måten å få dem til å holde kjeft. Du er også gift ja.. Hvordan er det med sexlivet da? Anonymkode: acec5...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Jeg HATER denne type idiotisk smalltalk. Til den grad at jeg nesten unngår å dra til frisør... Jeg har heldigvis i stor grad vært heldig og funnet frisører som virker like introvert som meg, slik at jeg slipper driver svare på teite spørsmål om meg selv, og heller kan sitte i fred og ro og bare komme meg gjennom frisørtimen uten enda mer stress en timen i seg selv medfører. Anonymkode: 55989...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Selvfølgelig er det greit, spør man om ting i det daglige, er det da helt normalt å svare, og slenge på «og du da?» Hvis du ikke vil vite, så ikke spør. Hvis frisøren spør og du ikke vil snakke, svar kort og ikke spør om det samme i retur. Evt kan man si noe sånn som «Jeg er litt sliten og lei av å høre min egen stemme i dag, er det greit at vi ikke prater om annet enn håret?» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå